• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re:RE: Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50045

Calton va escriure: Hola a tothom.
Soc en Calton, tinc una humil autocaravana Joint que em dona moltes satisfaccions i en mante entretingut.
Els reis d´orient m´han deixat aquesta adreça i tot tafanejant una estoneta veig que está ple de bona gent i que parlem el mateig idioma, cosa que em satisfa, i més en aqust temps que ens toca viure.
Així doncs, amb el vostre permis em quedaré per aquí a compartir afició (que no pasión) i experiencies.

Salutacions i bon any a tothom.

Benvingut! Com més serem més informació compartirem!
.................................................
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog d'escapades i viatges.
casetasobrerodes.blogspot.com

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per enric72.

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50047

Benvingut, Calton!

Juanma, molt bona trobada, la de Port Aventura! Som poc de trobades, i poc de Port Aventura, però vam venir un any i va estar molt bé!

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50049

Hola, Juanma, per aquí ens tornem a trobar, sigues benvingut.
Hola, Calton, entre tots mirem de fer un racó acollidor on poder comentar temes en bona companyia ! Sigues benvingut !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50054

Gràcies Itineaitor!! segur que si!!!

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50074

Bona nit!,

Sòc la Montse des de Centelles Osona.
Som nous en aquest mon. De moment no en temin cap i el que fem es que la lloguem quant volem sortir.
Però qui sap si algun dia tindrem la nostre propia.

En aquest moments estem preparant un viatja a la Toscana per el mes d'abril, i necessitem molta ajuda ja que serà el nostre primer viatja amb l' auto caravana sols. Fins ara havíem sortit amb uns familiars que en tenen una i ens convidaven a viatjar amb ells. Si hi ha alguna persona que conegui campings, zones de pernocta i llocs que no ens podem perdre us agrairé l'ajuda.

BON ANY A TOTHOM!!!

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50075

Molt bones Montse, segur que per aqui trobaràs informació per fer el viatge.

Salutacions des de Canet

Salut

LLUÍS DE CANET

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50076

Benvinguda!! No he anat mai a Itàlia, no et puc ajudar. Potser pots obrir un tema nou a Viatges, sortides i escapades (www.totcamping.cat/forum/viatges-sortides-i-escapades). Segur que algú et pot ajudar!

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50078

MAROFER va escriure: Bona nit!,

Sòc la Montse des de Centelles Osona.
Som nous en aquest mon. De moment no en temin cap i el que fem es que la lloguem quant volem sortir.
Però qui sap si algun dia tindrem la nostre propia.

En aquest moments estem preparant un viatja a la Toscana per el mes d'abril, i necessitem molta ajuda ja que serà el nostre primer viatja amb l' auto caravana sols. Fins ara havíem sortit amb uns familiars que en tenen una i ens convidaven a viatjar amb ells. Si hi ha alguna persona que conegui campings, zones de pernocta i llocs que no ens podem perdre us agrairé l'ajuda.

BON ANY A TOTHOM!!!

Hola Montse!!!!
Nosaltres vam anar a la Toscana la Setmana Santa de fa dos anys. Per si et serveix d'ajuda ho tenim apuntat tot al blog: casetasobrerodes.blogspot.com.es/2016/03/santa-per-la-toscana-180316-aquesta.html

Salut i kilòmetres!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50080

Montse, et saludo des de Centelles !!! Molt benvinguda. No conec la Toscana, però.

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50085

Hola Montse
Benvinguda !!!
També al nostre blog trobaràs informació sobre la Toscana. (ambautocaravanapelmon.blogspot.com)
Ja veuràs que després de llogar una AC, no parareu fins tenir-ne una de pròpia. Jo vaig llogar 4 estius, fins que vam trobar la nostra oportunitat de comprar una.

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50090

Ostres, nosaltres també 4 estius abans de tenirne propia..

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50100

benvinguts sigueu tots!!
fa il·lusió veure que anem creixent!!

nosaltres si que hem estat la toscana i és preciós, si obres un fil tal i com et recomana el Xavi, ja hi farem les aportacións que puguem, malauradament no tenim cap blog per poder compartir, pe`ro si que algunes anotacions, moltes fotos i bons records

per cert, nosaltres no haviem llogat mai autocaravana, ni tant sols hi haviem viatjat, una setmana santa vem anar al marroc en 4x4 i venien 3 families en ac, a la tornada vam comprar una de segona ma, que ens va durar 5 mesos, ja que la vam canviar una de nova, i això ja farà 11 anys.....

apali, salut, kms i república!!!!
Salut, Kms i República!!!

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50120

Bones!
i benvinguts tots! Fantàstic que creixi la família totcamping!
Sobre Toscana no l'hem trepitjada encara.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50149

Hola a tots,
Som la Mercé i el Manel, fa molt que estic apuntat en aquest fòrum però vaig intervenir molt poc, arran del poc estima que es respira en altres fòrums cap als catalans i encara que em costa escriure en català, intentaré tornar a participar de nou, a veure si fem créixer de nou entre tots TOTCAMPING.

A........ Som de Sam Boi de LL.
Salutacions
Mercè i Manel

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50150

Benvinguts a totcamping....

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50151

Molt benvinguts Marcel i Manel.

Salut

LLUÍS DE CANET

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50152

Perdó Marcé, je.je

LLUÍS DE CANET

Re:RE: Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50159

manel va escriure: Hola a tots,
Som la Mercé i el Manel, fa molt que estic apuntat en aquest fòrum però vaig intervenir molt poc, arran del poc estima que es respira en altres fòrums cap als catalans i encara que em costa escriure en català, intentaré tornar a participar de nou, a veure si fem créixer de nou entre tots TOTCAMPING.

A........ Som de Sam Boi de LL.

Benvinguts!!! :)

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50163

Manel, ens fas feliços escrivint en català, però també ho pots fer en castellà. No ens agrada la censura i volem que tothom estigui a gust.

Last edit: per EvaV.

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 6 anys 4 mesos #50164

• Tom Sawyer
  • Visitant
  • Visitant
Bon dia a tothom,

Tot i el meu nick "Tom Sawyer" visc molt lluny del Mississipí, però molt a prop del riu Segre que no és ben bé el mateix tot i que m'està bé.
La nostra autocaravana és una caputxina McLouis Glamys 40 amb una tripulació de 4 membres. En Jan (5), l'Aleix (9), la Maite (??) i en Miquel (??).
Estem segurs que aprendrem moltes coses de tots vosaltres a la vegada que intentarem aportar també el nostre granet de sorra a la comunitat.

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12