Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ja sé que em pasava, on posa , abaix, Veure, només tenia una pàgina, he posat tot i em surten totes!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Atenció als que vau venir a Cerdanyola i em vau comprar loteria de l'escola, ha tocat !!!!!!
per cada numero que heu comprat a tocat 12,50€€€ jo volia que toques el gros però ha tocat el petit. Soc el fill del nouespai...
|
|
Pau, quan hem sentit Cerdanyola, hem pensat en vosaltres !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Per la propera trobada haurem de dir que Cerdanyola també té "animalons".
Fa uns mesos el vaig veure a la nit en directe però no vaig poder fotografiar-lo. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Caram, quina sessió més intensa de jogging que fa, l'animaló !
Quin ensurt trobar-lo de cara ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
... Mira, que si t'enganxen els municipals conduint i grabant a l'hora !!!
A reveure ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola:
Ha enfilado la calle hacia arriba y no había quien le parase. He visto que pasa detras de la parada del bus y creo que nadie lo ve, ¿puede ser?, ¿que pasó despuès?, ¿marcho hacia la montaña?. Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
El vídeo no l'he fet jo, me'l ha passat una companya.
Jo vaig veure fa uns mesos a la nit una parella de senglars ( a la rotonda final ) però no vaig poder fotografiar-los en haver molt poca llum. Per aquest carrer molts de vosaltres vau venir o vau marxar quan vau estar a Cerdanyola, està a uns 200 metres d'on vam passar el cap de setmana. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Ostres pobre bitxo!!cadavegada baixen més a la city, a buscar menjar... a la part de la vall d´Hebrón, també s´hi veuen...
Per cert...crec que he vist la Frankia...jejeje Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Uala! nosaltres n'haviem trobat a la carretera de Cerdanyola a Barna fa anys i ho explicàvem com una cosa extra, imagina trobar-lo de front anant a buscar el pà, quin susto!
|