• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37453

Dades enviades.

Salutacions
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37454

Mercuri ha escrit:

Dades enviades.

Salutacions

rebudes
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37455

Hola a tots,esperu que us ho paseu molti molt be,ja hi conto.Nosaltres anem amb la familia al ESTEL com ja fa uns quants anys.ENS VEIEM BEN AVIAT. :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37461

EEEEEEEEEIIIIIIIII la colla augmenta.Quina alegria veure bons amics i coneixer gent nova.
Escolteu a algu li sobra un camping xec?,ja que en vaig demanar fa una setmana i hem varen dir que el dia 9 arribarien i no ho han fet,a veure si demà.El Tiowilson m'he n'ha deixat dos,però m'hen faltarà un,si us sobra ja o sabeu.Gràcies.
Ja queda menys,quins nervis!!!.
Tot sortirà bé trenkakames,no t'hi amuinis .
Una abraçada.
Salutracions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37462

Ja teniu pensat la Tapa del dissabte????

dancing :beach: caravanass :autocaravan :beach: :gamer:

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37465

Hi tant que la tenim pensada!!!!!!!!! i tots els ingredients a punt.
Ja queda molt poquet...............:whistle:
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37467

Jepi, si vols et put deixar un camping xec. Ja ens veurem demà i hem parlem.
Ei!!!! Per als que entreu avui, demà tingueu café a punt pels que arribarem jejejejejejeje.
Fins demà
Marta & cia.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37469

Eiiiiiiiiiii!!!!!!!
He pogut entrar un moment al forum i veig que hi ha molta gent apuntada onadaa
Veig que hi han "viejos foreros" als que fa molt temps que no veig i m'he posat molt contenta.
Ens veiem aviat

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37472

Quna enveja, però de la mala!! :diablo: :diablo:

Que us ho paseu molt bé... d´això estic segura.
Una abraçada per a tothom!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37473

Gràcies Saur,encara no han arribat,espero que hem donguin explicacions doncs els cales si que els han retirat.
Una abraçada.
Salutacions.
:woohoo: :woohoo: :woohoo: ja queda poc:woohoo: :woohoo: :woohoo:
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37489

onadaa
Moltes gràcies Francesc i Lourdes (família Trenkakames) per organitzar aquesta kedada. Ens ho hem passat molt bé, tant nosaltres com els nens rebottats. També volem agraïr a tots els assistents aquestes estones que heu compartit amb nosaltres.
Les tapes totes super bones (sense exepció) :drinks:

Fins aviat!!! :bye:
Salutacions

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37492

Hola a tots!!

Ara que potser em veig una mica les orelles, aprofito per felicitar al Francesc i família per l'organització del cap de setmana i per la posibilitat de retrobar-nos amb els companys antics i per coneixer-ne de nous.
Malgrat el poc temps que em pogut estar amb vosaltres, us agraïm les bones estones pasades i totes les atencions rebudes... de fet, no sempre surten les coses com un vol oi?, doncs vinga, una forta abraçada a tots i fins la propera!!

Carles i Marta

P.D. Haurem de mirar de fer alguna cosa aviat no? perquè vull fer les tapes que no hem pogut fer!! jejeje
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Last edit: per Carles.cat.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37493

Nosaltres ja som a casa, el viatge de tornada tranquilets i sense gaire trànsit.

Francesc i Lurdes, moltes gràcies per organitzar aquesta kdd ens ho hem passat molt bé i ha sigut un plaer coneixer-vos a vosaltres i als vostres amics.

CIM, ens alegrem de que milloris i pel tema de fer un altre trobada per poder gaudir de les teves tapes ...... cap problema!!!!!
ens hi apuntarem!!!!:silly: :silly: :silly:
Una abraçada per tú i la Marta, fins aviat.

I a tota la resta ha sigut un cap de setmana genial, ens ho hem passat molt bé les nenes han disfrutat moltissim i nosaltres també, una abraçada per tots i fins la propera
holaaa
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37497

Ya som a casa, nosaltres tambe ens ho hem passat bolt bé, i amb moltes ganes de torna a amb un'altre kd.

Carles ens al.legra saber que estas millor

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37498

Ens alegrem molt que et trobis millor, em de tornar a quedar aviat, que no em tingut temps de coneixens.... una abraçada.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37500

Nosaltres també som a casa, i ja tenim ganes de tornar a quedar.. ens ho em pasat molt be i estem molt contents d'haver conegut a gent tan maca com tots vosaltres.

Una abraçada per tots i totes... inclosos birra, lluc, gos i "dalsy" dancing :2funny:

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37501

Francesc i Lourdes, moltes gràcies per organitzar aquesta trobada. Ha estat fantàstic que finalment poguéssim anar-hi, doncs ens ha permés conèixer-vos a vosaltres i a uns quants nous forers. Dani i Núria, ja esteu fent tard per registrar-vos. Xanu, ha estat un plaer, a veure si podem tornar-nos a veure ben aviat i, com deia l'Aina, els mateixos, jeje. Carles (CIM), m'alegra llegir que ja estàs millor. Cuida't, d'acord?

A tots els que vau marxar ahir, incloent Mercuri, us vau perdre la festa que vam fer al vespre, fins i tot els holandesos es van apuntar. Ja veureu les fotos i així, un altre cop, segur que no marxeu.

Marta (Matrix), em va saber greu no saludar-vos. Quan vaig sentir que venieu, però que era sorpresa, em vaig pensar que era per quedar-vos, és a dir, amb l'auto, i per això no vaig tornar abans del passeig. Després em va saber molt greu, o sigui que hem de trobar un altre momentet, d'acord?

Bé, perdoneu el totxo, però és que ens ho hem passat d'allò més bé.

Fins aviat!
Mercè & Cia.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37504

Nosaltres també som a casa, primer de tot donar-vos les gracies a tots per la col•laboració en que tot anés bé un era novato amb això de les trobades però amb gent tan maca com vosaltres això no pot anar mai malament.
Carles “CIM” me’n al•legro moltíssim que ja puguis trobar-te millor, a la pròxima provarem les teves tapes, jejejej.
La tarda d’ahir per recordar amb en Jordi “JEPI SHOW MAN” jejej, sou tots meravellosos i no em cansaré de donar-vos les gracies per aconseguir que tot ha sigut perfecte be excepte la pluja d’avui, però be estic molt content d’haver conegut uns amics com vosaltres, i ja hi ha ganes de la pròxima .

Les TAPES ehh, fantastiques pero totes i com no tambè bonissim el THE PACO'S MOJITOS CLUB jejejejej. para chuparse los dedos.

Una abraçada per tots
dancing tendacamping :autocaravan dancing onadaa onadaa :gamer: :gamer: :gamer: :gamer: :gamer: :gamer: :gamer:

Last edit: per trenkakames.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37512

Gracias trenkakames por todo. Nos hemos vuelto a
reunir todos los amigos y hemos hecho nuevos.Lo hemos pasado muy bien y las tapas.... ni en los mejores bares de pintxos jajaja rialladess
Esperamos que pronto nos podamos volver a reunir.

PD. Carles nos alegramos de que te encuentres mejor.
Besos para todos.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37513

merce67 ha escrit:

Marta (Matrix), em va saber greu no saludar-vos. Quan vaig sentir que venieu, però que era sorpresa, em vaig pensar que era per quedar-vos, és a dir, amb l'auto, i per això no vaig tornar abans del passeig. Després em va saber molt greu, o sigui que hem de trobar un altre momentet, d'acord?

Bé, perdoneu el totxo, però és que ens ho hem passat d'allò més bé.

Fins aviat!

Estàvem de visita a cubelles i ens vam escapar.. no teniem gaire temps.
Ja m´hauria agradat quedar-me!!
Ja ens veurem.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12