• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 3 mesos #36622

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Correcitys ha escrit:

Doncs, segurament triarem la BRETANYA FRANCESA (encara que de segur no podrem veure-ho tot)
Acceptem suggeriments per a aquesta zona i per veure durant 13 dies (sortint de Fornells de la Selva), ja que el dia 14 hem d'embarcar al creuer a BCN). :drinks:

Salut a tots/totes i bons viatges,;-)

Mira't el nostre relat, a nosaltres ens va agradar molt, si necessites qualsevol cosa ja saps.

Ens va agradar molt més el Nord que el Sud.
Si vols anar a Saint Michel mira a veure si agafes un dia de "gran marea" que és espectacular.
www.ot-montsaintmichel.com/horaires_aout09.htm
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 3 mesos #36628

Gràcies Evita i Nouespai pels vostres suggeriments,... de segur que els farem servir, i el relat..... que bé tenir aquesta informació de primera mà,...;-)
Perfecte companys,

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36774

Nosaltres aquest any després de llegir el meravellós relat de l'Eva ens vem animar a anar a ISLÀNDIA, ja ho tenim tot mig a punt fins hi tot els bitllets del vaixell des de Dinamarca. Suposo que serà una experiència nova i diferent, sobretot pel paisatge i per les condicions de les carreteres (o pistes). Ja veurem!!!!;-)
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36777

Doncs nosaltres finalment ja tenim destí. Aquest any no ho teníem gens clar, ni tan sols si podríem sortir, però finalment hem decidir fer una volta per Castella: Segòvia, Salamanca i Burgos (segurament també anirem algun dia a Lleó). Si teniu algun suggeriment, serà benvingut.
Mercè & Cia.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36780

Doncs be, ja ho tenim gairabe tot a punt per marxar cap a Russia....la documentacion presentada i preparant-se els visats per a Bielorússia i Rússia. Estem preparant l'auto per al viatge.... i esperant que arribi el dia 31 per sortir cap a Rotemburgo, punt de trobada del grup. Ja us explicare com ha anat.

Salutacions
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36781

Francesccat ha escrit:

Nosaltres aquest any després de llegir el meravellós relat de l'Eva ens vem animar a anar a ISLÀNDIA, ja ho tenim tot mig a punt fins hi tot els bitllets del vaixell des de Dinamarca. Suposo que serà una experiència nova i diferent, sobretot pel paisatge i per les condicions de les carreteres (o pistes). Ja veurem!!!!;-)

Francesccat, m'alegra que el relat us animés a fer aquest viatge, i us agraeixo l'afalac !! De ben segur que és un viatge diferent, els païsatges són grandiosos i "en construcció", un es sent petit enmig d'aquella natura. Ja ens ho explicareu !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36789

Francesccat, m'alegra que el relat us animés a fer aquest viatge, i us agraeixo l'afalac !! De ben segur que és un viatge diferent, els païsatges són grandiosos i "en construcció", un es sent petit enmig d'aquella natura. Ja ens ho explicareu !![/quote]

Eva, ja te'n faré "5 cèntims" (o més) a la tornada a veure si podem fer tot el que tenim programat!!!!;-)
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36800

Francesccat ha escrit:

Eva, ja te'n faré "5 cèntims" (o més) a la tornada a veure si podem fer tot el que tenim programat!!!!;-)

Al 1997 una altra activitat que vam fer (el nostre pressupost famliar era el d'una família encara sense nens) va ser sobrevolar amb avioneta la gran glacera de Vatnajökull. Impressionant !!! A més, l'any anterior havia erupcionat un volcà sota la glacera, i també vam sobrevolar la zona del gel de color del "marro" de cafè.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36819

EvaV ha escrit:

Francesccat ha escrit:

Al 1997 una altra activitat que vam fer (el nostre pressupost famliar era el d'una família encara sense nens) va ser sobrevolar amb avioneta la gran glacera de Vatnajökull. Impressionant !!! A més, l'any anterior havia erupcionat un volcà sota la glacera, i també vam sobrevolar la zona del gel de color del "marro" de cafè.

:ohmy: Ostres!!! això de sobrevolar la gran glacera amb avioneta tira molt "amunt", ja m'agradaria, deu ser una passada.... però com tu dius, això potser sense nens... nosaltres anem quatre perquè se'ns han apuntat els dos ganapies (però estem contents que vulguin venir amb nosaltres!!!)

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36834

Aquest any ens quedarem descansant a la platja. El Lince no té massa ganes de fer quilometres després d'anar a Roma (aquest no compta que va ser en avió, ;-) ), al Marroc i fa una setmaneta, a la juerga de Pamplona per sanfermín. Aquest any toca un estiu de relax que també ve de gust i la butxaca s'ha de recuperar...

Bons quilòmetres a tots !!!!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36864

Finalment ens quedarem sense vacances !!!
Acabo de sortir de l'hospital de la Vall d'Hebron on he estat ingresada des del dia 21 de juny ...
Una caiguda tonta mentre anava amb bicicleta em va produir una fractura de tibia i mentre esperava un quirófano lliure vaig patir un "xoc septic" (4/3 de presió i 41º de temperatura) que va atacar el meu sistema neurologic i em fa fer estar 6 dies a la UCI. Passat aquest gran susto em van operar el 9 de juliol però de moment tinc que estar entre 60 i 90 dies sense posar el peu a terra.

... que hi farem, de moment ens possarem al dia en els fòrums i esperarem que arribi el moment de tornar a caminar !!!

Auvergne es quedarà pendent per un altre ocassió:whistle: :whistle: :whistle:

Una abraçada ben forta per tots.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36865

Ho sento Neus
Espero que ja estiguis recuperada del tot. Quina enfeinada!!!!
Paciencia i ja veurás com tot es soluciona.
Una abraçada
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36873

Caram, Neus, si que se't va complicar la fractura !!! Quins dies que has passat !! Queda recuperar-se i fer compte enrere per a una propera ocasió.
Ànims !!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36874

Caram Neus, quan no te de ser doncs no si pot fer res, només dir-te que et milloris i que la recuperacio sigui rapida, per qualsevol cosa que et pugui ajudar només cal que ho diguis.
Una abraçada

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36875

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Francament, el Ramon i tu no us poseu per poca cosa !!!
Que et milloris aviat i del tot i ja fareu les vacances una mica més enllà.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36876

Hola Neus,
Espero que la recuperació vagi com cal i el temps passi ràpid.
Molts records
Carlos

Last edit: per carlosk75.

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36878

Animo Neus, te deseamos que todo pase rápido.
Miss viajes: lofini.blogspot.com/

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36881

Neus, que ha passat ??? Quin ensurt !!! Me n'alegro que siguis tu mateixa qui ens expliqui el que ha passat, això vol dir que ara ja és anècdota.
Aquest estiu el Lince no ha volgut sortir i jo m'he quedat amb aquella coseta..., no s'ha de deixar per demà el que puguem fer avui...
Neus, molts ànims i ves preparant la propera escapadeta !!!!!

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36890

Hola Neus, desitgem que te recuperis el més aviat possible i pogueu tornar a fer sortides amb l'auto, ânims i fins aviat.
Records per en Ramón.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re:On anirem aquest estiu ??? fa 14 anys 2 mesos #36892

Moltes gràcies a tots pels vostres anims !!!

Ara ja estic a casa i encara que no puc possar el peu a terra, cada dia faig els exersicis que en van manar per poder tenir la musculatura de les cames ben forta per quan arribi el moment de començar a caminar.

Per sort el "xoc septic" em va agafar mentre era ingresada i gràcies a les corredices de metges i enfermeres em van poder estabilitzar, del contrari segurament ja no estaría entre vosaltres ...

Des d'aqui voldría fer un "petonas" molt gran a l'Eli (Jave4)per la seva visita quand encara estava en estat critic y a la Marta (Matrix) pel seu suport i per les estonetes en que va venir a fer-me companyia ... A las dues una abraçada molt forta !!!

A la resta d'amics de Totcàmping només us puc dir que tinc ganes boixes de retrobar-us ben aviat.

Un petó per tots.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Cercador

Alguns viatges

• Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12