Benvingut,
Convidat/da
|
|
nouespai ha escrit:
Doncs jo fico l´anorak! i algún licor....jejjje Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres arribarem Divendres nit.
Fins Divendres. |
|
Hola,nosaltres arribaren el dissabte al mati.
Faren la visita al museu i poblat Iberic. Salutacions Amador |
|
Nouespai, apunta també a Bruna del Pirineu que vindran diumenge al matí amb el cotxe.
Per cert, que està previst fer després de la visita al Poblat Ibèric ??? A reveure ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Nosaltres vindrem dissabte a la tarde per fer les visites
|
|
Josep maria, mirant el mapa on has senyalitzat els llocs d'interes, et vull fer una consulta.
Encara hi son els locals de braves i "choco" que havien a la meva joventut a prop de la xurreria? |
|
Com va dir l'altre dia Itxent2 (Josep Maria), el temps per aquest cap de setmana sembla que ens acompanyarà, per tant no cal que demani audiència a Tomàs Molina.
Apa, que anem descomptant dies ![]() tiempo.meteored.com/prediccion_para-Cerdanyola%20del%20Valle...-Espana-Europa-.html Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Que bé !! un cap de setmana sense pluja!! que porto una ratxaa!!
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTUsbpXUJl9rL7ki_-UUfsej8GQx_g4j6Sp7Gg229I_A8j1BqE&t=1&usg=__zuEny63nmDkNru5Js4MyB1Wq_oU= Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Neus ha escrit:
Ja els he apuntat. Després de visitar el poblat i tornar al lloc de concentració serà quasi be l'hora de dinar. Es pot fer un tomb pel centre si es vol veure el Mercat Medieval o jugar un partit de futbol...adults contra infants... En què estàs pensant de fer ?? ![]() ixent2 ha escrit:
Suposo que et refereixes al Bar Alaska que continua allà. Ara la xurreria està just enfront d'aquest bar-restaurant carlosk75 ha escrit:
Com ja vaig comentar, en Mauri va viure uns anys aquí i fa unes setmanes li vaig dir ![]() ![]() Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Ho tens controlat
![]() De lloc, ho he mirat per Google Maps i té bona pinta, si queda camp lliure, podrem fer un partidet de futbol: Integrals/Perfiladas contra Caputxines ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
carlosk75 ha escrit:
Vols dir com aquest ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Molt bo!!!
Em sembla que he vist varis foreros jugant el partit, que de l'any anterior? |
|
Nosaltres arribarem dissabte al mati.
En apuntem al museu y al poblat iberic. Salutacions Eugeni i Montse. |
|
hola companys autocaravanistes sóc cristina alguns bosotros em coneixeu nose si podre anar amb autocaravana però segur que em pa Sare a veure-us, us proposo una cosa sóc castellera i de cerdanyola i el diumenge ales 12 tenim la nostra diada i m'agradaria que sabéssiu que en la pinya fa falta gent, som una colla petita i totes les mans són bones si us interessa dir-me alguna cosa que els que no van al poblat ibèric poden benir a fer pinya.
la sensació de participar en una pinya és una passada i només es pot si ho proves serveixen nens adults i de totes les edats .......... cristina, manolo i maria |
|
"Benvinguda al club", Cristina,
Ara posaré aquesta activitat alternativa a la visita de diumenge al poblat. Fins quina hora són els castells ? Potser a la tornada encara hi som a temps... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Ja podeu veure el cartell, però no l'imprimiu
.
Us en donarem un quan arribeu. Caravanas Cerdanyola, distibuïdor oficial de Narbonne Accessoires, ha col·laborat en la creació del cartell i farà un descompte del 10% en tots els productes de la seva botiga, durant el cap de setmana, als campistes que s'hi acostin al seu establiment de la Ctra. de Barcelona. ( N-150, Km.3 ) *Oferta no acumulable a altres promocions. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Quin cartell més xulo !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Xulíiiiiiiiiissim!
|
|
La trobada prometeix!!!
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Hola, el rètol molt xulo, felicitar el creador.
seria molt difícil aconseguir l'adhesiu de totcamping gran a la kdd? |