|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
maranya et convido al caravaning i a que donis la cara :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
=)) =)) =))
|
|
|
=)) =)) =)) =)) =))
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: anem a port aventura i cavem mes rapid! D@viD50!N!
|
|
|
Tiramillas, menos lobos caperucita i porta a la teva tropa a Port Aventura.
Lince, ja em pots buscar pel caravaning, ja... Willcat, potser em retiro i monteu la sortida. Si em necessiteu, ja tornaré, anem a port aventura |
|
|
Ok...pero...et nessesitarem!!
SOM-HI!!A PORT AVENTURA D@viD50!N!
|
|
|
EL MEU PARE NO ES ... EL PARE NO... TIOWILLSON NO ES NO...NO...NO ES!!
NO ES EL MEU PARE NO...NO..! ES UN ALTRE QUE MAI SOSPITARIEU... COM DIU EL JEPI VOLTA X NAVARCLES (NO SOK JO NO EM LLEÇAU EL MORT A SOBRE A MI...)RONDA X NAVARCLES.. MA KIVOCU??CAPITÀ? :mrgreen: :!: D@viD50!N!
|
|
|
TE TOTS ELS NUMEROS DE SER LA PERSONA KE PENSU... :roll: :roll:
D@viD50!N!
|
|
|
Kpità Maranya, gràcies per intentar destruir-me totes les estratègies, però es que en realitat no en tens ni idea d'on van les bales de canó que anomenes, saps de sobres que més tard o més d'hora t'enxamparem i comença a tremolar, pq el cercle cada cop es més reduit =))
A més, tens darrera teu l'FBI, la CIA, el CESID i un grup xiruquero dels Mossos entre d'altres...... estàs acorralat!!!! Lliura't a les autoritats, encara hi ets a temps :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
M'he deixat una dada important:
TIRAMILLAS tú també pots acabar malament, s'et pot acusar d'encobriment =)) =)) =)) Que faràn en Manolo, l'Adrià i les dues joies que tens sense tu?, que t'ha ofert aquest individu que nosaltres no et poguem oferir? :mrgreen: La vida es molt maca per passar-la dins d'una cel·la de Wadras, segueix amb nosaltres, podràs fer 594 xocolatades més!!!! =)) =)) =)) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Kapità:
ESTÀS MORT O T'HAS ACOQUINAT??? :mrgreen: |
|
|
Qui destorba el meu son? :evil:
Trankil CiM treballo sol, seguiràs menjant xoco. Si m'atrapen diré k no conec la Tiramillas. Mireia, ja pots dormir amb aket neguit? |
|
|
Simpàtic, ell/a...
|
|
|
=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
D@viD50!N!
|
|
|
Et queden dies Capità...Abans el teu veritable ,nom el sapiga tothom...
Comença el temps enrere... |
|
|
Em sembla que se qui es aquest capità. Si hi va a la fira del caravaning i el meu home en deixa ANAR, el descobriré, i sortirem de dubtes. :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Qui es aquest Nokapità? O es el mateix que ens vol despistar una mica? Em semble que es algu de la catalunya central oi?
|
|
|
SÍ????????????
|
|
|
Hola TIOWILSON, soc la judit la filla del jepi jo dic que ets el capitàmaranya x la manera de prla jeje, no vagis culpan al meu pare x disimular :o :o jaja ets un lian-te :evil: :twisted: jajaja
|
|
|
SOU UNA COLLA DE GAMBERROSSSS =)) =))
|
|
|
El més bo és que després de barrinar i donar-hi voltes... alguns els he anat eliminant. Algú encara queda però...TIO WILSON!!,
tu segueixes sent dels primers de la llista! :mrgreen:
|
|