• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37400

Xavi me n'alegro que estiguis millor i al final pogueu venir!!!!!!! Be ja falta poc!!!!! Nosaltres arribarem dijous al migdia aprox. encara que ja està decidit, tambe preferim ombreta!!! salutacions a tots!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37405

merce67 ha escrit:

QUE SÍ QUE VENIM!!! :woohoo: En Xavier cada cop es troba millor. Avui inclús ha agafat el cotxe, o sigui que segurament arribarem dijous a la tarda.

Gràcies a tots per les trucades i els privats d'ànims que ens heu enviat. Tenim moltes ganes de veure-us.

I que algú porti un portàtil per veure fotos...

M'acabo d'esabantar de l'aciàtica del Javier i m'alegro moltissim per la seva recuperació. Disfruteu molt de la trobada ...
... jo continúo sense poder possa el peu a terra i per tant "castigada" sense sortir de casa !!!

A reveure.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37410

merce67 ha escrit:

QUE SÍ QUE VENIM!!! :woohoo: En Xavier cada cop es troba millor. Avui inclús ha agafat el cotxe, o sigui que segurament arribarem dijous a la tarda.

Gràcies a tots per les trucades i els privats d'ànims que ens heu enviat. Tenim moltes ganes de veure-us.

I que algú porti un portàtil per veure fotos...

Tampoc jo sabia res, má legro que ja estigui millor...l´edat no perdona!:laugh:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37414

Hola desde Granada.......!!!!!

Me alegro que al final Xavi estés mejor y que al final vengáis a la kedada.

Bueno todavía nos queda que estar por almeria, y esperamos estar por las palmeras sobre el viernes o el sábado.....
saludos a todos.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37417

una pregunta, com a novatos que som... quan arrivem al Camping Las Palmeres, que em de fer, perque vas dir que no feia falta anar a la recepcio perque ja tenien les dades, i com ens trobarem, nosaltres no coneixem a ningú...

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37419

Xanu, quan arribis et faran anar igualment a recepció, el que t'estalviaras és l'estona de recollida de dades, perquè ja les tenen. Els dius qui ets i que vens a la trobada de Totcamping. Imagino que et donaran un planell i et diran la zona on estarem. Un cop allà, i com que no sé ben bé a quina hora arribaràs, buscar una Knaus amb una enganxina d'un cavall al darrera i, em sembla, que també amb el nick "Labrit" i la resta estarem allà mateix. Només cal que et presentis i ja tindràs unes quantes mans que t'ajudaran a col·locar-te i, si cal, empényer la caravana.

De totes formes, t'envio per privat el meu mòbil, per si vols fer-nos un truc. Nosaltres arribarem cap a les 6 de la tarda de demà.

Fins aviat!
Mercè & Cia.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37420

XANU ha escrit:

una pregunta, com a novatos que som... quan arrivem al Camping Las Palmeres, que em de fer, perque vas dir que no feia falta anar a la recepcio perque ja tenien les dades, i com ens trobarem, nosaltres no coneixem a ningú...

Bones Xanu i per tots els de la trobada, ara acabo d'arribar del Camping Las Palmeras, donat que hi agut un problema amb les llistes que no se perque no les avient rebut, jo vaig enviar la primera llista el dissabte passat pero com he dit no se perque no les han vist o desconec el motiu, Gracies a Labrit que m'ha enviat un missatge per explicar-me el tema he corregut cap al camping per veure que pssava i potser que si tingueu que fer el check-in pero el que m'interessava es guarda les parcel·les perque tots puguem estar los mes junts possible, i amb sombreta.
També cal a dir que he parlat amb el Jaume de Recepció i miraria de solucionar el tema parcel·les pero el tema chek-in no se com quedara, jo l'hi he portat una altra llista en persona, per que pugues introduir-lo, ja que la majoria sou ja habituals al camping

Voldria demar disculpes, si tot no va com un voldria pero de vegades un no es vol fer pesat i si tindria que fer perque les coses anessin més fluïdes , de segur que una altra vegada no em passara i estare a sobre.

:dash: :dash: :dash: :dash: :dash: :dash: :dash: :dash: :dash:
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37421

Trenkakames, no t'amoïnis que segur que tot anirà bé. Com tu dius, molts de nosaltres ja estem "fitxats" i no trigarem gaire en fer el check-in.

Fins aviat!
Mercè & Cia.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37422

Hola a tothom!!

Trenkakames, no hem dit res abans perquè hem estat pendents de la feina fins a darrer moment i no podiem decidir si podriem venir o no, però si ens ho permeteu i sí encara hi som a temps ens faria gràcia compartir els cap de setmana amb tots vosaltres!!.

Som 2 adults amb cv, ara et passaré totes les dades per correu electrònic.
En el cas de que sigui massa just el fet d'apuntar-nos a darrer moment i no pugui ser pel que sigui, ho entendrem perfectament, només cal que ens ho diguis sense cap problema.

Vinga doncs, restem a l'espera.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37423

CiM ha escrit:

Hola a tothom!!

Trenkakames, no hem dit res abans perquè hem estat pendents de la feina fins a darrer moment i no podiem decidir si podriem venir o no, però si ens ho permeteu i sí encara hi som a temps ens faria gràcia compartir els cap de setmana amb tots vosaltres!!.

Som 2 adults amb cv, ara et passaré totes les dades per correu electrònic.
En el cas de que sigui massa just el fet d'apuntar-nos a darrer moment i no pugui ser pel que sigui, ho entendrem perfectament, només cal que ens ho diguis sense cap problema.

Vinga doncs, restem a l'espera.

Salut :emoticon_wi

Hola Cim Cap problema per la meva part, el que passa es que la comunicació amb el camping no es massa fuida, jo portare la caravana a primera hora, els hi passare les dades que m'enviaras, a veure si tot va be,

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37424

Trenkakames, si ho prefereixes i t'ha d'anar millor fem nosaltres el chek-in i així no et dono més feina de la que tens... de tot cor!!

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37425

CiM ha escrit:

Trenkakames, si ho prefereixes i t'ha d'anar millor fem nosaltres el chek-in i així no et dono més feina de la que tens... de tot cor!!

trankil per feina no es, es perque et col·loquin al nostre costat,
no es feina donar les dades, a mi no em costa res de veritat

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37429

Trenkakames, dades enviades per mail.

Gràcies :emoticon_wi

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37431

CiM ha escrit:

Trenkakames, dades enviades per mail.

Gràcies :emoticon_wi[/quot

e-mail rebut

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37434

Moltes gracies, nosaltres arrivarem el divendres mati, el mes aviat possible... tenim moltes ganes, ja buscarem la knaus amb el cavall, i si no cridarem ... on estan els de la trobada...
Ah, encara que no ens coneixem, tambe ens alegrem molt que s'hagi recuperar el Xavi.
Fins divendres...

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37437

cap problema en fer el check-in, em sembla que com van anar una vegada ja ens tindran fitxats.... l'important es que estem tots +- junts, per poder fer molta gresca...
Fins divendres al mati...

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37440

!!Que alegria!! Cim nos alegramos de que podáis venir.
Nosotros llegaremos el viernes por la mañana.
Xanu, si ves una caravana Burstner con unos osos pandas
detras, esos somos nosotros.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37441

Bona nit trenkakames,

Som a temps d'apuntar-nos?
Seriem 2 adults i 2 nens amb AC.

Salutacions
Salutacions

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37448

Gràcies Los Pacos!! nosaltres també tenim moltes ganes de veure al personal jejeje!!

Mercuri, eiiiiii... veig que no sóc l'últim a apuntar-me!! fins aviat (així ho espero)

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 16 anys 10 mesos #37449

Mercuri ha escrit:

Bona nit trenkakames,

Som a temps d'apuntar-nos?
Seriem 2 adults i 2 nens amb AC.

Salutacions

enviu-me dades i dema al mati mirare de fer gestions a recepció

el meu correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

les dades les de sempre
nom cognoms
dni
matricula
forma de pagament
mascotes
nombre persones
etc.

Last edit: per trenkakames.

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12