• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42169

El cartell, mooooooolt xulo!!!!!!! Si Senyor

Ara, crec que també hi ha caravanes, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42170

un cartell molt divertit...amb caputxina Anglesa...molt xulo.

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42171

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
quasar ha escrit:

Hola, el rètol molt xulo, felicitar el creador.
seria molt difícil aconseguir l'adhesiu de totcamping gran a la kdd?

El creador és el dibuixant més conegut a/de Cerdanyola, se'n diu Edu

D'adhesius, em sembla que jo tinc algun...ja miraré de portar-los.

Ficus ha escrit:

Ara, crec que també hi ha caravanes, no?

Ja ho vaig pensar a l'hora d'encarregar-lo, però a més dibuixos, més cost, i més petits havien d'ésser.
Als caravanistes també els estimo, però tot no podia ésser.
Espero que ningú d'ells es molesti.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42172

Adjunts:

Last edit: per carlosk75. Raó: HTML

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42173

cristin@38 ha escrit:

hola companys autocaravanistes sóc cristina alguns bosotros em coneixeu nose si podre anar amb autocaravana però segur que em pa Sare a veure-us, us proposo una cosa sóc castellera i de cerdanyola i el diumenge ales 12 tenim la nostra diada i m'agradaria que sabéssiu que en la pinya fa falta gent, som una colla petita i totes les mans són bones si us interessa dir-me alguna cosa que els que no van al poblat ibèric poden benir a fer pinya.
la sensació de participar en una pinya és una passada i només es pot si ho proves serveixen nens adults i de totes les edats ..........

cristina, manolo i maria

¿Eres Cristina que fue a Marruecos con Buena Ruta y que por "tu culpa" fuimos nosotros ;-) ?, si es así, me alegro de encontrarte por aquí y sino eres, pues igualmente y el domingo nos pasaremos por allí después de la visita al poblado ibérico y nos conocemos.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42174

Molt xulo el cartell !!!

Com que sembla que al migdia farà bon temps i temperatura serà agradable, agafarem les samarretes per lluir la tortuga a les sortides. :woohoo:

Last edit: per monrib2123.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42179

Mola el cartell, m'ha semblat que estava fet pel Paco de Los Pacos, però es igual d'impressionant.

Plannining familia Homer-Matrix: Arribarem tots quatre divendres al voltant de les 19 hores, depen de les rondes. Farem totes les activitats del dissabte però l'Alba marxarà després de dinar, igual que l'Alba de la mercè i del Xavi, coses de les hormones. A l'endemà marxaré jo i l'Adrià amb l'auto ja que malauradament em toca treballar el diumenge per la tarda, però la representació de la familia quedarà completada amb la Marta que anirà a la visita del poblat i marxarà amb la seva germana que, a sobre, tenim dinar familiar.

Per cert m'apunto al partidet... sense auto que la meva es molt nova.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42180

Els Jave 4 no aniran amb la cv, vindran dissabte y diumenge però amb cotxe, s´apunten a les activitats.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42181

El cartell molt xuli :emoticon_wi, i si pot ser nosaltres també volem adhesiu de TotCàmping fa temps que el vull demanar però no ho faig mai i si en tens doncs aprofitarem l'ocasió.
Ens veiem en pocs dies :woohoo:
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42182

Hola!

Nosaltres arribarem divendres a la nit, sobre les 10. Ens apuntem a sopar pizzes el dissabte i a les visites del dissabte i del diumenge. Dissabte a la nit segurament anirem a veure el correfoc perquè als nens els hi agrada molt.

Fins divendres !!!
Salutacions

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42185

M'he equivocat de fil :)
Adjunts:

Last edit: per carlosk75.

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42187

Xulisim el cartell

Fins Divendres

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42188

Hola:

Os deseo que os lo paseis muy bien en mi ciudad, me da pena no poder estar aquí estos días, pero al tener 4 días ya teníamos otros compromisos.

Saludos

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42190

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
lofini ha escrit:

Hola:

Os deseo que os lo paseis muy bien en mi ciudad, me da pena no poder estar aquí estos días, pero al tener 4 días ya teníamos otros compromisos.

Saludos

Hola Loli,
Què et semblaria, per la primavera, fer-ne una al Natupark i Can Coll ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42192

El cartel me parece muy gracioso, está acertado. ;-);-)

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42193

M'agradat molt el cartell

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42195

El cartell es molt divertit! Talment sembla la familia Nouespai jajajajajajaja encara que amb una mica totsplegats de tiroides amb aquest ulls sobresortits de granota jajajaja
Una pasada de cartell, si senyor!
Perdoneu per no haver dit res, però es que encara no sabem els partits que tindrà la Carla fins demà dijous, i la Paula juga diumenge amb lo cual el diumenge impossible.
El cap de setmana anterior li van donar 8 partits i la vam tenir que acompanyar.Estem una mica "atrapadillos" amb aquestes nenes !!
Demà per la tarda quan vingui la carla de la federació ja et dic alguna cosa...

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42197

Realment aquest cartell fa molta patxoca i penjats a les Ac encara en farà més.

Felicitats al dissenyador !!!

Fins dissabte a la nit
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Trobada fa 10 anys 11 mesos #42200

Quina passada de video, jo crec que amb el que m'estimo la meva auto no podria fer-ho ni amb una de desguaç ...

Re: Trobada "kedada" Cerdanyola del Vallès 13-14 Nov. fa 10 anys 11 mesos #42204

bona nit el cartell molt xulo, nosaltres arriverem el divendres cap a les nou o quarts de deu, fins aviat.

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12