Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia, Javi,
molt benvingut, i no passa res amb les faltes, tothom en fa, i no mirem les faltes de ningú. Salutacions Antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Javicor2003
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvinguts Javi i Isa.
Benvinguts al fòrum de TotCàmping. Dius que disposeu d'un remolc-tenda. Nosaltres en vàrem gaudir molt del nostre. Vàrem recòrrer molts llocs d'Europa; nosaltres dos, els quatre fills/es i el gos. Bones experiències. Joan Vives.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Javicor2003
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per JVL.
|
|
Gracies Antoni i Joan.
Si, tenim un remolc tenda, i la veritat, estem encantats amb ell. Com es molt gran, podem portar a amics y familia... Va ser un gran encert el comprar-lo!! Pel moment, nosaltres em anat a Tarragona (camping Playa Montroig i Camping Platja Cambrils) i la sortida ja "mes seriosa" va ser aquesta setmana Santa, que varem anar a huesca, al camping Lago Barasona. Pel moment, es facil enumerar els campings, ja que con veuras Joan, solament n'hi han tres, pero espero dintre de no gaire temps, poder possar moltes experiencies mes!! ;) Gracies per la rebuda!! Javi |
|
Benvingut Javicor2003.De segur que els càmpings aniran augmentant..
Una abraçada. Salut. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Bon dia,
Sóc en Xavi de Barcelona, fins ara he anat amb tenda jo i la dona, però ara volem mes comoditats i estem pensant en comprar una caravana, per això i per que ens agrada tot el que envolta els campistes i ruteros, m'he apuntat al forum. Una abraçada a tots o totes ![]() ![]() |
|
Benvingut al fòrum de TotCamping Xavi i parella.
Una caravana ofereix moltes comoditats per gaudir del càmping, tot i permetre fer ruta. No aneu desencaminats. Salutacions. Joan Vives. |
|
hola, bon dia a tots i totes
molt benvinguts xavi salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Bon dia forers de Totcàmping
he pensat que em calia passar per aquest fil a presentar-me de nou, de nou perquè fa un fotimer de temps que no participo en Totcàmping. Els darrers anys, a la família, entre una cosa i una altra hem tingut una baixada en l'ús de l'autocaravana ... fins ara, que tot fa pinta que de mica en mica recuperarem el ritme de sortides d'altres èpoques ( toco fusta) . Ah! Sóc el Marce, cornellanenc de la industriosa comarca del Baix Llobregat, i a la primera ocasió que podem , la meva família i jo pugem a l'autocaravana i ens dediquem a conèixer i gaudir del nostre país i resta d'Europa. I si veig que en algun fil puc ajudar, ja diré la meva. Salut i encert! i bona ruta!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
hola, bon dia a tots i totes,
Doncs ben retornat Marce, que tot et vagi com tens previst. salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Ben tornat, Marce! Quina època més estranya... Totcamping s'anava desinflant, hi havia un tel que no et deixava veure el món per la finestra, no teníem gaires ganes de pujar a l'AC...
No goso dir que tornarà la normalitat, però hi ha indicis que ho fan preveure. Com deia el títol d'un poema de la resistència: Tornem-hi, que no ha estat res! Josep Tió |
|
Marce, ara acabo de veure un forat de 3 anys al teu blog, com passa el temps !
Però pel que veig, t'hi has tornat a posar de ple, gaudirem de les vostres troballes, la darrera (Osona) no gaire lluny de casa per cert ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per EvaV.
|
|
Sí, senyora. Han estat tres anys de forta sequera autocaravanista: és el que passa quan els nens passen a adolescents, comencen a tenir obligacions de cap setmana ( esports, esplais, exàmens, etc) , afegeixes canvi de feina (la crisi i tal) i després alguns dies històrics (o setmanes) que estem vivint al país ... i et trobes que és impossible sortir.
Però vaja, els nens ja no són tan nens i el millor de tot: prou madurs per deixar-los a casa sols. I parlant d'Osona: ens va quedar per visitar, com cal, el Museu Episcopal de Vic , fa pinta que mereix molt i molt la pena visitar-lo en profunditat..
John Steinbeck
|
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Bentornats!
La veritat és que jo no participo gaire al fòrum. Vejam si entre tots l'animem una mica! Salut i kilòmetres per a tots! |
|
Hola poc a poc vaig descobrint aquest FORO, passem a presentar-nos, encara que ja ho vam fer on no tocava.
NIK: PELICANS VOLADORS Noms: Ana i Joan Localitat: Sta. Coloma de Farners Autocaravana SALUTACIONS A TOTS |
|
Salutacions, Pelicans Voladors, des del Delta del Llobregat. Ja veureu que és un fòrum molt tranquil, amb poques estridències, i tot allò que pugueu compartir ( experiències, viatges, consells, etc.) amb la comunitat serà ben vingut.
Salut!
John Steinbeck
|
|
Bona tarda!!! Doncs res sóc de Barcelona i tinc una caravana des de no fa gaire temps!
D'altre banda el món del campisme i outdoor m'agrada molt. Espero compartir amb tots vosaltres els meus coneixements i ajudar a que siguem una comunitat més gran encara! Salutacions!! |
|
Bones una salutació.... des de Lleida. Amb ganes d'aprendre i que compartim el màxim. Aviam si hi ha força activitat....
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk |
|
Benvinguts!!!
![]() Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
Benvinguts Amaerx i Cescla
, salutacions des del Baix Llobregat!!. Per cert, Cescla, el passat cap de setmana vaig ser-hi per casa teva: magnífiques les terres de ponent ara a la primavera, tota verda i de teló els Pirineus nevats; i estupenda Lleida capital amb el seu skyline tan imponent...i que em perdonin barcelonins, tarragonins i gironins. :-D Salut i encert!
John Steinbeck
|
|
HOLA i BENVINGUTS AMAERX i CESCLA
|