Benvingut,
Convidat/da
|
|
Finale,
Acabo de veure el vídeo, un detall pel record!!! ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Acabo de veure el video i les fotos del Payvi, estic bocabadat , quin nivell !!!!! m'encanta!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
LaSanta ha escrit:
Rectifico "El video de finale" i les fotos de Payvi. No em vaig adonar que estaves gravant ..... |
|
PAYVI ha escrit:
Quines fotos més maques, què amagat ho tenies...ara les posaré Ah, i també m'agrada el títol de l'àlbum: Fotos a CARDAnyola... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I el vídeo també fa goig !! Es podrà veure al youtube/totcamping ? Quina sort que he tingut de no dur cap de les càmeres... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
LaSanta ha escrit:
Aquesta LaSanta, a veure si aprén a EDITAR els missatges !!! Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
![]() |
|
Gracies Companys, entre tots en fet un bon reportatge.
Josep Maria, en que estaria pensant ió quan baix posar el titul de Cardenyolaaaaaa Adeuuuuuuuuuuuuuu |
|
Fa uns dies a una veïna que té comerç a Cerdanyola, li vaig comentar que havien tingut una trobada d'autocaravanes a Cerdanyola.
Em va dir si era de venda d'autocaravanes de segona mà, per que ella havia passat el dissabte per allà hi havia vist a l'entrada una EN VENDA. Inclús pensava anar amb el seu marit el diumenge, però li va sortir un imprevist....Si arriba a passar potser el Xavi hauria guanyar uns calerons. ![]() ![]() |
|
Jo també em vaig interessar, però calia pagar en efectiu i el caixer no em va deixar treure la quantitat en qüestió ...
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Un cop he tingut una estona de temps, he fet un resum de totes les fotos, fetes per tots vosaltres.
[html]<embed type="application/x-shockwave-flash" src="/picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="400" height="267" flashvars="host=picasaweb.google.com&captions=1&noautoplay=1&hl=ca&feat=flashalbum&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Ftotcamping%2Falbumid%2F5547223445747163793%3Falt%3Drss%26kind%3Dphoto%26hl%3Dca" pluginspage="www.macromedia.com/go/getflashplayer">[/html]
Falten les de Payvi que no les puc descarregar, tan aviat sigui possible les afegiré. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
Però ja estan penjades ??? ... no les he trobat ![]() ![]() ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus ha escrit:
Vaig fer una selecció i li vaig enviar a l'administrador de "la cosa" per a posar-les també a la galeria ...les he vist aquí Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
Quina feinada, Josep Maria. Una selecció preciosa ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per webmestre.
|
|
Gracies nouespai, però és que últimament no en dono una
![]() ![]() ![]() Has fet una bona feina al escollir-les perquè l'Administrador les pengés al fòrum ![]() ![]() ![]() A reveure ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Salutacions
|
|
nouespai ha escrit:
Vaig fer una selecció i li vaig enviar a l'administrador de "la cosa" per a posar-les també a la galeria ...les he vist aquí [/quote] Molt maques... se m´han fet curtes.... ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Last edit: per webmestre.
|
|
Mercuri ha escrit:
Molt xules ! I a en Mateo també li agrada la foto on surt tan en primer pla ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Mercuri ha escrit:
Jaume, molt maques!!! Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
nouespai ha escrit:
Josep Maria, quina feinada!!, gràcies per la recopilació ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Em sembla que passava alguna cosa i no es veien les 78 fotos oi ? Ja m'he queixat... a veure si ara no se't fan tan curtes. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|