• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 5 anys 3 mesos #50603

• Black strom 650
  • Visitant
  • Visitant
Jajaja, som raros!! Pero bona gent, som caravanistes pero sense intenció de plantar la caravana fixa en un camping.
També ens encanta viatjar lluny, aquest any plantjem tornar cap a Alemanya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 5 anys 3 mesos #50604

realment sou rarus, ja que normalment els que van amb caravana, no son de viatjar gaire, però sempre n'hi ha algun o altre que ho fa, aleshores es troba que s'acaba passant a l'ac

la qüestió és poder viatjar i conèixer món, sigui com sigui, i amb el mitja que sigui i per tant segur que podem compartir moltes experiències
Salut, Kms i República!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Black strom 650

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 5 anys 3 mesos #50605

• Black strom 650
  • Visitant
  • Visitant

Kabretes va escriure: realment sou rarus, ja que normalment els que van amb caravana, no son de viatjar gaire, però sempre n'hi ha algun o altre que ho fa, aleshores es troba que s'acaba passant a l'ac

la qüestió és poder viatjar i conèixer món, sigui com sigui, i amb el mitja que sigui i per tant segur que podem compartir moltes experiències

Si segur, encara que la nostra forma de viatjar és una mica diferent, jo sempre acabo anant a càmpings i els utilitzo de "camp base" per a visitar una zona per un mínim de 2 dies, vosaltres cada dia dormiu en un lloc diferent. I nosaltres visitem amb el cotxe sol sense problemes de mides grans.

Vosaltres teniu un límit de velocitat legal i real més alt que jo amb la caravana, que encara que a França ens deixen circular a la mateixa velocitat que els cotxes és impossible (almenys per mi i els meus estàndards de seguretat) anar a 130 km/h amb la caravana darrera (vaig a 100 km/h a estones normalment sobre els 95 km/h), això us ajuda a poder a anar més lluny més ràpid.

Però el que ens uneix és més que el que ens diferència.

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 5 anys 3 mesos #50606

és ben cert, que teniu l'aventage de poder deixar la cv al càmping i poder fer visites amb el cotxe, nosaltres també ho hem fet, però en bici, a peu, en trasnport públic, si relament ens interessa sempre trobem un mitja per poder arribar a qualsevol punt.

pel que fa a la velocitat, si que és cert que teoricament podem córrer més, pe`ro jo tampoc m'hi sento còmode anant a més de 110, cert que puntualment ho he fet, , però la nostra velcitat de confort és 110, i si que haig de reconeixer, que quan veig cv en dies de vent pateixo per vosaltres, relament no crec que m'hi sentís gaire còmode, tot i que hem tingut caputxina, i algun cop que hem trobat vent les hem passat putes.......

és evident que no hi ha la combinació perecte, del que es tracta és de saber gaudir amb el que tenim

.

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 5 anys 3 mesos #50607

• Black strom 650
  • Visitant
  • Visitant

Kabretes va escriure: és ben cert, que teniu l'aventage de poder deixar la cv al càmping i poder fer visites amb el cotxe, nosaltres també ho hem fet, però en bici, a peu, en trasnport públic, si relament ens interessa sempre trobem un mitja per poder arribar a qualsevol punt.

pel que fa a la velocitat, si que és cert que teoricament podem córrer més, pe`ro jo tampoc m'hi sento còmode anant a més de 110, cert que puntualment ho he fet, , però la nostra velcitat de confort és 110, i si que haig de reconeixer, que quan veig cv en dies de vent pateixo per vosaltres, relament no crec que m'hi sentís gaire còmode, tot i que hem tingut caputxina, i algun cop que hem trobat vent les hem passat putes.......

és evident que no hi ha la combinació perecte, del que es tracta és de saber gaudir amb el que tenim

.

Totalment d'acord, els dies de vent es quant t'enrecordes de quant vas decidir comprar aquest o aquell cotxe amb més massa o més caballs.

Nosaltres estem molt contents amb la caravana, encara que reconec que hem miro amb molts bons ulls el tindre una furgo camperitzada com a remolcador i com a cotxe habitual pero la dona que es la que va amb el cotxe sempre (jo vaig amb moto) hem diu que no si veu (En realitat crec que tampoc entraria al parquing).

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 5 anys 3 mesos #50611

La meva dona pensaba el mateix i ja anem per la setena Multivan.

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 5 anys 3 mesos #50625

Benvingut Black
Som molts amb autocaravana , però uns quants hem tingut cv abans.
nosaltres vam fer el canvi quan vam comecar a sortir a l´extranger
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 5 anys 2 mesos #50738

Hola a tothom!

Ja fa temps que estava registrat al fòrum però encara hi havia participat mai.
Nosaltres som del Bages i anem amb 2 nens. Anem amb caravana des del 2010 tot i que el 2008 i el 2009 ja vam fer vacances llogant AC.
Tot i anar amb caravana, mai hem fet estada en càmping de temporada i la tenim bàsicament per viatjar. Hem viatjat per França, Suïssa, Itàlia, Alemanya, Àustria, Dinamarca i Suècia. Amb paciència i bona organització no hi ha límits. Busquem sobretot natura.

Salut!

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 10 mesos #51000

Hola tothom!!!
El meu nic es familitortatomi y som una familia de lliça d´amunt, barcelona, que anem amb AC, el nostra nom es joan carles i cris i ja portem 3 anys voltan per tot arre-hu. Hans a fet gracia trobar aquet grup. Salutacions a tots i totes

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 10 mesos #51001

Benvingudes !!!
entreu i poseu-vos còmodes!!

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 10 mesos #51007

Benvinguts!!!

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 10 mesos #51008

Benvinguda , família bagenca! I deu n'hi do el que heu visitat amb caravana....ara entenc el nom de l'avatar :-D.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 10 mesos #51009

Bones, i benvinguts!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 9 mesos #51075

Bones!

Nick: miquelarmen

Noms: Miquel, Cristina, Carlota (6) i Mel (10mesos).

Vehicle: autocaravana (ens l'entreguen el 24 d'agost)

Som de Sant Pere de Ribes

Salutacions a tots/es!

Enviat des del meu Mi A1 usant Tapatalk

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 9 mesos #51088

Hola
Benvinguts i penseu que el 24 ja es aprop

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: miquelarmen

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 9 mesos #51091

Benvinguts, i felicitats per la nova AC!!

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: miquelarmen

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 8 mesos #51212

Hola em presentaré; tenim una autocaravana peugeot j5 pilote Atlantis 48 2.5 td del 94 som de Vilanova i la geltrú em dic Ivan la meva dona Maria i la meva filla de 9 anys Esther ... Aprofitem i a la mínima sortim. La autocaravana es vella però l hem anat posant en ordre

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 8 mesos #51214

L’important no es el temps o com es l’Auto sinó les ganes de disfrutar d’ella i això sembla que ho teniu
Benvinguts

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ivan.luque.schumm

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 8 mesos #51216

Benvinguts!!!

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ivan.luque.schumm

Re:Qui ets ? D'on ets ? Presentacions fa 4 anys 8 mesos #51218

Be a part d això estem fent alguna sortida amb gent d ac peques que son una molt bona gent amb ac i nens tenen un grup de WhatsApp... Coneixeu alguna cosa així també que s organitzin quedades?

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12