• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 10 mesos #5048

Aki us espero .... :twisted:

Enkra ke vosaltres ja sou una mika veteranillos i potser en comptes de veure CSI us aniria millor los Hombres de Harrelson. :twisted: :twisted:
Va, no em passaré, Corrupción en Miami versió Don Jonhson. :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 10 mesos #5057

CapitaMaranya.. ja sou gallina vella ;-) penseu.. que espererem a cometeu algun fallo ;-) i no tardareu massa :mrgreen: de fet ja ens heu dit que heu nascut abans dels 80 =)) anomenant en Don Jhonson i los hombres de harrelson... dance
solsament falta un moment de flaquesa i zasssssssssss li donarem cassa =))
En el B ges hi viu el capità :mrgreen:

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 10 mesos #5061

Amics avui parlant amb la carme i els nens hem entrat en investigació i hi ha un personatge del bages a l'anonimat que viu a Manresa i es molt maranyos.Es tracta de L'Ignasi el marit de la Mireia.Si,si,l'ignasi sembla que no hi sigui i les hi va fotent.No creieu? pense-ho.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 10 mesos #5069

Jepi els vostres mètodes són de la sra. Fletcher i akell metge investigador, ke va deixar la Mary Poppis i el carrer i va treure's la krrera de medicina.

Tiramillas, kom la majoria dels de Totcamping, i alguns ja hem passat la ITV i d'altres fa anys ke ens afaitem. Els anys passen per tots.
Kom us ha agradat recordar l'època del acné juvenil :twisted:

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 10 mesos #5070

Uii!!!Ara si que m'heu ven liat eee?? Amb lu convençuda que estava jo amb el TIOWILSON...MIl perdons... :oops:
Willcat ho veus com anaves ven equibocat amb la meva mare...xD!!
Wnu tot i això em keda una opció que ja fa temps que penso... la Lupe jajaja la dona del TIOWILSON!! :-P :-P
Això comença a estar interessant... :twisted: :twisted:
wnu familia men vaik a dormir k demà em toca entrar a les 7 del mati :cry: :cry: jeje Bona nit a tothom!!!

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 10 mesos #5081

comarques, comarques de barsalona, laralaralaralarala. :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 10 mesos #5120

Sabel, com vols que sigui jo, si mai he trencat un plat!!! :5} , tu fes cas a en Jesús (Tiowillson) que sap el que es diu :mrgreen:

Jo també penso que aquest personatge ve del Vallès, ja ho he dit en alguna altre ocasió i com diu en Nouespai, el Bages el començaria a descartar del tot.
Ens podria acabar donant una sorpresa però ho dubto molt.

Per cert Capità, vos com us heu criat, amb pa vi i sucre i pa amb xocolata o amb bollycaos i donuts?
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 10 mesos #5174

Fas tres dies que no em connecto i veig que la cosa està animada. Ja només m'ha faltat que algun element de la meva família fos candidat a Kapità!!

NO!! Si el capità és un habitual, és a dir, que aquí també hi escriu amb el seu nom, ja podeu descartar tot el Bages (encara que el tio wilson és l'únic que m'hi quadrava). Ja he dit més d'un cop que l'escriptura mana. El Kapità escriu molt correcte però barrejant el "modern" perquè el seu paper ho requereix. No és pas dels més joves... per la seva manera de parlar, comentaris que fa... Sembla no tenir fills però sí força contacte amb joves (algun mestre o semblant?) No conec prou bé a tothom i no hi ha ningú que m'hi lligui del tot. Algú coneix algun habitual que coincideixi força o, més aviat, molt amb tot això?

M'agradarà veure quan surti, si fallava amb gaires de les cracterístiques d'abans.

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5257

Mireia, n'has encertat una (no està mal, n'has dit 4, un 25%)

CiM (o Carles, xls amics :mrgreen: ), sóc de vida i m'ho jalo tot: bollicaos, pa amb xocolata, pantera rosa (akesta és bona pista :twisted: ).

Lince, comarques de barÇalona :mrgreen: :mrgreen:

SuPeRgiRLsTaR, :?: :?:

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5268

La joaqui va portar les panteres rosa........ :roll:
i.. qui en va menjar :roll:?
Ay deu meu.... sou la pera :mrgreen:
Soc bruixa ;-)

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5273

Estimat Capità,

Us he de confesar que us estic agafant estima OXO , penso que això és el principi d'una llarga amistat i que us a sembleu a mí, jo també soc de molta vida :mrgreen:

També us he de dir que jo jugo amb desventatge envers als altres companys, la tarda que vàreu repartir les panteres roses, nosaltres no hi erem, vol dir que aquesta pista que heu donat els hi anirà de perles als demés. (va nois, penseu, penseu!!!)

Jo, em vull començar a arriscar, us proposo un joc i voldria que diguessiu si m'acosto o no. Crec quasi segur que sou un d'aquest cinc

Candidats: Jauarizona, Raboga, Nouespai, fr1 i Mercè67 (Xavi)

Desitjo que sigueu "legal" i penseu que val més un silenci que una mentida, els grans senyors mai menteixen!!!!

Salut Capità ;-)

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5277

K as volgut dir amb això de :?: :?: ee capita??
No ho he entes que vols dir que no mi apropo gaire o que??
;-) ;-)
Pensa que yo adoro molt al kapita maranya!!!
Visca el capita maranya com la lies!!!xD
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5278

Mil perdons esque estava conectada al foro amb el del meu pare l'ultim missatge de jepi es de la SuPeRgiRLsTaR!!! :oops: :oops: esque kin kap k tink tambe jeje... :mrgreen:

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5280

:?: :?: Et veig una mik perduda.

Tiramillas, els pantera rosa me'ls comprava la mare :twisted:

CiM, jo tamb OXO . M'agrada ke ho embolikis +. Algú s'apunta a kndidat?

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5287

Això vol dir que res de res?

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5289

Salut CiM ;-)

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5291

A mi m'agraden molt les panteres roses, però el dia de la kedada ni les vaig veure :cry: , però no sóc el capità, que quedi clar.
Mercè & Cia.

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5318

kapità... n'he encertat una de quatre?
Quines són les afirmacions que he fet? Potser...
-No ets dels més joves (no menys de 25)
-No ets del Bages
-No tens fills
-Escrius un bon català

Són aquestes les que només n'he encertat una? No m'ho crec!!

Aclareix-me, si us plau, quines són les afirmacions que tu has tingut en compte per dir-me: 25% !

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5338

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo faré bé en estar calladet, ja m'ho deia el pare.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: KpitaMaranya fa 19 anys 9 mesos #5347

Josep Mª,has vist l'hora que marca el teu fil? L'Elena poder es queixrà (com a voltes la meva dona )de que no l'acompanyes mai a dormir =)) =)) .
salutacions.

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12