Benvingut,
Convidat/da
|
|
Correcitys ha escrit:
Mira't el nostre relat, a nosaltres ens va agradar molt, si necessites qualsevol cosa ja saps. Ens va agradar molt més el Nord que el Sud. Si vols anar a Saint Michel mira a veure si agafes un dia de "gran marea" que és espectacular. www.ot-montsaintmichel.com/horaires_aout09.htm Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Evita i Nouespai pels vostres suggeriments,... de segur que els farem servir, i el relat..... que bé tenir aquesta informació de primera mà,...
![]() Perfecte companys, |
|
Nosaltres aquest any després de llegir el meravellós relat de l'Eva ens vem animar a anar a ISLÀNDIA, ja ho tenim tot mig a punt fins hi tot els bitllets del vaixell des de Dinamarca. Suposo que serà una experiència nova i diferent, sobretot pel paisatge i per les condicions de les carreteres (o pistes). Ja veurem!!!!
![]() Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
Doncs nosaltres finalment ja tenim destí. Aquest any no ho teníem gens clar, ni tan sols si podríem sortir, però finalment hem decidir fer una volta per Castella: Segòvia, Salamanca i Burgos (segurament també anirem algun dia a Lleó). Si teniu algun suggeriment, serà benvingut.
Mercè & Cia.
|
|
Doncs be, ja ho tenim gairabe tot a punt per marxar cap a Russia....la documentacion presentada i preparant-se els visats per a Bielorússia i Rússia. Estem preparant l'auto per al viatge.... i esperant que arribi el dia 31 per sortir cap a Rotemburgo, punt de trobada del grup. Ja us explicare com ha anat.
Salutacions Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
Francesccat ha escrit:
Francesccat, m'alegra que el relat us animés a fer aquest viatge, i us agraeixo l'afalac !! De ben segur que és un viatge diferent, els païsatges són grandiosos i "en construcció", un es sent petit enmig d'aquella natura. Ja ens ho explicareu !! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Francesccat, m'alegra que el relat us animés a fer aquest viatge, i us agraeixo l'afalac !! De ben segur que és un viatge diferent, els païsatges són grandiosos i "en construcció", un es sent petit enmig d'aquella natura. Ja ens ho explicareu !![/quote]
Eva, ja te'n faré "5 cèntims" (o més) a la tornada a veure si podem fer tot el que tenim programat!!!! ![]() Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
Francesccat ha escrit:
Al 1997 una altra activitat que vam fer (el nostre pressupost famliar era el d'una família encara sense nens) va ser sobrevolar amb avioneta la gran glacera de Vatnajökull. Impressionant !!! A més, l'any anterior havia erupcionat un volcà sota la glacera, i també vam sobrevolar la zona del gel de color del "marro" de cafè. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
EvaV ha escrit:
![]() Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
Aquest any ens quedarem descansant a la platja. El Lince no té massa ganes de fer quilometres després d'anar a Roma (aquest no compta que va ser en avió,
![]() Bons quilòmetres a tots !!!!! |
|
Finalment ens quedarem sense vacances !!!
Acabo de sortir de l'hospital de la Vall d'Hebron on he estat ingresada des del dia 21 de juny ... Una caiguda tonta mentre anava amb bicicleta em va produir una fractura de tibia i mentre esperava un quirófano lliure vaig patir un "xoc septic" (4/3 de presió i 41º de temperatura) que va atacar el meu sistema neurologic i em fa fer estar 6 dies a la UCI. Passat aquest gran susto em van operar el 9 de juliol però de moment tinc que estar entre 60 i 90 dies sense posar el peu a terra. ... que hi farem, de moment ens possarem al dia en els fòrums i esperarem que arribi el moment de tornar a caminar !!! Auvergne es quedarà pendent per un altre ocassió ![]() ![]() ![]() Una abraçada ben forta per tots. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Ho sento Neus
Espero que ja estiguis recuperada del tot. Quina enfeinada!!!! Paciencia i ja veurás com tot es soluciona. Una abraçada La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador
|
|
Caram, Neus, si que se't va complicar la fractura !!! Quins dies que has passat !! Queda recuperar-se i fer compte enrere per a una propera ocasió.
Ànims !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Caram Neus, quan no te de ser doncs no si pot fer res, només dir-te que et milloris i que la recuperacio sigui rapida, per qualsevol cosa que et pugui ajudar només cal que ho diguis.
Una abraçada |
|
Francament, el Ramon i tu no us poseu per poca cosa !!!
Que et milloris aviat i del tot i ja fareu les vacances una mica més enllà. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola Neus,
Espero que la recuperació vagi com cal i el temps passi ràpid. Molts records Carlos Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|
|
Animo Neus, te deseamos que todo pase rápido.
Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
Neus, que ha passat ??? Quin ensurt !!! Me n'alegro que siguis tu mateixa qui ens expliqui el que ha passat, això vol dir que ara ja és anècdota.
Aquest estiu el Lince no ha volgut sortir i jo m'he quedat amb aquella coseta..., no s'ha de deixar per demà el que puguem fer avui... Neus, molts ànims i ves preparant la propera escapadeta !!!!! |
|
Hola Neus, desitgem que te recuperis el més aviat possible i pogueu tornar a fer sortides amb l'auto, ânims i fins aviat.
Records per en Ramón. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Moltes gràcies a tots pels vostres anims !!!
Ara ja estic a casa i encara que no puc possar el peu a terra, cada dia faig els exersicis que en van manar per poder tenir la musculatura de les cames ben forta per quan arribi el moment de començar a caminar. Per sort el "xoc septic" em va agafar mentre era ingresada i gràcies a les corredices de metges i enfermeres em van poder estabilitzar, del contrari segurament ja no estaría entre vosaltres ... Des d'aqui voldría fer un "petonas" molt gran a l'Eli (Jave4)per la seva visita quand encara estava en estat critic y a la Marta (Matrix) pel seu suport i per les estonetes en que va venir a fer-me companyia ... A las dues una abraçada molt forta !!! A la resta d'amics de Totcàmping només us puc dir que tinc ganes boixes de retrobar-us ben aviat. Un petó per tots. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|