• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47725

Webs mestre!!!!
L'aplicació no m'ha enviat cap missatge!!! :blink: :blink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47727

Nosaltres tampoc varem rebre cap missatge però, ens ha avisat en Cala. Moltes Gràcies!
Salutacions

Last edit: per Mercuri.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47728

Hola colla.Acabo de parlar amb el senyor Miquel Àngel d'Art Cava i m'ha dit que demà hem confirmarà si el dia 8-9 està lliure,doncs no era a les caves i ha de mirar l'agenda.M'ha dit que no li sona que hi hagi ningú aquest dia ,però fins demà la data queda en suspens.
Garoppa quan de temps Benvinguts.
El currante esperem coneixe't allí.
Toni de Ros,gràcies per voler reviure amb tota la colla aquell primer dia d'ara farà 8 anys,serà un plaer recordar aquell cremat que varem fer al Vilanova ,je,je,je.
Merçe 67 mirarem a veure si ens podem encabir a les autos,però hi heu d'ésser.No hi seriem tots.
JVL de segur que serà una bona retrobada,però sense cargols,je,je,je
Nanan. Faltàveu els de la Garrotxa,avisa a tota la colla,en prim,en xevi...etc Benvinguts.
Los Pacos. Crec que trobarem llocs en diferents autos,paco no podeu faltar,la proposta d'anar a un càmping proper amb la gent que no tingui la caravana autònoma es una possibilitat. Teniu més marge de moviment.No podeu fallar ni que sigui a dinar.Que faríem sense la teva guitarra i la Paqui cantant???Us esperem.
Ross tenim ganes de fer-vos una bona abraçada.Us esperem.Petons per a tots dos.
Demà més informació.Petons.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Last edit: per Jepi.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47729

Webmestre, nosaltres tampoc hem rebut cap missatge i tampoc del moviment d'aquest tema.
Viu cada dia com si fos l'ultim

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47731

Ja som una bona colla ...
... Quina il•lusió retrobar-nos de nou !!!

Jepi, se't gira una bona feina :woohoo: :woohoo: :woohoo:

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Adjunts:

Last edit: per Neus.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47732

Toti,segur que tens ordinador per rebre alguna cosa?? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Salutacions company i companya,estarem encantats de tornar-vos a veure.En tenim moltes ganes.

Neus,pots estar segura que el meu nom es el del fil,però no soc ni de bon tros el propietari de la idea, ni un sol organitzador,tant sols he mogut les tecles primer en nom de molta gent, entre ells vosaltres, que ens volem trobar.Entre tots ho farem tot.El més important es activar,revifar i celebrar una comunitat que hem de mantenir viva i cuetejant.
Una abraçada.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47733

Hola! feia molt que no em connectava,,,, :blink: he rebut un mail que es farà una trobada..genial ! intentare seguir-vos a veure si no se m'escapa!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jepi

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47735

bona tarda a tothom.avui hem vist el missatge i tambe i volem ser.
xguell 1ac 2adults i els nois no en tinc ni idea.
prim 1 ac i 2 adults.

fins aviat.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47736

Mira que m' agraden els calçots!! però la salseta encara mes jajajajj
:whistle: Els calçots son flatulents oi? :sick: Potser per art cava hi haurà una mica de·" Tornado" :woohoo: :blush:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47737

Cómo están uds.?
El otro día por whatsAap nos avisó Matrix de esta quedada.
Nos gustaría mucho poder acudir a este importante evento
Podéis concretar el lugar (municipio) de la kedada.
En principio me gustaría mucho volver a abrazaros.
Que alegría. Un Besazo.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47739

Hombre Amparo això si que es una sorpresa super agradable.No sabiem qui havia de portar el "licor de cafè" :laugh: :laugh: :laugh: Desitgem que estigueu molt bé i que tinguem l'oportunitat de tornar-nos a veure ben aviat.Petons per a tota la família. veure l'area

Rita ens alegraria poder-vos conèixer,si us voleu apuntar digue-ho aviat ,doncs les places son limitades i la cosa està molt plena.Espero que ens veigem.

Xguell,visca els de la Garrotxa!!!ja hi sou tots,vinga que no falti la bona gent i la garnatxa :laugh: :laugh: :laugh: Una abraçada a tots.

Gent queden poques places per omplir el recinte(50 places de moment).No feu tart. Si no obrirem una llista d'espera.Gràcies.
Una abraçada.
Salutacions.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47740

Ostres ostres ostres que content m`he posat al veure que ens tornarem a trobar totes les velles glòries. Ja m'havia avisat Marta (si ha avisat a mitja catalunya i part de València com no m'ha d'avisar a mi) però fins ara no he pogut entrar al foro. I em recordava del nick i de la contrasenya !!.

Jepi quines ganes, gràcies per "sacsejar el sac" que estava una mica quiet.

Fins i tot he estat mirant les fotos de la kedada de montblanc del 2005 i casi em poso a plorar.

Només un retret ENCARA QUEDA MOLT !!!!!!!

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47743

Amparooooooooooo qué alegriaaaaaaaa!!!! :kiss: :kiss:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47744

Pere, tens rao! Quan mirem les fotos de la kdda de Montblanc ens adonem com passa el temps. Sobretot amb el canvi que han fet els nens.
Salutacions

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47745

Jaume( Mercuri) els nens deuen estar molt grans!!.....ay deu meu quan els vegi!! :-S Jo sóc de llàgrima fàcil.... :-S ..Quins records!

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47746

Maria Jose, doncs han crescut una mica respecte a la foto.
Salutacions
Adjunts:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47748

Imagineu-vos si fa temps, que jo i la Carme encara no som a la foto(i ja havíem nascut) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: .Jo anava llegint a camping saloon aquesta trobada de Mont Blanc i anava dient a la meva dona vols dir que ens hem d'apuntar amb una colla tant rara,i no varem venir :sick: :sick: ,si que ho varem fer a Puigcerdà a la Trobada de l'Echobely i en Conrad B-) B-) i allí ja van venir els canvis de fòrum ,la trobada a Vilanova i el tant esperat totcàmping.cat.(molt bonica la foto Mercuri) :woohoo: :woohoo:
Homer quina alegria veure't per aquí.No cal dir-te que no estic sol en aquesta sacsejada,hi ha molts involucrats,tu entre ells, perque avui estas conectat i això es lo important.Tinc moltes ganes de veure les teves rastes i la teva preciosa Homer.Com be dius queden molts dies.Si algú s'anima abans benvingut serà.
Genoveva,no ploris ,si vols pots venir a l'area de Navarcles i et consolarem!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Vinga nois,que ja queda menys.
Voldria fer un esment especial als que van en caravana.Torno a repetir que podrien acampar al Vilanova i venir a passar tot el dia al que es faci a la cava. Es mes fàcil que es moguin cinc o sis cotxes que no pas 40 autos.I jo crec que el companyerisme ha de ser gran i molta gent els podem encabir a les autos.No volem que sigui un impediment ni una exclusió.Hem de ser a tots allà.
Una abraçada.Salutacions.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47750

Bones noticies companys.La data està confirmada :laugh: :laugh: .Ara cal esperar fins el Febrer :( :( i anar pensant en activitats que podriem fer. :woohoo: :woohoo: :woohoo:
El Sr.Miquel Angel una persona molt trempada, m'ha propossat dues activitats a fer des de el lloc on som.
El primer es la visita al poblat Iberic del la Font de la Canya veure-ho aquí
I l'altre es una visita al Monestir de Sant Sebastia dels Gorcs .Amb el seu famós claustre. veure-ho aquí .
Hem de precisar el preu de cada visita,ja que les dues son guiades.Ja us anirem informant.
El dissabte seria d'arribada, visita a les caves , dinar-calçotada-celebració,xocolatada,i actes varis i el diumenge al matí aprofitar per fer cultura i País.
També ha comentat que no hi havia cap problema si començàvem a arribar el divendres,osia que qui vulgui pot començar el cap de setmana el dia 7 fins al 9 de Febrer.
Això està que pita.Felicitats a tots per la vostra col·laboració. I fer un esment especial al Sr.Miquel Angel, d'Art Cava ,amb la seva complicitat en tot l'esdeveniment.Gràcies.
Una abraçada.
Salutacions.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47752

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
La que esteu muntant !!!

Mercuri, la imatge és del tot autèntica, ja me l'he quedat per al meu arxiu !!!

Algunes fotos d'aquella primera trobada estan penjades aquí:
totcamping.cat/trobades/montblanc
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 10 anys 3 setmanes #47753

Quina foto mes maca!! Heu vist les meves filles a primera fila que petites eren? j :-S Com pasa el tems!! Aqui estem la mitat de la gent que va anar a la trobada...perque la resta visitava Montblanc en un segon torn.... :whistle:

L'últim al fòrum

Cercador

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12