Benvingut,
Convidat/da
|
|
benvingut, narcís
fins a final de mes, que ens veurem a la tallada Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Una abraçada de benvinguda a els nous i una altra als vells.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: amr01
|
|
Bona nit Pont de Pedra.
Benvingut TotCàmping, encara que ja sabem de la teva veterania en el mon de l'autocaravana. Ens veurem a La Tallada. Joan Vives. |
|
Amb una mica de retard, voldria donar la benvinguda a tots els nous incorporats ...
... BENVINGUTS !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Bona nit,
El meu nom és Anthoni i vivim la meva família i jo a Granollers. De moment no hi ha autocaravana ja que la crisi com a molta gent ens ha fet l'haver de deixar en segon pla els ocis, però si tot va bé crec que aquest abril ja "caurà" una. Aramos |
|
Benvingut a TotCàmping
.
|
|
Ets el mateix Aramos que a www.foro-overland.es/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=...c674315f143d6cd264ac ? M'alegro molt de veure't per aquí !! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Si, sóc el mateix. Lamentablement el meu català no és natiu i em costa molt escriure en aquest idioma, ademes que poc puc dir. Gràcies per la benvinguda. Aramos |
|
Doncs has escrit molt bé. A veure si cau aquesta autocaravana a l'abril.
I si li fas arreglos per a millorar-ne la tracció, prendré bona nota de tot plegat, mestre ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Haver-hi si per fi cau. Inicialment agafaré el que enxampi i com es que inicialment no podrà ser 4x4 fins a dins d'un parell d'anys, amb qualsevol ferro aniré fent. Lamentablement estan desapareixent els vehicles antics d'Alemanya a causa de les normatives mediambientals, però fa uns mesos tènia diverses localitzades que per molt poc es podien convertir. Ja veurem, esperem que no em venja un altre esglai com l'ultimo que ha estat el màster del meu fill. Aramos |
|
hola, bon dia Aramos
A tots ens pot passar, com dius, un esglai, nosaltres vivim a Salt (Gironès) i la carrera universitària de la filla a Vic, (universitat privada), ens ha deixat, també una mica aturats. però, molt benvingut a aquest fòrum. i l'idioma no es problema. antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Bon dia i bon any.
Crec que m'he presentat a on no toca, bé ho faré també aquí. Sort que tinc tot l'any per aprendre'n. Sóc de Calldetenes i autocaravanista de fa tan sols tres anys, ex motero, espero gaudir d'aquests foro i de les seves activitats. aniré mirant . salutacions per tots. |
|
Bon dia i bon any des de la (aquest any poca) neu. Autocaravanistes de Centelles, una mica veïns!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: keku
|
|
Bon dia Keku.
Tant s'hi val el lloc on et presentes. Benvingut a TotCàmping. Bones festes ( les que encara queden ) . i Feliç Any Nou. |
|
Benvinguts sigueu al "club".
Per la meva part, a veure si surten els "brots verds" i puc tornar a sortir de tant en tant i veure-us abans de que es rovelli l'auto o l'hagi d'acabar venent-la. Sinó hauré de fer consultes de com des-rovellar-la... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
benvingut a aquest fòrum. miques en miques anem augmentant la familia.
salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Hola, sóc nou al fòrum i pràcticament un principiant en el món del camper.
Amb la meva dona hem fet algunes sortides en una AC llogada i ara ens hem animat amb una furgo VW que, de mica en mica, anem camperitzant. Som de Terrassa. Esperem gaudir del fòrum i de l'experiència dels companys. Gràcies per la feina que esteu fent. Xavi |
|
Benvingut Xavi ( VALHENSING ).
Benvingut al fòrum de TotCamping. La feina la fem entre tots, uns més ( començant pel Webmestre ) i uns menys. Podem dir allò de " entre tots ho farem tot ". Joan Vives.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Valhensing
|
|
Benvinguts, Valhensing.
Que gaudiu molt de la vostra camper, la vostra estrena a Totcàmping, i també al Cau de Bruixes ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Valhensing
|
|
Gràcies Eva per la benvinguda.
Ens veurem al Cau. |