Benvingut,
Convidat/da
|
|
Fa temps que volia organitzar una trobada a Cerdanyola del Vallès, encara que normalment les trobades quasi sempre es fan a càmpings.
Malgrat la imatge de la ciutat no és massa “glamourosa” estic segur que pot ser una trobada interessant, i sorprenent. Cerdanyola té molt a veure... Visitarem el Poblat ibèric de Ca n'Oliver , un dels millors del país. Fan visites guiades i de tant en tant “teatralitzades”. Allà mateix acaben d'inaugurar un nou museu que alberga les restes trobades al llarg d'anys d'excavacions. És una mostra del passat llunyà del Vallès. Visitarem Can Domènec, el Museu d'Art de Cerdanyola, , amb uns vitralls modernistes que pel que diuen són dels millors d'Europa... és una mostra el passat recent del país. Tenim un Sincrotró , una instal·lació científica d'alt nivell de les que hi ha molt poques al món. Una mostra del futur que arribarà. La visita al Sincrotró que jo volia fer i que em van oferir per fer abans de l'estiu, ara mateix no és possible fer-la doncs estan posant en marxa l'instal·lació. Si hi han persones interessades, cap a la primavera es podria fer, segons em diuen des del mateix centre. La trobada coincideix amb la Festa Major de Sant Martí i com en altres festes, hi han concerts, cercaviles, correfoc, i un Mercat Medieval al centre de la ciutat que estarà obert dissabte i diumenge de les 11:00 a les 22:00. L'espai per fer la trobada és cèntric, pla, il·luminat i disposa d'aigua i pressa d'electricitat si cal. No es poden buidar aigües residuals. Respecte la primera proposta, s'ha modificat el lloc un centenar de metres passant a disposar d'un dels camps de futbol, tancat amb porta. També es pot agafar aigua d'una benzinera BP a 200 mts. ( ens demanen que mirem de posar gasoil o fer despesa, al menys ). ![]() Per buidar grises...la benzinera té espai de rentat manual de cotxes i la meva auto de 3mts d'alçada hi cap. Mentre es renta la part frontal de l'autocaravana...es pot usar de forma discreta... Com ja s'ha fet en altres ocasions, seria interessant que si compreu alguna cosa durant el cap de setmana, demaneu el tiquet i el guardeu per donar-me'l i fer recompte dels diners gastats. Comunicaré el total a l'Ajuntament, n'hem parlat amb ells de la possibilitat de fer un àrea per autocaravanes en un futur ( ara no tenen ni un € ) Espais adaptats Tant el Museu Modernista com el Museu que hi ha al poblat ibèric està adaptat per cadires de rodes. El poblat encara no ho està. Mascotes A l'interior dels dos museus no poden entrar mascotes. A l'exterior del museu del poblat ibèric però dins el recinte, hi ha un lloc no deixar-los una estona lligats. Horaris i activitats Divendres: Tarda: Arribada. Nit: “Audició, durant una bona estona, de música alternativa a la Plaça de l'Estatut ( a 200 mts. a mà dreta ). Si voleu escoltar i veure a Albert Pla, “D'Callaos” i “Los Finos”, actuen, al Pavelló d'esports del C/ Sta. Anna ( a uns 15 minuts, a peu ). Dissabte: Matí: Dues opcions: A) Afegir-se a la cercavila que es fa pel centre de la ciutat a partir de les 11 del matí. B) Passejada a peu i/o en bicicleta pel marge de la Riera de Sant Cugat i les pistes d'entrada al Parc Natural de Collserola. ( L'inici de la ruta és a 300 mts. a mà esquerra, carril bici des de la sortida del punt de concentració ). Estic intentant d'aconseguir una visita guiada . Tarda: 16:40 pm: Sortida a peu per fer una visita guiada a les 17:00 al Museu d'Art de Cerdanyola i els seus vitralls modernistes.C/ Sant Martí, 88, a prop de l'Ajuntament. A la sortida de la visita, passeig pel centre fins l'hora de sopar. Durant la tarda del dissabte, de 15 a 18 aprox., no es podran entrar ni treure els vehicles del lloc de concentració, doncs el carrer romandrà tancat en passar una cursa atlètica. Nit: A les 21:00 Possibilitat d'assistir al Correfoc que anirà des de la Plaça de l'Estatut ( a 200 mts. ) fins la Pl. de l'Abat Oliba-Ajuntament, 300 metres de recorregut. Diumenge: A les 10:00 am, sortida a peu cap al Poblat Ibèric de Ca n'Oliver, carrer de València, s/n. Hi ha la possibilitat d'acostar-nos amb les autocaravanes fins un aparcament al carrer Flor de Maig, i fer la resta del camí, uns 15 minuts, a peu. Alguna autocaravana amb persones que tinguin problemes de mobilitat podrà estacionar excepcionalment prop de l'entrada del poblat. Si us plau consulteu-me, si és el vostre cas. La visita guiada al poblat està prevista a les 11:00 i pot tenir una duració de 2 hores, després de les quals tornarem al punt de concentració per dinar. Llistat d'assistents: En autocaravana: Nouespai......2 adults, 1 nen (9) en AC EvaV..........2 adults, 2 nenes, 1 gos, en AC CarlosK75.....2 adults, 2 nenes (9 i 11) en AC Drago1........2 Adults, 1 nen ( 11), 2 nenes (9) en AC Piti..........2 adults, 2 nens (8 i 10) + gos en AC Matrix........2 adults, 1 noia, 1 nen en AC Mercuri.......2 adults, 1 nena (10), 1 nen (6) en AC Ixent2........2 adults, 1 jove, 1 nena en AC Xguell........2 adults, 1 nen, potser 1 adult més en AC Willi.........2 adults, 2 nenes, (9 i 4) i una gosseta en AC 10................................................... Payvi.........2 adults en AC Raboga........2 adults + noi i noia grans en AC Fina..........2 adults, 2 nens en AC Ficus.........2 adults, 2 nens en AC Amadorp.......2 adults en AC Toni de Ros...3 adults, en AC Finale........2 adults, 2 nenes, 1 nen, 1 gos, en AC dissabte nit Didi..........2 adults en AC Neus..........2 adults en AC, des de dissabte a la nit Xec...........2 adults en AC. 20......................................................... JJVI..........2 adults, 2 nens, (10 i 2), en AC Lince-Monrib..2 adults, 2 nenes (11 i 8), en AC Ross..........2 adults en AC Quasar........2 adults, 2 nenes (12 i 9) en Ac En turisme: Mar-mar.......2 adults Mercè67.......2 adults, 1 noia, 1 nen Los_Pacos.....2 adults, només dissabte Cala..........2 adults, 1 noia, 1 nen, només diumenge Bruna del Pir. només diumenge Jave 4........2 adults, 1 noia de 17, 1 noi de 14 Possibles: Gordis05, dissabte Tonio, dissabte tarda Carles Restauració: Tema a confirmar, en tres restaurants amb espai i coneguts: Dinar per dissabte, a partir de 18 euros Sopar de dissabte, a partir de 30 euros. Com alternativa, tenim un "telepizza" en la plaça de l'Estatut on demanar pizzes, o un xinés-wok. ![]() Mapa de la zona amb punts d'interès marcats
[html]<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="/maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=ca&msa=0&ll=4...190&output=embed">
Mostra maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=ca&msa=0&ll=4...190&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Trobada Cerdanyola TotCàmping en un mapa més gran[/html] El lloc de concentració és el Camp de Futbol de l'Espai Esportiu "Fontetes" al Passeig d'Horta. A la imatge podeu veure la porta d'entrada: FOTOS Enllaç a la galeria de imatges amb un resum de les fotos Enllaç a totes les fotos juntes a Picasa :
[html]<embed type="application/x-shockwave-flash" src="/picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="400" height="267" flashvars="host=picasaweb.google.com&captions=1&noautoplay=1&hl=ca&feat=flashalbum&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Ftotcamping%2Falbumid%2F5547223445747163793%3Falt%3Drss%26kind%3Dphoto%26hl%3Dca" pluginspage="www.macromedia.com/go/getflashplayer">[/html]
Fotos per autors: CarlosK75 EvaV Ficus Xec Matrix Payvi Mercuri VÍDEOS Finale Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
A nosaltres ens sembla una bona idea per a poder trobar-nos tota una colla, i encara millor amb les propostes de visita que planteges, inclòs el sopar !
![]() Ja hi pots comptar. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
M’agafa una mica lluny però vindríem. Ídem que Eva.
salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Per nosaltres perfecte, nos som de Terrassa i estem quasi be al costat, però la idea de passar una estona agradable
![]() Nosaltres també vindríem. Salutacions, Francesc i Sílvia |
|
Nosaltres també ens apuntem, ja veus, nosaltres som de Esplugues de ll. i no hem estat mai a Cerdanyola. Ja donaràs coordenades...
El sopar també ok. |
|
jejejeje.... no sé si seràn molts km... però amb temps i saben les dates amb temps..... m´ho podria plantejar.....
![]() fora bromes, em sembla perfecte... ![]() (jo no puc el cap de setmana del 20 de novembre) ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Nosaltres també ho trobem bé. Lo immportant és retrobar-nos.
Una altra cosa serà quadrar agendes. Salutacions Salutacions
|
|
carlosk75 ha escrit:
Sí, tens raó, t'agafa llunyíssim !!!! Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Enque estaria pensant...
![]() Sort que tinc el mapa per arribar amb la AC: maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=De:+Carretera+desco...177&ie=UTF8&t=h&z=13 Molt bona idea, sovint el que tenim més aprop, és el que menys hem visitat. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Donsc jo crec que tindrà bona acollida. Mira de buscar dates que et vagin be.... i endevant!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Molt bona idea !!!
Crec que el novembre seria una bona data, i aprofitant la trobada podriem fer un foradet per parlar d'altres possibles sortides lúdiques-culturals. Segur que més d'un té propostes per fer. Sense anar mes lluny, aquesta primavera passada vaig tenir contacte amb una bodega del Penedés per fer-hi una reunió autocaravanista. Em va tirar enrere la por de no tenir prou-ta assistencia (poca participació al fòrum) i al fet que en el lloc visitat posaven problemes a les mascotes i no permetien treure cap element d'acampada. De moment apuntants a la llista Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
inicialment conteu amb nosaltres.
es molt interessant. |
|
Si no hi ha cap contratemps nosaltres també vindrem, tot depèn dels torns de treball, pero nosaltres tampoc mai hem estat aqui a cerdanyola i per poc que puguem venim.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Hola Josep maría, me parece buena idea.....no se si seria posible pero, tendría un atractivo mas.
Aprovechando la fiesta de sant Marti, me parece recordar que es para el fin de semana del 11 al 14 de noviembre. creo recordar hace muchos años ya se hizo algo similar y los colocaron en la entrada del parque tecnologico. Bueno estaré atento al hilo, ya que aunque ahora no vivo, es mi pueblo... si cuadra con el trabajo cuenta con nosotros. saludos. |
|
Bona nit a nosaltres si el basquet ens deixa tambe ens faria molta ilusio venir, si pot ser tambe vindrem.
|
|
Bon dia,
a mi em passa igual, la nostra disponibilitat és tan precària (bàsicament, per temes esportiu-infantils), que no m’atreveixo a comprometre’m , estaré pendent d’aquest fil. I curiosament ahir em va arribar una notícia del poblat ibèric que avui l’obren, i la veritat és que fa patxoca, , més informació aquí: www.diba.cat/parcsn/newsletter/detall.asp?Id=3802 Salutacions, Marce,
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Last edit: per nouespai.
|
|
Ens apuntem, això es feia així, no?:
GENOVEVA Ac 1 adult + l'Oscar |
|
Hola:
Carlos a mi si que me queda lejos de casa. Así que me apunto. Josep Maria, seguimos en contacto. Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
Josep Mª apuntans, encara que tindrem de fer un gran esforç, dons vivim mes llum que la Marta, crec que per l'autopista son 4km ufff!!!!
|