Benvingut,
Convidat/da
|
|
El cartell, mooooooolt xulo!!!!!!! Si Senyor
Ara, crec que també hi ha caravanes, no? |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
un cartell molt divertit...amb caputxina Anglesa...molt xulo.
|
|
quasar ha escrit:
El creador és el dibuixant més conegut a/de Cerdanyola, se'n diu Edu D'adhesius, em sembla que jo tinc algun...ja miraré de portar-los. Ficus ha escrit: Ja ho vaig pensar a l'hora d'encarregar-lo, però a més dibuixos, més cost, i més petits havien d'ésser. Als caravanistes també els estimo, però tot no podia ésser. Espero que ningú d'ells es molesti. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Josep Maria,
El cartell com diu el video: www.musicasenlinea.com/videos/apm-profesional-muy-profesional-;y--jEe9mcUc.html :) Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Last edit: per carlosk75. Raó: HTML
|
|
cristin@38 ha escrit:
¿Eres Cristina que fue a Marruecos con Buena Ruta y que por "tu culpa" fuimos nosotros ![]() |
|
Molt xulo el cartell !!!
Com que sembla que al migdia farà bon temps i temperatura serà agradable, agafarem les samarretes per lluir la tortuga a les sortides. ![]() |
Last edit: per monrib2123.
|
|
Mola el cartell, m'ha semblat que estava fet pel Paco de Los Pacos, però es igual d'impressionant.
Plannining familia Homer-Matrix: Arribarem tots quatre divendres al voltant de les 19 hores, depen de les rondes. Farem totes les activitats del dissabte però l'Alba marxarà després de dinar, igual que l'Alba de la mercè i del Xavi, coses de les hormones. A l'endemà marxaré jo i l'Adrià amb l'auto ja que malauradament em toca treballar el diumenge per la tarda, però la representació de la familia quedarà completada amb la Marta que anirà a la visita del poblat i marxarà amb la seva germana que, a sobre, tenim dinar familiar. Per cert m'apunto al partidet... sense auto que la meva es molt nova. |
|
Els Jave 4 no aniran amb la cv, vindran dissabte y diumenge però amb cotxe, s´apunten a les activitats.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
El cartell molt xuli
![]() Ens veiem en pocs dies ![]() El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Hola!
Nosaltres arribarem divendres a la nit, sobre les 10. Ens apuntem a sopar pizzes el dissabte i a les visites del dissabte i del diumenge. Dissabte a la nit segurament anirem a veure el correfoc perquè als nens els hi agrada molt. Fins divendres !!! Salutacions
|
|
M'he equivocat de fil
![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Last edit: per carlosk75.
|
|
Xulisim el cartell
Fins Divendres |
|
Hola:
Os deseo que os lo paseis muy bien en mi ciudad, me da pena no poder estar aquí estos días, pero al tener 4 días ya teníamos otros compromisos. Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
lofini ha escrit:
Hola Loli, Què et semblaria, per la primavera, fer-ne una al Natupark i Can Coll ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
El cartel me parece muy gracioso, está acertado.
![]() ![]() |
|
M'agradat molt el cartell
|
|
El cartell es molt divertit! Talment sembla la familia Nouespai jajajajajajaja encara que amb una mica totsplegats de tiroides amb aquest ulls sobresortits de granota jajajaja
Una pasada de cartell, si senyor! Perdoneu per no haver dit res, però es que encara no sabem els partits que tindrà la Carla fins demà dijous, i la Paula juga diumenge amb lo cual el diumenge impossible. El cap de setmana anterior li van donar 8 partits i la vam tenir que acompanyar.Estem una mica "atrapadillos" amb aquestes nenes !! Demà per la tarda quan vingui la carla de la federació ja et dic alguna cosa... |
|
Realment aquest cartell fa molta patxoca i penjats a les Ac encara en farà més.
Felicitats al dissenyador !!! Fins dissabte a la nit ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Quina passada de video, jo crec que amb el que m'estimo la meva auto no podria fer-ho ni amb una de desguaç ...
|
|
bona nit el cartell molt xulo, nosaltres arriverem el divendres cap a les nou o quarts de deu, fins aviat.
|