• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47938

Hola a tod@s... :laugh: que ilusión que hayáis decidido hacer esta trobada...me lo he leído un poco por encima y no me ha quedado muy claro el dia, el lugar por lo que veo es caves d´artcava avinyonet del penedes.
Jepi!!! ya veo que sigues como siempre (activo a mil por hora).
Como nosotros no tenemos auto-caravana vendríamos a pasar el dia.
Ya me diréis lo que hay que traer ;-)
Besitos :kiss:
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47939

Holaaaaa!
Fa dies que estic al corrent de la trobada però al veure que no podia ser, se m'ha oblidat contestar.
Aquell cap de setmana ja el tenim compromès amb un altre dels hobbies que tenim ara. Quin greu!!

Esperem poder coincidir per una propera vegada. Que us ho passeu molt bé i una abraçada a tots!!!

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47944

Senyors@ras!!! Com tenim el tema del cava. Ah.. i si falta ajuda per alguna cosa,.....

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47950

ixent2 va escriure: Senyors@ras!!! Com tenim el tema del cava.

Aquest tema del cava, es molt ineresant :woohoo: .....no es pot deixar refredar, xavi

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47951

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Hola Sabel, quant de temps...
Encara estàs a temps de llogar-ne una i dormir :-P amb nosaltres!!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47954

Hola Sabel,quina alegria retrobar-te per aquí.Es indispensable la teva presencia.Els dies son el 7,8 i 9 de febrer a les caves Art Cava d'Avinyonet.T'hi esperem,no fallis.Acompanyada i amb els fills???Com més serem més riurem.

Mireia ens sap molt greu la coincidència de dies.Esperem que ho passe-ho molt bé i ja tindrem d'altres oportunitats per retrobar-nos.Petons a tota la família.

El tema del cava es que podrem fer una ampolla exclusiva de la diada.Tot anirà avançant i de mica en mica en sabrem coses.Una es que les ampolles que es demanin amb l'etiquetat exclusiu de totcamping no poden sobrar,s'han de pagar totes i això vol dir filar molt prim i comprometre's a pagar de mes si la gent no compleix i no compra l'ampolla corresponent que s'hagi demanat.Peró de totes formes aquest tema encara s'ha de parlar,amb la cava i el webmestre i tota la gent que vol col.laborar.
Una abraçada a tots i bon cap de setmana a tots.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47956

jepi, crec una posible solucio, seria fer una llista dels que vulguin una ampolla de cava amb l'atiqueta de totcamping i acompanyat d'un nº de compte, el que pagui la tindra i el que no, doncs la tindra de comprar normal.
penso que caldria saber el preu abans, per no tenir sorpreses d'ultima hora
Salutacions

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47958

Apunta una altre auto, serem 4. Sinó hi ha espai cap problema vindrem sense auto, ens fa molta il·lusió tornarnos a trobar tots. I ho tenim relativament molt aprop de casa. Si necessiteu alguna cosa ens ho feu saber, ens coneixem una mica aquesta zona.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47963

Hola colla de Totcàmping.
Aquesta kdda cada cop pinta més bé. Nosaltres (m'explico perque no ens coneixem masa només varem venir fa uns anys al cau de bruixes) no se si serem dos o tres ja que la mossa s'ha fet gran i moltes vegades va a la seva i ens deixa solets amb l.'auto. Aquest any però tenim amb nosaltres un cadell que segurament ens limitarà a l'hora de la participació en alguna de les activitats doncs deixar-lo sol a l'auto encara no ho podem fer... ens podriem trobar amb alguna sorpresa. Pels que feu el cançoner, jo no se els acords, però m'agradaria poder cantar la cançó del Llac "Pais petit", crec que no l'he vist...
Fins aviat.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47968

Hola a tots.
Jofranc això que dius pot ser una solució bona.Ho estudiarem.El preu de l'ampolla més econòmica es de 7,5 euros amb l'obligació de que cada auto ha de comprar un mínim de dues ampolles.Això es el canvi que ens donem per poder utilitzar les seves zones de pícnic,visites i serveis d'omplir i buidar.

Hola Pili73 intentarem que tots hi capiguem de moment us poso amb llista d'espera ,però el més segur es que hi cabrem,encara, uns quants més.

Gacela,vosaltres heu de fer el que més be us vagi.Ara et busco el "Pais Petit".Es el que volem ,que la gent demani.Gràcies.
Una abraçada.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 6 mesos #47979

En aquests temes de reserves amb pagament, el més pràctic és el què han proposat: fer prepagament. Altres cops (altres fòrums i en altres temes) ho havíem fet, de forma que si el final algú fallava i se li podia tornar, se li tornava, i si no es podia no se li tornava. Això és una mica més incòmode a priori, però facilita el pagament un cop allà i que puguis estar per altres coses (només un ha de pagar per tots), i assegura arribar al mínim (perquè poses el mínim quan tens ja els ingressos).

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48000

referent al tema de pagar per endevant les ampolles de cava, potser no cal obrir cap compte corrent, una altre posibilitat seria que els organitzadors, només d'arribar a la trobada feu "esquitxar la mosca" a cada ac en funcio de les botelles que hi hagin demandades.
Dic aixo perque, als bancs com més lluny de casa millor jejeje

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48015

Algú sap fer la salseta dels calçots? Si es el cas podrieu posar la recepta magistral plis :dry: ? aixi jo també jo en portaria!! :whistle:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48016

En principi em puc encarregar de fer les fotocopies del cancioner i engrapar-les, això no em costa gens. Si es vol enquadernar llavors els que ens costi
Falten 66 dies

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48021

Si no son moltes fulles ho podria fer amb espiral.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Neus

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48041

Hola colla.Perdoneu els dies de tardança,però buscar feina en aquest temps que corren es molt dur.
Pili73.Benvinguts.
Sabel ens alegrarà molt tornar-te a veure entre nosaltres.
Sobre el tema del cava ja trobarem la formula.D'entrada es obligatori la compra de dues ampolles per cada auto o caravana, perquè ens deixin l'espai, (com es normal),per tant podríem fer una de les dues amb l'etiquetatge de l'esdeveniment.
Sobre el cançoner ,crec que hauríem de fer-lo tal com en diu en Manolo,però jo hi posaria un preu simbòlic,per tal de compensar la feina i el material.Que us sembla???.
Una abraçada.
Salutacions.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48046

Jepi va escriure: Hola colla.Perdoneu els dies de tardança,però buscar feina en aquest temps que corren es molt dur.
Pili73.Benvinguts.
Sabel ens alegrarà molt tornar-te a veure entre nosaltres.
Sobre el tema del cava ja trobarem la formula.D'entrada es obligatori la compra de dues ampolles per cada auto o caravana, perquè ens deixin l'espai, (com es normal),per tant podríem fer una de les dues amb l'etiquetatge de l'esdeveniment.
Sobre el cançoner ,crec que hauríem de fer-lo tal com en diu en Manolo,però jo hi posaria un preu simbòlic,per tal de compensar la feina i el material.Que us sembla???.
Una abraçada.
Salutacions.

Estic d'acord, em sembla just
Viu cada dia com si fos l'ultim

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48049

Toti va escriure: Estic d'acord, em sembla just

+1
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Neus

Re:TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48050

Em sembla bé. Encara que també es pot imprimir cada un el seu. .. com volgueu!

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 5 mesos #48055

Hola tots,
Tiramilles preguntaves per la recepta per fer la salsa dels calçots, la buscaré i la penjaré. A casa no sé que és el qué més els hi agrada si la salsa o els calçots. Segur que aquest calçots sabran a gloria i lo millor , la companyia.

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12