Benvingut,
Convidat/da
|
|
nouespai ha escrit:
Mai se m'hauría passat pel cap l'idea de fer un intercanvi de AC, però ben pensat no és gens descabellat; tot i que unes vacances al Canadà deuen resultar molt cares, l'estalvi amb el lloguer de l'auto és considerable. Ho hauerem de tenir en compte. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
nouespai ha escrit:
Neus, disculpa, fins ara no havia vist aquest post, se m'havia passat !!! Acabo de veure un anunci d'intercanvi d'una persona coneguda !!! Aquest relat és un dels que li vaig comentar a la Paloma, l'havia vist, però em tocarà recopilar informació. Josep Maria, jo també marxaria ara mateix !!! Però el tema de l'intercanvi no ens acaba de fer el pes, tot i que lògicament estalvia gairebé la meitat del pressupost (l'altra meitat important són els bitllets d'avió), i llavors cal preveure, com sempre, les despeses corrents de supermercats, diesel, etc. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Neus ha escrit:
Com m´ha agradat!!i això que l´hi he fet una ullada molt per sobre.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Muy interresante el relato,a mi no me importaria intercambiar nuestra AC,creo que no es lo mismo que dejarsela a alguien que no ha viajado nunca en AC.
Creo que puede ser una experiencia interesante. Toda la ayuda sobre este tema sera bien recibida por mi parte,estare al tanto ,aunque queda mucho tiempo y mi ruta preferente es EEUU costa oeste ,sin descartar Canada. Gracias de antemano. Saludos Amador |