Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola, bon dia a tots i totes
benvinguts a aquest fòrum salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nick: Ramorpino
Noms: Ricard, Mònica, Pol (7) i Neus (4). Procedència: Lloret de Mar - Girona Element: Caravana ADIA OPTIMA 425CE, que avui ha fet 23 anys (11-03-1993). Salut per a tots. |
|
Ramorpino:
Benvingut al fòrum TotCàmping. Joan Vives.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ramorpino
|
|
Benvinguts!!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ramorpino
|
|
bon dia,
molt benvinguts salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Benvinguts a tots.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Bona tarda !!!
Em dic Santi i soc d´Esparreguera. Acabo de trobar aquest forum i encantat de pertanyer a ell. Tinc AC desde fa uns quants anys Gracies Santi |
|
Santi :
Benvingut al Fòrum. Joan Vives. |
|
hola, bon dia a tots i totes
molt benvingut santi salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Benvingut Santi.
Una abraçada. SAlutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola, a totes i tots. Em dic Francesc i he descobert aquest fòrum a través de Tapatalk. M'agradat molt veure que aquí podem escriure en català, que sempre se'm fa una mica més natural
![]() Sóc de Granollers tot i que es pot dir que visc més a Barcelona. Tinc una AC Adria Matrix Plus 670 SL. Espero poder compartir experiències amb tots vosaltres. |
|
Benvingut, Francesc!
|
|
Francesc, benvingut al fòrum TotCàmping.
Per mi, expresar-me en català, em sembla natural del tot. Joan Vives. |
|
bon dia, Francesc
molt benvingut a aquest fòrum salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Hola a tots/es, soc Oscar i m'agradat descobrir aquest foro on puc compartir aficio i llengua. Ex-caravaniste, ara fa un temps que m'he passat a GV, una Fiat Ducato 2.8 JTD equipada per Adria i estic encantat.
Be, si veniu per València i voleu alguna cosa, per aci estic. Salut. |
|
bona tarda Oscar,
molt benvingut a aquest fòrum be, jo també soc ex-caravanista, però fa uns anys vaig canviar a autocaravana, primer una mc louis caputxina i ara fa uns anys aquesta que tinc en el meu nic. salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per amr01.
|
|
Bon dia Oscar ( Omillet ). Benvingut al fòrum.
Segur que un cop o altre tornarem al País Valencià. Respecte als mitjans de càmping, em sembla que nosaltresn hem passat per totes les etapes, des de portar-ho tot a sobre quant anàvem amb transport pùblic, a omplir la baca del cotxe, arrossegar un petit remolquet traster, després un remolc convertible en tenda, arrossegar caravanes i finalment una autocaravana que ja s'està fent velleta. Joan Vives. |
|
Hola, Òscar! Benvingut!
Jo també sóc ex-caravanista. Ho vaig ser vint anys, i ho enyoro... (o potser enyoro l'edat que tenia fa vint anys?) En fi, ara sóc autocaravanista i si ho hagués pogut descobrir fa vint anys segur que ara no seria ex-caravanista! Ah, i el País Valencià és meravellós: Morella, Peníscola, València, el Saler, Gandia, Dènia... A més a més, cada dia hi ha més àrees d'AC. Quina sort per a tots! Josep |
|
Salutacions a tot.Molt benvinguts.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Bona nit a tots!!
Jo soc el Javi, i la meva dona es diu Isa. Encara no tenim fills i som de Barcelona ciutat. Fa un any que anem amb un remolc tenda Trigano i estem moooolt contents amb la compra! Disculpeu les faltes i les errades que fare amb la llengua, ja que gairebe no tinc la oportunitat descriure en catala!! Salutacions a thotom!! Javi |