|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
EP!!! Interessant l'aprecciació CiM!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
CiM
Capità, que potser tens filles? si o no? SI :g) :g) I no és una apreciació d'en CiM, és una realitat: - fills NO - filles SI Mireia -No ets dels més joves (no menys de 25) NO * -No ets del Bages SI -No tens fills NO -Escrius un bon català NO -ETS HOME!! NO * La primera ja et vaig dir ke el meu cor s'ha plantat als 25 Ara en tenim 1/5 (20%), va te'n dono 2/5 (40%). |
|
|
Uiiii!!! Nois aixo ja u tenim...
Kapità com no tafanyis et descobrirem :twisted: :twisted: Jaja!!!! Vinga nois!! Aixo u tenim a la punta de la llengua...xD!!!! |
|
|
Us estic esperant.... :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:
De moment ja m'han enviat un privat amb el nom :?: L'han encertat :?: :?: |
|
|
Es la montse jajajajajaj segurrrrrrrrr te tota la pinta jajajaja
|
|
|
I jo em pregunto :?: - No sabem llegir ? - No sabem jugar? - No sabem respectar les normes del joc? - Potser al kole no feiem komprensió de text? o akell dia vam fer kampana? |
|
|
aixo no ho havia llegit.... :roll:
|
|
|
Mireia
-No ets dels més joves (no menys de 25) NO * -No ets del Bages SI -No tens fills NO -Escrius un bon català NO -ETS HOME!! NO * La primera ja et vaig dir ke el meu cor s'ha plantat als 25 Ara en tenim 1/5 (20%), va te'n dono 2/5 (40%). ÒNDIAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ara sí que he quedat amb el cul a l'alire!! Vaig descartar-te perquè... oi que no ens coneixem? (espero resposta!!) Això fa que jugui amb desavantatge. Clar, només puc fixar-me en com escrius. De la resta no en sé res més. El qeu sí que m'ha sorprès de veritat és que no sugis home. Allò de tenir-ne d'escampats pel món... semblava de "mascle ibèric". Suposo doncs qui ets... Si em confirmes que no ens coneixem, t'envio un privat amb la resposta. |
|
|
No ens coneixem Mireia, espero que ho fem aviat.
|
|
|
Ho sento molt capità... lt´ho dic de tot cor... pero llegir tot el fil es molt dificil i jo no ho havia fet.... ho sento moltissim .. creu- me....
Mai mes tornare a dir ni mu...ja he apres... Mª José |
|
|
Enkara no t'he dit si ho has endevinat.
Els kompanys estan donant el meu nom per privat, pots seguir jugant. I CHITON :evil: |
|
|
Per cert Capità, som molts els companys que ja ho han encertat?
es pura curiositat....... Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Tres urras, para el Capita Maranya :-)) :-)) :-)) por crear este ambiente de intriga,a sido genial.
Carles,yo soy una,de las que lo ha acertado :-)) :-)) :-)) pero no doy pistas ,espabilate solito =)) =)) =)) Y para esta juventud que anda por aqui,ya sabeis que el Capita nacio a raiz del Port Aventura,pues entonces montar una Kedada al Port Aventura,ahora que viene Halloween. Petons La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Sabel, akests joves no tenen sang !!! :evil:
Rondinen, protesten, es keixen i kuan sembla ke ja s'està posant fil a l'agulla, esperen ke els treguin les castanyes del foc. Va, a veure si algun dels pares esperoneu als vostres fills i finalment s'aconsegueix una sortida a Port Aventura (o algun lloc ke agradi) |
|
|
Sabel, que jo ja fa dies que se qui es el Kpità !!! =)) , es més, ja ens em comunicat mutuament com Deu mana, oi Kpità? :mrgreen:
Feia la pregunta pertinent per saber si això ja era vox populi Referent a la kdd, jo els deixaria fer a ells, al cap i a la fi en son els interesats i els que ho han de promoure i tirar endavant, això si, amb l'ajuda pertinent dels pares. Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Això esta “calentito , calentito”. Tant com el ron cremat que li agrada a mes de un. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Em sembla que jo també sé qui es. Allà va altre pregunta a veure si reduïm possibilitats. Que teniu una Joint a casa? Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Bé, qui diu a casa, diu al pàrking.
La pregunta exacta es si teniu una Joint?, sigui on sigui. :D Ho aclareixo perquè no haguí mal entesos. Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Joaqui,
Ni a casa ni al parking. Va, et donaré una pista: el Kapità té autocaravana m.... :D |
|
|
Ja ho se, ja ho se...
Una MacLouis I fa uns pastissos de formatge per llepar-se els dits Joaqui
|
|
I que me'n dius del Brownie del kapità ?? :D
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|