Benvingut,
Convidat/da
|
|
Perdona per la "sol.licitud", però cada dia que passa la joventut de casa m'informa dels seus nous plans, que hi ha cops està en contra del que hi ha previst.
Bon dia |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Vaja vaja, cuants amics per aquí. La Sílvia treballa aquell dissabte fins tard. Si un cas diumenge al matí ens deixarem caure per Cerdanyola amb el cotxe, per fer unes quantes abraçades que hi ha molta gent que fa molt temps que no veiem i xerrar una bona estona.
Si hi hagués algun canvi ja us el comentaria. |
|
Hola, mestre. Pots apuntar-nos. 2 adults, tenim moltes ganes de retrovar-nos amb tots plegats. Records desde Granada
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
ixent2 ha escrit:
Ja tinc alguna dada més: Dissabte a les 5PM: Visita guiada al Museu d'Art de Cerdanyola (Can Domènec) així es podran veure els vitralls en entrar amb llum diürna i en sortir amb la llum artificial. Posteriorment podeu fer un tomb pel centre més comercial i em podeu passar a veure ( que jo dissabte treballaré si no trobo una Santa que em substitueixi ). Diumenge a les 11AM: Visita guiada al Poblat Ibèric de Can Olive Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Hola Jose Mª conta en nosaltres per les dues cosses
Gracies |
|
Podem anar a peu a totes dues visites, Josep Maria?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
EvaV ha escrit:
Eva jo crec que vosaltres si que podeu anar a peu ( al poblat)... ja esteu més que acostumats a fer Km. ![]() El Museu és molt a prop 10 minuts escàs. |
|
Elena, tal com ho expliques, es fantàstic per a passejar en Mateo tot i anant al Poblat Ibèric
![]() Pel que fa Can Domènech, en Mateo s'haurà de quedar de vigilant a l'auto, ja que no hi és admès. Gràcies ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per EvaV.
|
|
EEIIIIII alguna Santa no ha respost al Josep Mª
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toti ets un punyetero desde que t'has juvilat no "s'us" veu el pel ![]() ![]() ![]() Una abraçada. Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Last edit: per Jepi.
|
|
Hola com ja vaig dir en un missatge anterior nosaltres en principi també vindríem
![]() Una salutacions, Francesc i Sílvia |
|
fran251 ha escrit:
Disculpeu se m'havia passat el missatge. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola a todos, nosotros no podemos asistir......trabajo el sábado por la tarde y nos hemos quedado sin auto....se la han llevado para navarra.....
![]() pues eso que nos la hemos vendido y no tenemos elemento de acampada, pero como estamos cerca al igual pasamos a veros el sábado por la mañana. un saludos a todos. Diego. |
|
Gordis05 ha escrit:
Ostres Diego ! Doncs espero que no sigui un adéu definitiu i torneu aviat al "grup"... ![]() ![]() Gordis05 ha escrit:
A veure si et veiem ! Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
no...no...solo estaremos fuera de combate unos meses.....
ya sabes vas a la feria con "ganas....", te calientas y zas....caes. o mas bien haces por caerte. para abril volvemos a la carga. Mucho tiempo de espera...no se si aguantaremos tanto...ja,ja,ja,ja la pusimos en venta por la mañana y por la tarde me llamaban muy interesados y a la semana siguiente se la llevaron....y luego nos quejamos de la crisis. Intentaremos de hacernos ver el sábado. Saludos. |
|
Nosaltres tambe ens apuntem. Serem 2 adults amb AC. Una salutacio Montse i Eugeni
|
|
Quant dura la visita a l poblat ibèric??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
matrix ha escrit:
Calcula un parell d'hores. Demà posaré el programa definitiu per al cap de setmana. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Jepi, un dia vaig sentir a algú allo de.... no deixis per demà lo que puguis fer avui.....i en aixo estem. Una abraçada
|
|
Nou espai, ens apumtem a tot. Podries donar les coordenades del lloc de trobada?. Gracies
|
|
Tens tota la raó Toti,no cal esperar a demà doncs aquest dia no sabem si arribarà.
Espero poder-vos saludar ben aviat. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|