Benvingut,
Convidat/da
|
|
Feu-ne ressò a tots aquells que coneixeu i fa temps que no es connecten o amb els que tingueu contacte i els podria interessar aquest retrobament-celebració.Uana abraçada.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Hola amics.Finalment el Sr.Miquel Angel d'Art Cava s'ha possat en contacte amb mi hi hem pogut parlar sobre les condicions que tenen amb les autocaravanes.
1er-Capacitat d'entre 50 o 60 autos i caravanes(sense electricitat,ni wc) 2on-Cal que cada auto o caravana faci la compra de dues ampolles de cava que tenen el preu de 7,5 la més econòmica,la de 10 o la de 12 euros. Osia que per poder utilitzar el pàrquing,la seva zona de pícnic amb barbacoes i llenya inclosa i posar les nostres taules i cadires val un mínim de 15 euros per element, a més amb la possibilitat de poder comprar i fer calçots de denominació d'origen de valls pel preu que val el calçot al mercat,però acabat de collir per ells i fer-los nosaltres a la barbacoa. Jo ho trobo perfecte.Que hi dieu.Cal concretar la data doncs tenen durant el més de febrer i març moltes calçotades encomanades. Vinga que ja ho tenim mig enllestit.La gent que tingui caravana independent no es cap problema.Els que no podrien estar al càmping més proper i trobar-nos per fer la celebració o encavir-los en autos. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Em sembla perfecte, esta relativament prop de Barcelona per si algu vol fer una visita.
Nomes falta triar dates, tenint en compte que no pot ser el 15 de febrer.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jepi
|
|
|
8-9 de febrer?
Així no arrepleguem Cau de Bruixes de Centelles (15) ni Traginers de Balsareny (22-23) ni carnaval (1-2 març). 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola AMICS de Totcamping
Ahir vaig rebre un missatge de la amiga MªJosé que m´informava d´aquesta iniciativa i aquí estem de nou ![]() ![]() A la Família Cala ens agradaria molt tornar a retrobar a tants amics i amigues que fa tant que no veiem. Nosaltres farem el que poguem per d´una o altre manera poguer assistir-hi a la trobada. Tenim els nens en aquella edat esportiva complicada i els caps de setmana estan plens d´activitats i ens fan molt complicades les sortides, i també tenim que Silvia treballa quasi tots els dissabtes........ En fí companys apunteu a la Família Cala que segur que sino tot els cap de setmana, una part assitiran, ( però intentarem que sigui el màxim )
|
|
|
Ostiasss!!!!!!!!!!!!!!!....
Apunteu a la Sole i..., jo QUE PUC VENIRRRR????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
Gràcies Manolo.
Eva aquestes dates queden descartades i crec que el mes de Març també s'escau la Monacalia. Per tant estaríem parlant del 8 i 9 de Febrer,oi???Fa fred ,però els nostres cors escalfaran l'ambient,no ho creieu???. Cala un plaer retrobar-te .Desitgem de tot cor que tot us vagi bé i que aquests esportistes d'elit segueixin jugant millor que el pare,je,je,je.De segur que ens farà a tots molta gràcia de tornar-vos a veure. Genoveva a la Sole de segur que l'hi volem a tu, ho haurem de fer amb el dret a decidir de tots elsassistents,je,je,je.I tant tothom i es molt benvingut i tu més doncs els de les terres de ponent no mengen ni beuen gaire ![]() ![]() Doncs si no hi ha res en contra quedem que els dies són el 8 i 9 de Febrer a les caves D'Art cava.Ara caldrà veure si no tenen ple a la cava.Primer esperarem a veure quants podríem ser i després encomanar el dia.Ara cal fer ressò de l'esdeveniment a tots aquells que per "A" o per "B" no es connecten al fòrum en aquests moments. Vinga nois que la cosa està en dansa.....quina ilu......... Una abraçada.Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ostres, una mica més i es tanca la llista !!!!
Gràcies Jepi. Jo m'hi apunto també, Nosaltres vam passar un dia per l'Arc Cava fa temps i l'espai feia bona pinta, tenia lloc per agafar aigua, per buidar i era tranquil. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Nouespai i família,com voleu quedar fora ,si us tocarà de bufar les espelmes!!.Estic convençut que això que avui estem parlant no hauria succeït sense vosaltres.Gràcies per tot .Si pots diga-l'hi al webmestre que envii un mail a tots els registrats, si pot eh!!!!.Je,je,je. Petons a la família i sobretot a en Pau que està molt gran.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Heiii Jepi !!!
Ahir no vaig entrar a Totcàmping i s’hi em descuido ja em trobo la llista tancada per “Completo” Apunta’ns sisplau; serem 1 AC i de moment 2 adults i la mascota que sempre ens acompanya, però es pot ampliar en 2 adults més i un nen. Una abraçada ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Jo vull fer un pastis d' aniversari....puc????? set anys oi???
![]() |
|
|
Molt be això!!!
Nosaltres encara que sigui a peu, passarem a fer visita!!! records a tothom josep maria
|
|
|
Ejem.....Ahir vaig enviar un munt de missatges jajjajajaj
![]() ![]() |
|
|
Hola Jepi, et puc dic de les caves ja que les conec i estem preparant la KDD de fi d'any, que no te llum, no crec que hi posin cap problema per les caravanes, el propietari el que vol es que si vagui. Tenen 3 menjadors, en total dins del menjadors assentats i caven unes 30 persones, una cuina amb cafetera Nespresso, cuina de gas amb forn i microones, també a fora tenen una zona de pícnic amb taules i bancs. Si es vol utilitzar les instal·lacions, en refereixo als recintes fora del àrea et cobren, sigui la gent que hi sigui 400€ en compra de cava, si no utilitzes les instal·lacions, es gratuït. De totes formes aviam que et diu el Josep, es com es diu el propietari. Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Jo conec el lloc i està molt bé, estem preparant la KDD de fi d'any.
Una calçotada seria guay. A l'espera de dades. Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Eva quin mes de Febrer mes complert !!
![]() |
|
|
De fet a Centelles el carnaval és una setmana abans del que toca, i sempre coincideix amb els Traginers de Balsareny. D'aquesta forma hi ha molt bones comparses que venen a lluïr-se a Centelles i la setmana després van als carnavals de Torelló, que tenen molt de renom per aquí. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Ostres !!! Quina passada !!! A treballar la imaginació, ja ho tens pensat ??? 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola Jepi, nosaltres també ens apuntem!!!
I el lloc que proposeu sembla fantàstic!!! I tenim moltes ganes de tornar a veure cares conegudes que fa molt de temps que no veiem!! Salutacions!! El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .
|
|
|
Hola Jepi, ens pots apuntar?
No vam està fa set anys, però si ens agradaria poder asistir, ja que coneixem a molts dels asistents, i entre ells alguns bons amics, i té molt bona pinta. El lloc em pareix molt correcte i les condicions també. Fe una calçotada estaria bé també. Fins aviat.
|
|