Benvingut,
Convidat/da
|
|
Be.encantat de conèixer aquest fòrum
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per ivan.luque.schumm.
|
|
Benvinguts, Ivan i família!
I molt guapa la Pilote que teniu, amb tres ocupants segur que anireu molt amples; i viatjant amb canalla segur que li traureu molt de profit. Sobre sortides d'autocaravanistes amb famílies amb canalla no tinc ni idea, nosaltres ja hem superat aquesta fase ![]() Salut i encert! i bona ruta! *, al seu dia, quan viatjàvem amb els nens, em vaig atrevir a donar consells sobre el tema en l'antic bloc. Anoto el link per si et serveix d'alguna cosa: elmonperlafinestra.blogspot.com/2009/03/article-en-autocarav...amb-nens-per-la.html
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvinguda als nous.
L'important és poder sortir. Com diu la meva vella signatura: Aquest és realment el luxe. No tenim cap grup de w. on s'organitzen trobades. Però pots organitzar una en 3,2,1... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Molt bones als nous.
Referent al grup ACpeques, jo també estic dins. Sempre Hi ha gent que surt els caps de setmana inclòs diferents llocs el mateix cap de setmana. (Aquest cap de setmana Lleida. La festa del cel, i també estant parlant de estartit) És un grup de només 1 any, però ja té més de 160 participants. Per tots aquells que tingui criatures (totes las edats) inclòs en ocasions sense nens ,je.je. Esteu tots convidats a participar. Tots els participants són administradors del grup, per això el èxit del grup. P.D. nosaltres no pensàvem que pugessin anar amb més gent, (més independent) però tot al contrari. Salut LLUÍS DE CANET |
|
Jo no sé què faré...Lleida Estartit No depèn de mi... Però el.que tinc clar que no et compro un forn.jajajaja En si el tema d ac peques es collonut i tota la gent que he conegut és fantàstica... No puc anar a la fageda la nana està amb la lliga d hípica i els dissabtes els tenim ocupats al matí i depèn del diumenge concursa com ens ha passat el dia de la fageda això sí 40 ac per 7 metros més dos.de distancia faran una caravana de mes menys mig kilòmetre d autocaravanes
Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk |
|
Bones Lluis
El grup del que parles AC Peques on es troba? Ens agradaria formar part Moltes gràcies! Enviat des del meu Mi A1 usant Tapatalk |
|
Si vols t afegim passa per privat el telèfon i t afegim al grup de WhatsApp.
Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk |
|
Perdoneu per el retard. Si teniu cap dubte, envien un privat.
Salut LLUÍS DE CANET |
|
Fa 8 anys que miro i fins avui...ni presentar-me..
Nick: Rafa Noms: Rafa Rosa i Nepal ( el gos) Procedència: Mataró Element_ Autocaravana Salut |
|
Benvinguts
També des-de Mataro Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk |
|
Afegiria que ademes que ens coneixem poc pero ens hem saludat per Matarò
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk |
|
Bon dia som en Juanjo i la Maria, el cap de setmana passat ens vam estrenar en autocaravana llogada i ens va enganxar, ara estem buscant una autocaravana de amb tres llits dobles, suposo que la trobarem i podrem compartir amb vosaltres les experiències,
salut a tothom |
|
Bon dia Rafa i Juanjo!
una salutació i sigueu benvinguts al fòrum. Aquí trobareu gent de la família campista que segur estarà encantada d'escoltar les vostres aportacions o mirar d'ajudar-vos. I compte Juanjo! això de l'autocaravana és addictiu, després no diguis que no et van avisar ![]() Salut i encert ! i bona ruta.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: juanjograhu
|
|
Benvinguts des-de el Maresme esteu en la millor època per trobar una auto si es nova cap el saló i si es de segona ma ara hi ha molta renovació degut a la compra de noves
Salutacions Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: juanjograhu
|
|
Benvinguts! Tens un missatge privat ;)
Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
|
Nick: putxet
Noms: Josep Lluis i Marta Població: Barcelona AutoCaravana Salutacions a tots
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes
|
|
Benvinguts desde el Maresme
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Putxet
|
|
Hola a tothom.
Som el Josep i la Mª Pilar de Ripollet, autocaravanistes desde fa uns anys, encara que hem passat per les diferentes etapes i elements d´aquesta afició. Ara prejubilats i amb ganes de fer i disfrutar de molts Km mentres es pugui... Ens registrem amb el nick BIGMYCH, que alguns ens conexeu en altres foros i amb el mateix avatar, la nostre peluda Rona. Tenía ganas de poguer llegir amb Catalá i prego disculpeu la meva ortografía.(n´estic aprenent) Encantat de poguer formar part d´aquesta comunitat. Una cordial salutació. Josep D'on no n'hi ha, no en pot rajar
|
|
Benvinguts desde el Maresme
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH
|
|
Benvinguts!!!
Per aquí escrivim des de Caldes de Montbui. Salutacions!! JordiMT One live, live it
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH
|