• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47754

Jepi jo m'ofereixo per fer de fogonero major i fer els calçots que juntament amb el Jordi (Garoppa) tenim una mica d'experiència

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47755

Hola, a nosaltres també ens fa il.lusió, al lloc hi vem ser amb en Carlos i familia i va ser interessant.

El que no he fet es llegir tots els missatges, vaig de bòlit, soc profe de la UOC i entre forums i debats estic saturada. Nomes dir que si es fa el 21.22.23 de febrer no podem, son els traginers a Balsareny i m'he de posar els enagos.!!!

No se com posar el nom a la llista,
:sick: :sick: :sick:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47756

A nosaltres també ens agradaria venir.
47- Gacela

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47757

Fotrà un fred que pela! Un cremat al vespre estaria bé, oi...?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47758

Recordas Jepi
Unaabraçada
Adjunts:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47760

Hola Jepi, som en total:
3 AC amb 2 AD a c/u i 1 W amb 2 Ad i 2 bebes.
Ja ho tens bé!!!!
Per sert, jo tampoc he rebut cap mail del Webs mestre!
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Last edit: per Gebra.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47762

He llegit la paraula cremat?? :sick: jajajja,
N' haurem de fer uns quants :) ...prepareu-vos el temari per cantar :woohoo: ..aquest a ny tothom s' ha de saber la lletra, hem de ser la millor coral totcampista delmón mudial ;-) ...Mercè tú seràs la nostre entrenadora.....coach ....que ara amb les paraules angleses tot ha agafat mes "glamour " :whistle:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47765

Hola Fina i família,ens alegrem de saludar-vos i esperem que el 8 i el 9 de febrer estigueu disponibles per venir.Petons a tots.Jo ja t'apunto.

No se si ens coneixem Gacela,però de segur que ens agradarà coneixer-vos.

Homer no tinguis cap dubte que si vols fer de fogainer ningú t'hi posarà cap inconvenient i si en Jordi t'hi acompanya i sou experts no cal dir que sou els fogainers majors :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Payvi quina foto més bona,la recordo.Ara serveix per anunciar la xocolatada de la tarda :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Gràcies Gebra per l'aclariment.

Toni de Ros, soposo que el cremat no es pot fer amb cava,no?? :sick: :sick: :sick: :sick: Jo ja no porto al bagul la cassola,però si convé l'hi torno a carregar,i hem de contar en algú que porti un fogo de fer paelles o semblant per poder posar-hi una bona cassolada de rom.

Tal com diu la Mª José hem de tenir les guitarres i les veus afinades,doncs com a mínim hauriem saber de memoria"El meu Avi" i "Els Segadors" :blush: :blush: :blush: :blush: Merce tu en seràs la directora.

Manolo,no seriem a temps de fer aquell famós cançoner de totcàmping que tant havíem parlat????
Nouespai,bonisimes les fotos de Montblanc,alguns tenien cabells i tot :( :( :( :( :( .

Webmestre i tota la colla.Hem sembla que aquesta cava es caracteritza per fer ampolles de cava amb les etiquetes que volen els seus clients.I si en fem fer una de honorifica per commemorar el dia??amb l'anagrama o un altre ,però amb el nom del cava de totcàmping.Es una proposta.Que us sembla????Demanem el que val,igual no puja gaire.

Una abraçada companys.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Last edit: per Jepi.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47768

Jepi va escriure: ...
Webmestre i tota la colla.Hem sembla que aquesta cava es caracteritza per fer ampolles de cava amb les etiquetes que volen els seus clients.I si en fem fer una de honorifica per commemorar el dia??amb l'anagrama o un altre ,però amb el nom del cava de totcàmping.Es una proposta.Que us sembla????Demanem el que val,igual no puja gaire.
...
Salutacions.

Si això fos possible seria un un gran detall i un bon record :woohoo:
Salutacions

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47770

PAYVI va escriure: Recordas Jepi
Unaabraçada

Vicens, no se de que anava l'historia, però ara es veu millor :blink:

Una abraçada
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Adjunts:

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47773

Holaaaaaaaaaaaaaa Neus

L' historia anava de RECORDS jajajajajaj

En fa molta alegria torna a parla en vosaltres, se que el Jefe esta jubilat i jo que m'alegra molt

Un petonas

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47774

Jo crec que si Mercuri,de totes formes en demanarem el preu.Jo crec que ho fan amb un mínim de tres ampolles.Amb les que comprarem nosaltres no crec que hi hagi cap problema.

Neus era una foto recordatori de que a totcàmping també...c.... fem xocolatades :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: i el Vicenç i la Paquita els agrada molt menjar xocolata :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: .Paqui,el Vicenç ja s'ha juvilat?????i amb aquesta noticia no s'ha fet una trobada especial per celebrar-ho?????L'hi tocarà pagar el gasto d'alguna cosa :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: .Per molts anys i que ben aviat també tu ho puguis fer i pugueu disfrutar dels fills,els nets,el cant coral(a veure si plou) i l'autocaravanisme .Salut.

Queden només dues places per fer el cupo inicial.La resta serà en llista d'espera i de segur que el Sr.Miquel Angel ens troba un lloc per a tots.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47775

Jepi, demana presupost per lo de l´ampolla..
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47776

Jepi, apunta també al Paco i la Teresa. Crec que ja els coneixes de l'ultima cargolada a Fontcoberta (Bustner Aviano).

Gràcies

... Per cert, haurem de trobar alguna alternativa gastronòmica pels que com nosaltres no els i agradin els calçots !!!

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47777

Referent a les ampolles de cava personalitzades, crec recordar que ens varen explicar que el que fan és fer-te triar la mare del cava que voldràs i deixar les ampolles a la bodega per que fermentin fins que el cava estigui a punt per ser consumit (crec que 1 any) i després posen les etiquetes que s’han triat. El que no se, si és possible personalitzar les etiquetes en un cava de “stok”.

Salutacions

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47778

Jepi,clar que som a temps, jo m'encarrego del cançoner. Nomes necessito el repertori, ja busco les lletres i faig les còpies.
Quina alegria retrobar tanta gent.
FALTAN 85 DIAS

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47785

Neus va escriure:
... Per cert, haurem de trobar alguna alternativa gastronòmica pels que com nosaltres no els i agradin els calçots !!!

Neus, vos agraden les carxofes a la brassa?

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47787

Jo, quan vau parlar d'Artcava vaig pensar que m'hagués agradat fer-vos ( regalar-vos ), de record, una ampolla, però en aquests moments no m'ho puc plantejar, i no crec que d'aquí al Febrer canviï gaire res.
Si us agrada la idea, parlaríem amb ells per veure si necessiten una mida per les etiquetes i les puc fer imprimir jo.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47788

Mercuri va escriure:

Jaume, les 9 imatges noves que m'has enviat ja es poden veure a la galeria:
totcamping.cat/trobades/montblanc

Gràcies
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

TROBADA-CELEBRACIÓ 8è ANIVERSARI TOTCÀMPING fa 9 anys 10 mesos #47791

Webmestre,el regal ja ens el fas cada dia deixant-nos compartir amb tu aquest meravellós fòrum.De les ampolles si podem ja en parlarem amb la cava.
Neus el tema calçots es només un plat,hi haurà barbacoes però cada un s'haurà de preocupar del seu segon plat.Els que vulguin carn que portin carn,els que vulguin botifarres ,doncs botifarres.I si algú no vol calçots que es procuri el que més l'hi agradi.A mi particularment el que més m'agradarà serà la vostra companyia,el menjar serà el de menys,potser no tindre temps de menjar amb les ganes de xerrar que tindrem :laugh: :laugh: :laugh:

Manolo,quina alegria.Jo crec que hauríem de fer una selecció en un fil apart que només parles d'això i donar una data limit per dir les cançons i que tinguessis temps d'imprimir-les(cal que sigui econòmic).Les busquem amb els acords i tot i intentem fer un cançoner digne per portar a totes les trobades i a altres llocs.GGGGUUUAAAAAYYYY :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Sobre el tema de l'etiqueta no us preocupeu,el sr.Miquel Angel ens informarà de tot(etiqueta,tap d'ampolla...etc).Jo no crec que faci falta una any,les etiquetes es l'ultim que s'enganxa i tant deu fer un bon cava com un de més normal,però aquí on anem tot el cava es bo.Ja ho veureu.

Apunto al Paco i la Teresa,penúltims. Benvinguts.
Una abraçada a tots .
Salutacions.

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12