Benvingut,
Convidat/da
|
|
:evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:
Sexe: :?: Edat: :?: Procedència: :?: ...... Anem una mica perduts, oi xatos/es ??? No us refieu de ningú.... |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
GALLINAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
|
|
ets un follonerooooooo!!!!!! no t´atreveixes a donar la cara!!!!!! =)) =)) =))
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Us fa por el desconegut ???
Sexe: :?: Edat: :?: Procedència: :?: ...... Doneu una satisfacció als joves i ja no seré el vostre malson. |
|
GA LLI NA!!!
|
|
Voleu saber qui és ????? :mrgreen:
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Estimat Webmestre, Un pokito de por favor. Qui em vulgui còneixer que em busqui pero k no demani ajut al papi webmestre. Sou pitjor k els xavals !!! |
|
No et preocupis que no penso dir-ho, tots els usuaris sou iguals.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
No sé vosaltres. :twisted:
Però jo ho tic molt clar! ... em sembla que ja et tinc el capità. :D Pregunta a la resta de companys: ¿Qui ens voldría retornar una jugada més o menys com aquesta?... Potser un col.lega que ha sofert per part nostra una de semblant? ...de la city de BCN i que una CV que aviat passarà a l'història? Qué us sembla? :roll: Salutacions i Bon Dia !! :mrgreen: |
|
Ara, ara!!!, aquí s'han de començar a dir les coses per el seu nom i deixar-nos de suposicions i especulacions!!! =))
Jesús, es possible i molt possible, tothom hi te un dècim en aquesta lotería i n'hi ha que hi juguen amb molts números, però cal, que cometi l'error que tots estem esperant i zas, el tindrem contra les cordes. A la zona de BCN capital hi ha un gran potencial de maranyeros, però jo estic segur que l'acabarem trobant i li pasarem factura a la propera kdd, llavors demanará cleméncia, estigueu preparats per aquest moment, no us deixeu entendrir el cor!!! :mrgreen: Una abraçada a tots ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Vinga doncs, matxaquem-lo en aquest fil.
Comencem... Aquesta sí que és bona, tiowilson. Quan he llegit que dèies: "Mireia... del Nasi no ho tinc clar ! Es tan bon xicot com sembla, o amaga sopreses de caire "castrense" ?? ( lo del capità digo yo que és militar ). Jo ja sospito de tot Deu!!!!! " =)) ... era la que em faltava. NOOOOO!!! No ha entrat ni al fòrum. Ara, això que fa cara de bon xicot és el que tu dius, en fa la cara però... A més, si s'amaga d'alguna cosa i en sospito i li dic... SE LI NOTA DE DEU HORES LLUNY!!! Això que el capità no té gamberros de petit format, ho tinc clar des del primer dia, ja ho vaig dir, però a qui et refereixes a "un artista"? El meu primer candidat (presuposant que el tio wilson estigui fora sospita)és un que coincideix amb que no té feres a casa, que té cv a punt de saltar i volta per BCN. A més afegeixo que és dels més joves (fixeu-vos que no dic joves, perquè d'això ho som tots, je je) i que també em coincideix força en la seva manera d'esciure. AAAAAAI, QUE AVIAT EL TINDREM!!!! CAPITÀMARANYA: ens has demostrat ser molt llengut però poc atrevit, ja que no dones pistes. Almenys podries dir-nos, si és que és així, que tot el que diem no coincideix amb tu!!! Però... em sembla que sí que ens has donat una pista, no? Un pokito de por favor? :mrgreen: |
|
Veig k aneu + perduts k "un pulpo en un garaje".
"Aviat el tindrem...." Mireia inocent, els superherois només sortim quan ens necessiten. I xata, els joves estan guanyant la partida. Potser em podré retirar aviat... TioWillson, només tinc set de justícia, no de venjança. CiM, has d'afinar la punteria, de moment mates mosques amb bales de canó. Matrix, potser es coneixia l'identitat d'en Superman, en Batman, el Zorro o en SuperLopez ? Jepi, avui no tinc res per tu, potser si et deixo tranquil sospitaran de tu, o és el webmestre, o els de BCN o els del Vallès o........ |
|
Òndia que se'ns has posat XUL·LO!!!
Avui dormiràs tranquil, no? Deus haver quedat ben descansat. Ens has repassat a tots... però segueixes gallineta igual! Escolta, qui és que guanya què? Jo no veig partida enlloc! Els joves tindran una sortida pensada especialment per a ells però no et creguis pas que serà per tu, eh? Si vols seguir la partida, juga i dóna pistes! Recordes el joc de "zorro" que s'acostumava a fer en colònies o campaments d'estiu? Potser encara es fa, no ho sé... però hi havia un personatge secret que havia d'aconseguir realitzar una sèrie de proves sense que l'enxampessin. Ara que ja has encès el personal, espero que estiguis a l'alçada i segueixis fent ambient. Els no tan joves volem pistes, que també som com canalla i si segueixes amagant el cap sota l'ala, t'enviarem A FER PUNYETES!!! Un petonet, Kpità! |
|
Hi torno. :D
Que ho tinc clar !! Que el capità no ens vol donar pistes, perque vol jugar una estoneta més... però trankis! Ja caurà l'artista, ja caurà.... al temps. Mireia: El Nasi no em semblava una opció a descartar del tot, i és que ara per ara sospito de tothom, però col.lega, què et tinc de dir perque t'en adonis de que no soc jo l'enmaranyador del fòrum ??? ![]() ![]() Carles: Tu ni punyetero cas al capità aquest, segueix amb les teves pesquises a veure que trobes.... informa'ns. ![]() Maranyeru: T'ho estàs passant de conya nano !!!... a que sí. Doncs estic convençut de que jo sé qui ets, quina CV tens (per poc temps perque penses desfer-te d'ella) i que no et passi res a la propera Kdda, perque com diu en Carles ..."demanaràs clemència"... :twisted: ... i als altres companys: :mrgreen: Pistes, idees, comentaris, opinions, qué en penseu, etc... animeu-vos que així farem feliç a un personatge (super-heroi ??) de pà sucat amb oli que ja comença a ser entranyable entre nosaltres, no us ho sembla?. :mrgreen: Saludotes !! |
|
TIOWILSON,
-que no, QUE NOOOOOO!! Oblida el meu parent, no malgastis esforços. Segur!! -De tu em falla que tens feres però... punyeta, que l'escriptura és molt semblant. Deformació professional em fa fixar en això... encara que no ets l'únic que hi coincideix. Encara que un dissimuli, hi ha coses que queden marcades. Aniré eliminant possibilitats. -Has estat mai connectat al mateix temps que el kpità? no, per res, per res... -Que sí, que jo també apunto per on apuntes tu!!! Però a quina trobada serà la que ens demanarà clemència? A quina vindrà? |
|
Jo se qui es.....
![]() A mi no m´ enganya :mrgreen: per÷o no dirçe ni MU jijijii |
|
Tiramillas, tienes que decir quien es o dar alguna pista. Estamos todos intrigados y nos merecemos tu ayuda, tu clemencia, tu sabiduria, en fin, tu "savoir faire" o como narices se diga. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
TIRAMILLAS!!! Que vols fer tu de dolenta?
Si ho saps perquè t'ho ha dit ell, has de callar. Claríssim. Però si és que ho has deduit tu, digues què penses que lligarem caps... o els deslligarem! Respon, t'ho he dit ell/a? |
|
AIXÍ M'AGRADA CAPITAMARANYA FES LOS MAREJAR UNA MIKA!!! :mrgreen: :mrgreen:
PERO KI ETS? :!: :o D@viD50!N!
|