Benvingut,
Convidat/da
|
|
.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Trenkakames, ens sembla perfecte el planning. Si no fa molta calor es pot fer una passejada pels voltants del camping. Hi ha una pineda que és zona protegida, i passejant per ella s'arriben a d'altres cales. Però si fa molta calor potser no ens bellugarem gaire.
Mercè & Cia.
|
|
Molt bona idea Merçe, jo es que aquella zona no la conec, va be comptar amb la gent que ja i heu estat
|
|
Vinga a veure si s'anima més gent que ara ja han començat a arribar de Vacancess.......
|
|
Hola, esperem que ho passeu bé a la trobada. Nosaltres no podrem venir, despres de la sortida de vacances els nensi jo hem estat una setmana al camping La Masia i els tres dies els volem aprofitar per fer alguna sortideta, encara no sabem a on pero farem rodar les rodes, que ho passeu molt bé.
|
|
Hola, tinc 2 preguntes, és el camping les Palmeres d'Altafulla? Perquè he vist que en hi ha un altre a Sant Pere Pescador... I també volia saber si és segur que podem fer servir els camping xec, és que no en tinc ,i abans de demanar-los volia saber si els podrem fer servir per aquests dies, la diferència de preu es molt bèstia .
Gràcies. |
|
Camping Las Palmeras "Tarragona" be o Altafulla esta entremig, els camping xecs es poden fer servir a partir del dia 1 de setembre segons guia, de fet els del camping amb el e-mail que em van enviar ja em van posar que quan els pases les dades poses forma de pagament, si es camping cheque o efectiu
|
|
VINGA FORERUSSS ANIMEU-VOS
|
|
Trenkakames, te he enviado los datos.
Un saludo. ![]() |
|
Mensaje Recibido Los-Pacos
Un coordial saludo Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
T'acabo de enviar les dades,Xavier i Nuria nick XANU, que no te ho he posat....
|
|
Nosaltres tambe ens apuntem
2 adults amb cv, arribrem divendress al mati |
|
T'acabo de enviar les dades, pagament campincheq
|
|
molt be, rebut mar-mar i en Xanu,
en breu us penjaré un full amb l'indicació per accedir al camping donat que ja funciona l'autovia i no esta indicat per on s'entra al camping. de totes formes ja tinc un fulls indicatius per col·locr-vos a la sortida adient. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Trenkakames ¿Desde donde hasta donde funciona la autovia?
Nosotros, salimos desde Montcada (Barcelona) |
|
Hola, la autovia actualmente empieza en la zona de LA MORA "Tarragona" la salida que hay que coger es la de Torredembarra si venis por la AP-7,
de todas formas antes de que acabe la semana a los que vengais ya hos are llegar o publicare un plano+explicacion de como llegar al camping. Y mirare de señalizar de alguna forma la salida. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Hola a tots!
![]() Acabo de tornar de vacances i em vist aquesta petita trobada. Ens podries apuntar a: JAVE4 2 adults + 1 de 13 i una de 16 (CV) WILLI 2 adults + 2 nenes (AC) Tan aviat com pugui t'enviaré les dades de tots en un privat. Gràcies. Ens veiem aviat. |
|
Tinc en Xavier amb ciàtica des de fa una setmana, o sigui que fins a última hora no sabrem del cert si podem venir o no. De moment no pot aixecar-se i no sembla que millori. Poseu alguna espelmeta, si us plau
![]() Mercè & Cia.
|
|
merce67 ha escrit:
Be ara esperem que en Xavi es millori, ja les posarem les espelmes, records per en XAVI i que es millori a veure si hi ha un xic de sort i podrem celebrar la recuperació a la trobada Salutacions cordials Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Will i Jave4 apuntats.
fins aviat. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|