• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36904

Neus esperem que et recuperis ben aviat guapa!!!
Reb una forta abraçada de tota la familia!
Un petonàs!!!:kiss:

Mª José:kiss:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36917

Ostres Neus,... hem conectat avui en el fòrum i ho llegim... quin ensurt.:(
Per sort, el més important és que ens ho poguis explicar tú de primera mà. Ànims, i com diuen per aqui "hi ha més dies que llonganisses"...;-)
Ja ens retrobarem en qualsevol sortida més endavant.
Continua fent exercicis de cares a la tardor.

:good:

Per a la resta de companys dir-vos que ens queden 3 dies per marxar direcció Bretanya Francesa!!!

Last edit: per Correcitys.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36919

Neus ho sento quina mala sort pero anim un altre any serà a recuperar-se.
Nosaltres aquest any marxem al juliol i ja hem fet bretanya , mormandia i eurodisney en quinze dies una mica ràpid, ja que hem anat fent un quants pobles i ens deixat mots per veure, ja us explicare ja m'etic currant un relat. ara estem a murcia i quan mari acabi la setmana de treball q té continuarem a granada. una mica de visiteo familiar convinat amb visiteo turístic.

fins la tornada i a recuperar-se els lesionats

santi

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36924

Hola a tots, les nostres vacances fins fa uns dies eren un projecte, demà al migdia seran una realitat, sortim cap a la Bretanya, Normandia i Disneyland, esperem que tot vagi bé, a la tornada ja us explicarem.

Que tingueu tots unes bones vacances ;-)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36927

Ostres Neus,aquests dies hem conecto poc,i no obro tots els fils.Avui segueixo aquest i m'adono de la teva noticia.Sembla que els estius no son el vostre fort,l'any passat el Ramon i aquest any tu.
Quina sort Neus que t'haguis pogut recuperar i que fosis a l'hospital en el moment critic.Esperem que ben haviat puguis fer vida normal i que finalment us puguin sortir unes vacances rodones.
Una abraçada ben forta .Ramon mimala molt que tens un tresor.
Salutacions.

P.D. Willi molt bon viatge,ja ens ho explicareu a la tornada.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36929

De nou, gràcies a tots pels vostres anims !!!

Encara que aquest estiu em tingui de quedar "recluida" a casa, després, la revenja serà terrible :laugh: :laugh: :laugh:

Per tots aquells que esteu a punt de començar les vacances:

... BON VIATGE !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #36972

Ostres Neus, que bé que tot ja hagi passat....me n'alegro moltíssim. Espero que ara que ja has superat el xoc sèptic la recuperació de la fractura no se't faci pesada. Les teves seran unes vacances ben bé de celebració! :kiss: Una abraçada

Me'n vaig al fil de la Mariam....

Nosaltres vam decidir finalment estar-nos una setmana i mitja per les Landes(dimecres ja treballava), l'estuari de la Gironde, Burdeus, pais basc francès i Bilbao: vam fer bici, panxing, visites a poblets...molt bé.

Un petó per a tothom!

Glòria

M'oblidava:
Edito per saludar als karmai, vam conèixer al noi a l'àrea de Vieux Bocau les Bains (s'escriu així?). Petons i gràcies!!! També de part d'en David
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Last edit: per iogui. Raó: Una salutació

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #36984

Gràcies Gloria !!!

La recuperació a casa es fa menys pesada que a l'hospital, m'entretinc entrant a internet, veient la tele, llegint, una mica de punt de creu i poca cosa més ...

Vec que la vostra setmaneta de vacances ha estat ben aprofitada i per sobre de tot sembla que relaxada, me'n alegro :cheer:

Una abraçada.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37003

Neus, acabo de llegir el fil i m'assabento del teu accident, però també veig que has estat molt afortunada i la cosa a quedat en una historia més per explicar.
Confio veure'ns ben aviat i poderte fer una bona abraçada.
Marta & cia.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37012

SAUR ha escrit:

Neus, acabo de llegir el fil i m'assabento del teu accident, però també veig que has estat molt afortunada i la cosa a quedat en una historia més per explicar.
Confio veure'ns ben aviat i poderte fer una bona abraçada.

:laugh: :laugh: :laugh: ... Coses de la vida !!!

Jo també tinc ganes de sortir del meu "captiveri" per poder veure'us a tots.

Una abraçada

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37021

Bé, doncs ara marxo 4 dies, vaig a buscar als nens...

Neus... ja diras on fas la primera sortida!!:whistle:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37023

matrix ha escrit:

Bé, doncs ara marxo 4 dies, vaig a buscar als nens...

Neus... ja diras on fas la primera sortida!!:whistle:

Avans del incident ja teniem previst baixar a Murcia el 11-12-13-14 de setembre per veure les festes de Moros i Cristians. Queda un mes i si em trobo em forces serà la 1ª sortida; tot dependrà de que pugui pujar a l'auto.

... Que vaigi molt bé l'escapadeta de cuatre dies !!!

A reveure.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37026

Vaja, si marxeu tant lluny, no podrem apcompanyar-vos.
Jo em referia a una sortideta aprop de casa, "familiar"....B-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37139

ya estamos en casa despues de un mes de aventuras por Albania,Bulgaria,Turquia etc..Solo un pequeño incidente en el Mar Negro de Turquia.
Albania las carreteras muy malas en general algunas eran transitables ,pero las mejores pecnotas en las playas y las mejores cenas en sus restaurantes y gente muy maja,Nos preguntaban que concepto teniamos en España de los Albaneses ,Muy diferentes de lo que pensabamos ,a nosotros nos fue muy bien y conocimos gente fantastica.
En Alemania conocimos a un autocaravanista creo que de Huelva que coincidio con Neus el año pasado en Francia creo que en la Bretaña o Normandia.
Saludos Amador Y Montse

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37183

amadorp ha escrit:

ya estamos en casa despues de un mes de aventuras por Albania,Bulgaria,Turquia etc..Solo un pequeño incidente en el Mar Negro de Turquia...
... En Alemania conocimos a un autocaravanista creo que de Huelva que coincidio con Neus el año pasado en Francia creo que en la Bretaña o Normandia.
Saludos Amador Y Montse

Hola amadorp !!!

Dicen que el mundo es un pañuelo, y es bien cierto; conocimos a Amador y Montse en el Mont Saint Michel. Estábamos en el parking habilitado a las afueras ya que era el día de máximo coeficiente de mareas y quedaban inundados todos los aparcamientos que rodeaban el dique. Desde allí las vistas eran magníficas y nos costó un buen rato convencerlos de que valía la pena acercarse hasta el islote y subir hasta la abadía callejeando y saboreando todos los rincones de esta monumental maravilla ...

Amador, espero que nos cuentes tus aventuras por el este de Europa, y deseo que el pequeño incidente del Mar Negro no haya tenido graves consecuencias en vuestro viaje.

Saludos.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37184

... Juliol i agost s'han acabat !!!
La majoria de vosaltres ja heu tornat de les vostres vacances; uns heu anat a Galicia,Andalussia ó Extremmadura, altres a Allemanya, Irlanda, França, Turquia i fins i tot a Russia ...

Vinga, vinga, expliqueu les vostres aventures !!!

Salutacions.

P.D Penseu que estic molt aburrida tancada a casa :whistle:

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37185

Nosaltres vam estar a la Duna de Pilat, Burdeus, la Dordonha i tornant cap a casa vam passar per Albi, Carcassona i Narbona.
Passant pel Rosselló vam decidir d'anar a fer una remullada a la platja de Torrelles, prop de Canet. Resultat: finestra de la cuina trencada, porta rebentada i ens van prendre, un ordinador portàtil nou amb gairebé totes les fotos dels quinze dies (unes 1200 fotos), càmera de video Sony Handicam, telèfon mòbil del nano, Playstation PSP, càmera de fotos i tota la meva documentació, tagetes de crèdit incloses. Més tard ens van trucar els gendarmes que havien trobat la meva bossa cremada en un camí de per allà prop, s'en van salvar les claus de casa.

No cal dir el nostre sentiment. Això sí, gràcies a "Deu" estem bé de salut.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37186

Ostres Cesc,si que em sap greu...
Cada cop que sortim de casa portem més coses llamineres a les nostres Ac (mòbils, ordinadors, gps, cmeres de video etc) i malauradament els lladregots ho saben.

Penseu nomes en els bons moments passats i oblideu aquest últim ensurt; les coses materials sempre es poden reposar, i com bé es dit, gràcies a Deu a vosaltres no us ha pasat res ...

Molts anims.

Per cert, portavau l'alarma conectada ???

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37187

Ostres Neus, ara veig que vas tenir un bon ensurt.
Pel que he anat veient sembla que ja estàs força bé. Això si que és important, la salut, el demés és tot força secundari i substituible.

Pel que fa a l'alarma, resulta que la nostra autocarava fa tres mesos que la tenim i és una iaieta de disset anys (Burstner A 620) i l'alarma que té instal.lada no funciona per que es veu que els descarregava les bateries i la van desconnectar.

Per la resta és el que tu dius, a recordar les bones estones i aprendre la lliçó per a una altra vegada.

Petons i cuida't molt.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 1 mes #37188

Doncs si Neus, ja hem arribat!!!:(

peró contents dels llocs a on hem anat i la gent que hem trobat :)

La primera i segona setmana d'Agost passejant (un xic ràpid) per la Bretanya, des de Nantes, Brest, passant per tota la costa rosa fins arribar a Mt. St. Michel i arribant a Disney (per la petita, tercera vegada que hi anem) i llavors...

deixant la AC a casa i embarcant tota la tercera setmana d'agost en un creuer pel Mediterrani, Marsella, Pompeia, Napols, Tunis, Mallorca i BCN de tornada...

i ara,... treballant,... esperant el pont de 11 de setembre que anirem amb d'altres companys a la fira de teatre de Tàrrega,...

en fi, a tornar-hi,

Salut i que et segueixis millorant per veure'ns aviat...

Cercador

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12