• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6566

Hoy hemos estado con unos cuantos foreros buscando bolets y entre ellos estaba Tonio,que ahun no sabe quien es el famoso Capitan.
Va TONIO que hay muy buenas pistas,leelas todas minuciosamente, rompete los cascos y veras como al final :idea: :idea: das con quien es ;-)
Petons
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6569

yo lo unico que tengo claro es que es uno del trio marcelino,

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6586

Jo diria una del triomarcelino.A ella l'hi envio molts petons.I si m'equivoco mala sort .Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6591

8O La Joaqui ???, la Sílvia?? o la Montse ???
Akestes noies tenen cops amagats.

Un petonàs també per tu. :D

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6626

jajajjajajajajaja, ya se quien es el capitamaranya,,,,,jajajjajaja, le hice caso a Sabel, envie mensajes a quien creia que era, en concreto envie a tres personas, a todos el mismo mensaje , diciendo que sabia que era el,,,jjajajajajja, y uno me contesto diciendo que "Enhorabuena Tonio" jajajajjajajaja, perdona por mi trampa, pero yo solo no era capaz de adivinarlo, y los que lo sabian, incluida mi contraria, no me lo decian, la verdad que me hubiera gustado adivinarlo por mi solo, pero............

Felicidades Capitamaraya y gracias por la chispa que has dado.

perdona la trampa, eh

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6761

Tonio,no has jugado limpio, esto es trampa, mira que enviar tres mensajes, a tres personas distintas =)) =)) =)) pero ya veo que la curiosidad te carcomia ;-)
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6763

Ei aixó ha sigut molt fàcil, he entrat he lleiguit tres correus i ja se qui es el Capità Maranya ja que sense sapiguer-ho he menjat dels seus brownies i dels seus pastissos de formatge
.
Vinga que ho diré es la.........................................., be m´he reprimit i aixó que diuen que es molt dolenta la repressió.

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6823

Cala ,jo he tingut d'anar al Psicoleg,primer per que tothom hem culpava a mí per ser una miqueta liante :5} ,despres per reprimirme a no dir-ho 8O ,i despres per no haver sigut jo el que m'inventes el personatge : :idea: ,soc un fracas :!: ,no tinc remei :?: ,estic deprimit :( .Osia que tu no et reprimeixis. =)) =)) =))
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6931

El podrien llançar a la piscina i remollar-lo una mica a aquest capità :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6932

Eso, Eso.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6938

Que tremoli,anirem per ella.I si algu encara no ho sap,tampoc l'hi hem de possar facil perque ho descubreixi.
salutacions

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #6941

8O Però algú m'ha vist apuntat a la kedada ???

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #7069

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Finalment, després de la trobada, ja sabem qui és ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #7072

jejeje...al la tertulia de desprès de ball va haver-hi un petit joc d´endevinalles....però no es va manifestar públicament.....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #7112

Doncs a mi m'han dit que va venir amb canadenca!!!!, amb les ganes que tenia jo de tirar-lo a la piscina :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #7343

Jo encara estic fora de joc, no se qui es, però tard o d'hora o sabré, el cercle es va tancan, ja tinc alguna sospita grácies a les últimes novetats, peró hem calen mes pistes.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Re: KpitaMaranya fa 16 anys 11 mesos #7346

8O 8O
Finalment vaig venir a la super-mega-chachi-guay-kedada, però només uns kuants em vau saludar. I mira ke em vaig posar l'identificació, per un costat el nick "oficial" i per l'altre KapitàMaranya :D
Ja veig ke'm mireu poc :cry: :cry:

Garoppa, "quien la sigue la consigue". I estic + aprop del ke't penses. ;-)

Una última coseta, veig ke els joves s'animen. Yayos, estireu-vos una mika i pagueu-los 1/2 entrada kom a mínim :twisted: :mrgreen: :twisted: :mrgreen: :twisted:

Cercador

Alguns viatges

• Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12