Benvingut,
Convidat/da
|
|
Vinga un mes. Aprofito per presentar-me en aquest forum. Veig que en som algns que també en freqüentem d'altres. Així que no som desconeguts del tot
Nick: Cargoler Noms: Jordi, Rosario, Arnau (5), Laia (4), i Jordi (6 mesets) Element: Caravana Ubicació: Sant Pere de Ribes I ja que hi som començo amb dubtes. He intentat ficar una foto i una firma al meu perfil i no m'en surto. Soc massa ruc o em falta pràctica? Salutacions!!!! Si et neteges les ulleres, veuras que bonica es la vida
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per cargoler.
|
|
Cargoler benvinguts al fòrum
![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A les noves incorporacions :
... BENVINGUTS !!! ![]() Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Moltes gracies!
Vaig progressant, he aconseguit ficar la signatura, pero amb la foto no hi ha manera.... Algún dia potser. Salutacions!!! Si et neteges les ulleres, veuras que bonica es la vida
|
|
Hola,
No sè si us enrecordareu de mí, era la part femenina de mirypaco, és a dir, la mireia. Per motius personals, fa una mica més de dos anys vaig deixar el forum i el món del càmping, però aquí soc una altre vegada i aquesta vegada, espero no haver de marxar ![]() Bè donç, m'he enrecordat molt de molts de vosaltres, però ni tenia ànims de participar en quelcom que havia format part de la meva vida, ni tenia ganes de moltes cosses; en canvi, els reis m'han portat un regalet molt maco (i no estic embarassada ehhh matrix ![]() Tambè va passar que vaig perdre-trencar 3 mòvils en poc més de sis messos, així que no tinc el telèfon de ningú ![]() Bè donç, encantada de tornar a saludar-vos, de saludar als nous i a aquells que encara no he tingut l' oportunitat de conèixer, i si us plau, no em tingueu en compte la meva marxa precipitada ![]() Molts petonets....... Quan és la próxima trobada ![]() ![]() ![]() ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per mire.
|
|
Hola Mireia,
Ja fa moolt temps....!!! Crec que el Cau de Bruixes és la primera trobada. Si hi vas ens veurem!! M'alegro llegir-te Una abraçada mire Carlos Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Hola, Mireia,
Encantada de tornar-te a llegir ! Efectivament, s'apropa un Cau de Bruixes ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Hola Mireia, quant de temps ...
M'alegra moltíssim tornar-te a veure per aquí, i desitjo de tot cor que no tornis a desapareixer. No se si continues tenint l'antiga adresa d'e-mail però si l'has canviat enviame-la per MP i et faré arribar la base de dades que va fer en Carles (CIM) amb una bona part dels telèfons i correus de molts usuaris de Totcàmping. Una abraçada molt forta !!! ... ahhhhhhhhh, ens tens de dir quina sorpresa t'han portat els Reis !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Carles, Eva, moltes gràcies,
Ara mateix m' apunto al Cau, a veure com va la cosa..... Neus, et passo un privat donç tambè he canviat de compte de correu i així em fas arribar aquell excel que en el seu moment tenia. Moltes, moltes gràcies. |
|
Mirèia, benvinguda de nou!!!
M'alegra molt llegir-te de nou, i més saben que t'incorpores de nou al món campista. Com ja t'han dit, la trobada més propera és el Cau de Bruixes, nosaltres normalment anem a passar el dia, però aquest any encara no ho hem parlat, si anem ja t'ho diré. Et passo per privat el meu correu i telèfons, i parlem amb calma, val? Un petó molt fort pel Xavi, de part d'en Pau. Mercè & Cia.
|
|
Ei... molt bones a tots..
sòc MONTCAL.. i la familia som l'Albert, la Rafi, l'Adrià i l'Emma. Ens desplacem amb autocaravana i el nostre punt de partida és Olot. Bones sortides a tots!! |
|
Família montcal, sigueu benvinguts !!!
![]() Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola Forers,
Doncs nosaltres ens presentem, Som del Pla de l'estany, tenim 24 anys i des de fa dos anys som campistes. Defet de petits ja ho haviem sigut cadascun amb la seva familia i ara tenim la nostra camper de fabricació pròpia i la nostra Moncayo del '88. Encara que estem en algun altre foro ens ha agradat que aquest sigui en Català. Salutacions! |
|
Darirus, BENVINGUTS !!!
![]() ![]() ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Ei hola dons ja podeu apuntar a dos mes Maite i Emilio, som de Rubi (algú mes?????).
Fa menys d'un any que tenim la nostre caravana una TEC del '91. Una mica antiga pero per començar esta molt bé i que duri jajjaja. Salutacions. |
|
Benvingurts als últims nous!!
Drirçius.. com dius, en un luxe tenir aquest foro en ctalà. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
O i tant que si!! Benvinguts i salutacions a tothom!!
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Gracies a tothom
|
|
el penyo som
santi, gemma i els petits pau, arnau i joel de vila-real tenim una caseta amb dues rodes que fem rodar pel Pirineu, Alps, centre Europa,... fins on arribem |