Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ha començat la segona quinzena de maig i segur que molts de nosaltres ja estem pensant amb les vacances i tenim els preparatius força avançats mentre altres encara no saben ben bé on anar...
Com no ha de ser cap secret, proposso explicar els nostres projectes ![]() ![]() ![]() Nosaltres volem anar a Auvergne, concretament al Massis Central, per coneixer i visitar els seus volcans. ...i vosaltres ??? Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Segurament uns dies de Juliol per Andalusia a passar calor
![]() i uns dies d'agost a Paris i Eurodisney a fer cues ![]() Salutacions
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A igual que Mercuri anirem a Andalusia estarem una setmana a casa d'uns familiars a Cordoba i desprès realitzarem una ruteta per el Rocio,Caceres, Madrid, Nuevalos "monasterio de Piedra" com anem am CV tot de Camping.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Nosaltres volem fer la Bretanya Francesa només tenim quinze dies segur que hi haurem de tornar un altre any per acabar de veure-ho tot.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
nosaltres si no hi ha res de nou i per variar posiblement anirem en direcció els alps:woohoo:
Ara si la crisi ens apreta massa ens tindrem de conformar a pasar uns dies a puigcerda ![]() ![]() ![]() |
|
Tens raó Neus... ja es comença a sentir l´olor de les vacances.
Nosltres aquest any... cap a Holanda, fent una paradeta al europa Park. I al setembre una setmana a Galicia.. que encara ens queda molts racons per veure. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Nosaltres la primera setmana d'agost a Eurodisney i després a Alemanya a fer la ruta de la Selva Negra i els castells.
![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Doncs nosaltres com cada any no sabem que fer. Cada dia canvio de parer. Que si a Extremadura, que si a Disney, que si al Tarn. Com dic jo l'únic que tinc segur és que anirem amb l'auto però per demés fins l'últim moment..... Igualment, amb el tema crisi, tampoc tenim encara gaire clar quants dies tenim de vacançes. Així que com dic nomès sabem que anirem amb l'auto:-P
Salutacions Eva |
|
Doncs nosaltres igual, però amb l'inconvenient que anant amb CV, m'amoina el tema de reserves, però de moment no estem d'acord d'on anar.
Hi ha 3 opcions: Galicia, pais vasc frances, zona de carcassone. Quins problemes no? Marta & cia.
|
|
jo baixo cap a cadiz,vull pasar 4 o 5 dias a arcos de la frontera i veura la ruta dels pobles blancs i despres a la playaaaaa.
|
|
Feia temps que voliem anar a Auvergne i a mida que vaig preparant la ruta crec que és un bon lloc per fer unes vacances envoltats de llacs, rius, petis pobles i molta natura.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Doncs a nosaltres ens agradaria tornar a la Bretanya i Normandia, però em sembla que ens quedarem més aprop...suposo que el País Basc i la zona dels Pirineus...
![]() Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
Nosaltres anirem a Paris (Disney + Parc Asterix) i segurament uns dies al Loira.
|
|
...Però que passa !!!
Estem a les portes de l'estiu i quasi ningú sap on anirà de vacances ??? Vinga, doneu idees als indecisos ![]() Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Nosaltres havíem obert un altre fil on anem recollint informació del nostre destí d'enguany, Irlanda.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bé, em sembla que al nostre cas la situació ja és inevitable i no ens quedarà més remei que desplaçar-nos a uns 2.000 km de casa a....més val una imatge que mil paraules
![]() espero que es vegi. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Eva, la teva destinació ja la coneixia, però esperava la teva resposta al fil:laugh:
![]() ![]() MarceCRN, he pensat molts cops en anar a Rumania per visitar els monestirs i el delta del Danubi, pero aquest any no és el moment. Esperaré amb impasiencia els vostres relats Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola! com ha dit en ciuatanejo, haguessim repetit destí de fa dos anys, si no fos que em gasto les meves vacances per poder estudiar unes opos
![]() ![]() Una salutació ![]() Glòria pd Oi que tenim força temps per fer una bona ruta amb 10 dies? La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Nosaltres aquest any farem molts quilometres. Anem a Russia, es un viatge de molts dies i molts quilometres.... pero teniem moltes ganes de anar-hi i aquest any tenim l'oportunitat.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
iogui ha escrit:
I tant glòria, amb 10 dies podeu fer un bon viatge... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|