Benvingut,
Convidat/da
|
|
bon dia a tots i totes
No Jepi, no estic juvilat soc acara mol jove ![]() ![]() ![]() Pro si vol celebrar-ho no ja problema, que posin una caja de cava en fresc jo pague jajajajaja ![]() ![]() Una abraçadaaaaaaaaaaa |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Ficus Certement, ens agraden les carxofes, i crec que seran una bona alternativa. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bon dia a tots/tes,
Si encara és possible apuntar als Monrib: 2 adult i dos adolescents i als JJVI Una abraçada a tots Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Vinga els dos últims per la Monrib i JJVI ,que ja us trobàvem a faltar. Gairebé i som tots.Això serà un fiestorro. Crec que si hi ha algun apuntat més ens faran més lloc.De moment s'obre la llista d'espera. provisionalment.
Mil perdons Vicenç,vaig entendre que t'havies jubilat i el que ho ha fet es el punyetero d'en Ramon,quina sort tenen alguns.Però el cava ens el fotrem igual ![]() ![]() ![]() Una abraçada.Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jepi, tens un MP
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus,no he rebut res!!!!!!!Petons.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Ho he tornat a enviar ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Ara si!!!!gràcies.Salut.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Quins records mes macos veient les fotos de Montblanc, he vist algunes cares que ara ja han desaparegut dels foros peró que hi havien estat molt sovint, alguns com L'Ignasi havien organitzat moltes trobades, bufff !! quins moments mes inoblidables.
Esta bé Pere, accepto vaixell per animal d......., si hem de fer Calçots, farem el que faci falta, pero jo no se si en sabre fer menys de 1500, espero que porteu gana. Aixó si, jo faig els calcots, pero la salsa no la se fer, com ja hi ha gent que la fa molt bona sempre deixo que la facin els altres. ¿Ens deixaran fer foc a terra?¿Tenen barbacoas?¿Com está previst Fer-ho? Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per garoppa.
|
|
No et tallis fent 1500 calçots que costa molt que me'n cansi de menjar, jo ;)
|
|
la cosa s'esta possant molt interesant, i els calçots fan molt bona cara, de ben segur que sera una trobada molt agradable i animada
|
|
Jepi, disculpa si estic equivocat, però entre els 51 apuntats en conto 4 que vindran de visita sense caravana o auto. Això vol dir que hi ha 4 places més.
Salut! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Si Toni tens raó.Però abans d'ampliar o deixar-ho en 50 places hem de visitar el lloc "in situ" per assegurar-ne 50 i si podem ampliar-la ,doncs el sr.Miquel Àngel ens va plantejar un emplaçament ,que no està al mateix pàrquing ,però si a uns cinc minuts caminant. També hem de mirar que el lloc del pícnic hi puguem estar tots junts.
Més endavant ho assegurarem.El que demanem es que la gent no es deixi influenciar per la quantitat inicial i es vagi apuntant igualment.Gràcies per l'avis Toni. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Webmestre i tota la colla.Hem sembla que aquesta cava es caracteritza per fer ampolles de cava amb les etiquetes que volen els seus clients.I si en fem fer una de honorifica per commemorar el dia??amb l'anagrama o un altre ,però amb el nom del cava de totcàmping.Es una proposta.Que us sembla????Demanem el que val,igual no puja gaire.
Jo m'ha apunto al carro, es una gran idea...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Després de molt de temps amb l'autocaravana "en dique seco", esperem poder trobar-nos amb tots vosaltres.
En Lince se m'ha avançat i ens ha apuntat a l'últim moment. |
|
Jepi, molt bona idea aquesta KDD, macro KDD, si et cal quelcom ja hi pots comptar......
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Jepi i Manolo, és molt bona idea lo del cançoner, seria ideal si, a més de la lletra, s'inclouen els acords. Però penso que el que podem fer és preparar el document i que cadascú s'imprimeixi la seva còpia, no? Així ningú ha de carregar amb tota la despesa que suposa. I que no hi falti el tema de "Bona nit". Bé, no sé si es diu així, però m'encanta!!! I si voleu que us faci de dire, cap problema però aviso, sóc molt dura!!! Jajaja, petonets a tots!
Mercè & Cia.
|
|
Gràcies Gebra no quedaríem.
Merçe ens agraden les directores dures,els directors no. ![]() ![]() ![]() ![]() El sr.Miquel Àngel(art cava) m'ha dit que cap problema en el tema de posar l' etiqueta que nosaltres volguessim. En parlarem amb el webmestre,ja que ell es el responsable i ja decidirem. Una abraçada i petons per a tots. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Perfecte Jepi. Jo em demano "Bona nit", dels Pets. De fet, ja m'he baixat la lletra i els acords per anar practicant...
Mercè & Cia.
|
|
Molt bé Merce a practicar.Peró si pots fes-ho amb els següents acords: DO.lam.rem.SOL7. son més fàcils.Petons.
|