• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42262

Ha estat un cap de setmana perfecte, una super-organització, felicitar primer a Pau per la gran rebuda i atenció del divendres i després a Helena i Josep Maria per la seva amabilitat i atenció.
Cerdanyola, la fira, i les visites planificades molt bé.

Hem vist a amics que feia temps no coincidíem.

Pau, Helena, Josep Maria, gràcies per la acollida. :)

Us adjunto un enllaç amb un resum de fotos de la trobada: picasaweb.google.com/carlosk75/Cerdanyola#

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42264

Josep Mª, Helena i Pau, moltes gràcies per aquest fantastic cap de setmana que hem passat a Cerdanyola, les visites que hem fet molt interesants i l´espai escullit per la trobada també molt be.

gràcies per tot,

Ah.. el Dick esta bé, una mica de pomada i a correr.

Bona nit.

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42265

Carlos, ets un llamp, les fotos maquissimes, jo en voldré alguna pel meu arxiu (que faig amb les teves fotos en gran part encara que faci vergonya reconeixer) pero a més generós amb els patates reporters, bona nit!

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42266

Nosaltres també hem recuperat rutines després d'aquest cap de setmana, on fins i tot l'estiuet de Sant Martí ens ha permès gaudir d'un temps esplèndid.

Ens alegrem molt que en Dick estigui bé, Josep.

I agraïm l'Elena, en Josep Maria i en Pau l'haver organitzat el cap de setmana que ens ha permès retrobar-nos amb tots vosaltres.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42267

Doncs per ser la ,primera en marxa, sóc l´última en escriure...jejej
Nosaltres també ho hem pasat molt be, i ens ha agradat tornatr a retrobar-nos amb gent que feia temps que no veiem.

Esperem dates per aquestes propostes... B-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42268

Moltes gràcies família Nouespai pel cap de setmana que hem gaudit.

Molt bona companyia, el lloc de la trobada ben escollit, hem pogut conèixer una miqueta el vostre poble.

El Pol ja s'ha llevat aquest matí en bona forma, de fet ahir a la tarda ja es trobava molt millor.

CarlosK75, maca la foto dels 3 gossos acaronats pels nens.

Una abraçada per tothom,

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42269

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
Neus ha escrit:

nouespai ha escrit:

Com que no puc organitzar una trobada fora de dies festius sinó és a casa ja cercaré dates cap a la primavera per anar per exemple aquí

... Que poc penses amb mi martelll

Jo tinc un altre proposta, com per exemple aquesta:
www.ecorail.es/
El menys joves també i podem participar :whistle::whistle::whistle:

Hola Neus,

Clar que pensava en tu per a que m'acompanyessis a mi a veure-ho des de baix.. :laugh::laugh::laugh::laugh:

Això de l'ecorail em sembla molt interessant, i divertit. Com es fan els avançaments ?? :-P:-P
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42270

Ja tinc ganes de que pose-ho dates per aquestes sortides que teniu en ment, (sembla que sera a la primavera)dons ens hi volem apuntar

CarlosK les fotos molt boniques, gracies per compartir-les

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42271

Salutacions a tots i felicitacions a la familia nouespai per organitzar un cap de setmana tat divertit, a estat la segona aquest grup de gent tant collonuda i ben segur no sera l´ultima. Arreveure i fins la proxima Eugeni i Montse

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42272

Ha sido un gran fin de semana,gracias a la orgonizacion y a todos los participantes por hacer que nos hayamos sentido tambien,a unos hemos conocido mas que a otros,perdon por los que no nos hemos despedido personalmente,en la proxima será.
Saludos Montse y Amador.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42273

Eva, Piti i families: m'alegra molt saber que l'ultim ensurt de la jornada es va quedar només amb axó, un gran ensurt, i que en Dick ja torna a corre com si rés ...

A reveure
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42274

Com ja veieu, idees n'hi han moltes, però el proper any no tenim ponts ni festius (descomptant Setmana Santa) fins el segon dilluns de Pascua que si no m'equivoco caurà en juny ...
... Haurem de fer alguna cosa abans perquè si no falta massa temps !!!

L'Ecorail vol ser una copia del Velós-rail francés:
www.veloraildefrance.com/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=37
i crec que és una bona iniciativa per aprofitar antigues vies de ferrocarril i fer-hi un us lúdic i turístic.

... Ho anirem a provar !!!

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42277

Carlos75, com sempre unes fotos magnífiques de la trobada.
Moltes gràcies per enregistrar-les i penjar-les perquè tots els negats en l'art de la fotografia puguem gaudir d'aquest bonic record.

A reveure

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42278

Ostres colla,estic babejant de sana enveja!!!quina trobada,ja es veu que us ho heu passat molt bé.No sé qui es en Dick ,però esperem que no sigui res greu.
Ens agradaria haver-hi estat,però nois els fills de 16 i 17 anys no son facils de moure.Sembla que era ahir que es morien de ganes per sortir amb l'auto i amb la colla de nois i noies que hi havia.Ja ens queda poc per poder-los deixar sols(espero).
Jo no he vist l'organització,però no tinc cap dubte que ha estat un exit i per això vull felicitar al Pau a L'Elena i al Josep Mª,esperem que no sigui l'ultima i que Cerdanyola a l'espera d'una area celebri cada any una trobada com aquesta.
La idea del tren rail es molt aprop de Navarcles i es podria mirar,el problema que hi veig es l'aparcament de moltes autos.
Queda pendent no,Neus??.
El parc d'arbres es a Cerdanyola???.
Bé ,una abraçada a tots ,ens veiem en una altre ocasió.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42279

Hola a todos,

queremos agradecerles a Elena, Josep Mª y Pau el esfuerzo por la organización de este fin de semana, en el que hemos podido conocer a mucha gente y también hemos disfrutado de la fiesta medieval y ambas visitas muy interesantes tanto para padres, como para hijos. Ha pasado muy rápido y nos gustaría volver a coincidir en otra ocasión con todos vosotros.

Grácias Carlos por las fotos, son un magnífico recuerdo.

Saludos a todos y hasta pronto,

Melina + Paco + hijos

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42281

Neus ha escrit:

Eva, Piti i families: m'alegra molt saber que l'ultim ensurt de la jornada es va quedar només amb axó, un gran ensurt, i que en Dick ja torna a corre com si rés ...

A reveure

Neus, el gos te només una ferida superficial, res d´importancia, ja que li van fer unes radiografies per veure si tenia alguna ferida per dins, tot correcte. Tot un ensurt, sobretot per els nens, la Marina, i la familia EvaV.

Gràcies.

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42282

carlosk75 ha escrit:

Ha estat un cap de setmana perfecte, una super-organització, felicitar primer a Pau per la gran rebuda i atenció del divendres i després a Helena i Josep Maria per la seva amabilitat i atenció.
Cerdanyola, la fira, i les visites planificades molt bé.

Hem vist a amics que feia temps no coincidíem.

Pau, Helena, Josep Maria, gràcies per la acollida. :)

Us adjunto un enllaç amb un resum de fotos de la trobada: picasaweb.google.com/carlosk75/Cerdanyola#

Com de costum, bon reportatge fotografic, gràcies per compartir-ho.

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42283

Josep Mª, t´hem de dir el consum que hem fet a Cerdanyola aquest cap de setmana??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42285

Perdoneu que no hàgim donat senyals de vida fins ara, però després de la quilometrada que vam haver de fer per tornar a Sabadell no ens quedava massa ànims per escriure :silly: .

De la família Nouespai no podem afegir res més, sou uns grans amfitrions i de ben segur us tornarem a visitar. Hem quedat gratament sorpresos del que ens ha ofert Cerdanyola, que com moltes altres poblacions del voltant de casa són unes grans desconegudes i ens amaguen molt bons racons. Prenem molt bona nota de les propostes que hem trobat a la bossa de benvinguda.

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42286

Neus ha escrit:

Jo tinc un altre proposta, com per exemple aquesta:
www.ecorail.es/
El menys joves també i podem participar :whistle::whistle::whistle:

Neus, el velorail francès el coneixem i ens ho vam pasa pipa quan vam ser a Normandia, quan dius que quedem ???

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12