• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37047

Vinga a veure qui s'anima.

finalment m'he decantat per aquest camping donat que esta a peu de platja, els altres que m'havieu proposat alguns de vosaltres no ens deixen entrar gossos que se que algun de nosaltres en porta com es el meu cas.

Mes endavant ja anirem posant per aqui que podem fer, alguna cosa semblan al de l'any passat com les Tapes etc.

Bé vaig parlar el tema check-in amb els del camping per tal d'agrupar-ho tot i no tingue que un per un parar a recepció be com heu fet a les altres trobades.
El que vingueu a la trobada envieu-me les dades al meu correu per tal de fer el CHECK-IN:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

DATA D'ENTRADA
Nom i 2 cognoms, nick
nombre d´adults i de nens.
Matricula del vehicle, color i model.
DNI.
m'heu d´enviar un DNI.
D´aquesta manera podrem entrar pel "chek in", es a dir, per la barrera amb lector de matricula i NO FAR FALTA ATURAR-SE A RECEPCIÓ A L´ENTRADA.

Llista

Trenkakames CV 2 adults 2 nens 6 i 12 anys entrada dijous
Amics Trenkakames Tenda 2 adults 1 nena entrada dijous
Merçe67 CV 2 adults 1 noia 1 nen
SAUR CV 2 adults 1 nen 11 i 1 noi 17
Gordis AC 2 adults ?
Los Pacos CV 2 adults
Arizona AC 2 adults i gosset
Xanu CV 2 adults 1 nen 16 i 1 nena 10
Carlyna CV 2 Adults 1 nena i 1 Noi
mar-mar CV 2 adults
Jave4 CV 2 adults 1 nen de 13 i 1 noia de 16
Willi AC 2 adults 2 nens
Labrit CV 2 Adults 2 gossets
DaniHaya CV 2 Adults
.

Portar calçat per caminar, si el temps acompanya doncs farem coneixement de l'entorn.

També per als que els pugui agradar la Pesca podem anar petar la xarradeta davant de Mar mentre tirem la canya "a dindre l'aigua" jejeje.

Planning II SORTIDAD RELAX

Dijous 10 de setembre 2009

Arribada primers Hotels Rodants
primer contacte amb els Forerus

Divendres 11 setembre de 2009

Continuaran arriban els que falten

[color=]Es pot aprofitar per fer una petita sortida ja veurem, estic recopilant informació.
Els amants dels Raig solars podran gaudir de la platja de la Costa Daurada[/color]

Dissabte 12 setembre de 2009

Migdia com que l'intenció es repetir aquella primera trobada doncs podriem fer com l'any passat una o un parell de bandejetes de TAPES per familia per fomentar la creativitat culinaria. I així fomentar la tertulia amb els participants, jejeje

Tarde. Per fer baixar el dinar que millor que un bon xocalta desfet, com es trobada relax ens limitarem a RAM o VALOR d'aquell que "calentar i listo". i es que amb la feina de fer tapes ja ni ha prou.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per trenkakames.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37055

Trenkakames, aquest foro hi podrien penjar el cartell de tancat per vacances jejejeje.
Nosaltres ja et vaig comentar que fins última hora no sabré si dispossem dels tres dies de festa....
Ja estaré al tanto del fil.
Saludos desde Lleida
Marta & cia.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37073

A veure si algú es comença a animar!!!!!!!

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37081

Ahir mateix vam arribar de vacances i acabem de veure el teu fil. Nosaltres teníem pensat passar el pont al mateix camping, o sigui que ja pots apuntar-nos:

Merce67, 2 adults, 1 noia, 1 nen amb CV des de Mataró
Mercè & Cia.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37082

molt be, ja te apuntat Merçe67 a veure si aconseguim fer una trobada acollidora

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37089

Holaaaa!!!! nosotros estaremos de vuelta de granada, así que apuntarnos. llegaremos durante el sábado.

Saludos.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37090

Sembla que finalment farem festa els 3 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per tant apunta
SAUR 2 Adults 1 nen 11 anys i 1 de 17
Fins aviaaaat
Marta & cia.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37093

Be llista actualitzada.

Bé vaig parlar el tema check-in amb els del camping per tal d'agrupar-ho tot i no tingue que un per un parar a recepció be com heu fet a les altres trobades.

cap a la setmana que be, envieu-me les dades al meu correu per tal de fer el CHECK-IN:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

DATA D'ENTRADA
Nom i 2 cognoms, nick
nombre d´adults i de nens.
Matricula del vehicle, color i model.
DNI.
m'heu d´enviar un DNI.
D´aquesta manera podrem entrar pel "chek in", es a dir, per la barrera amb lector de matricula i NO FAR FALTA ATURAR-SE A RECEPCIÓ A L´ENTRADA.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37096

Holaaaaaaa,nosotros también nos apuntamos.;-)
Somos 2 adultos con caravana.
Un saludo.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37097

HOLA, HOLA , HOLA ,nostros tambien queremos ir , nos apuntamos , tiene buena pinta , relax , mmmm .........
2 adultos y un perro en ac.

Saur , no conoceremos a Birra???

Besos , Mària

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37098

Me alegro Maria "ARIZONA" que despues de la convalescencia ya volvais a estar rodando.

un saludo

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37103

Hola, com que som "novatos" em podries explicar una mica, de que va aixó quan feu trobades? nosaltres no tenim camping xec, ens agradaría vindre a les Palmeres, de fet es un dels pocs camping que em probat i ens va agradar molt. Seriem 2 adults , un nen de 16 i una nena de 10.

Gracies.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37111

Vinga que aixó ja es comença a animar, així m'agrada, sera el moment de començar a parlar del que farem, jejejejej.

Algun pescador per aqui, hoo dic per anar a pescar per la nit que ve a peu de platja aixó provoca, jo els começare a treure la pols a les canyes jejejej.

saluts i qunats mes siguem més riurem.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37114

hola acabo de parlar per telefon amb carlyna de València, que segueixen de vacances i com que no tenen internet no sabien res de la trobada, m'ha demanat que si us plau els apuntem, aixi doncs,

CARLYNA, 2 ADULTS, UNA NENA I UN ADOLESCENT? EN CV DES DE VALENCIA.

Salutacions!!!

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37115

aixó t'ha fet, ja tannnnnn apuntats!!!!

Recordeu tots d'anar enviat-me les dades i data d'arribada per fer el chek-in !!

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37117

lLes dades ja estan enviades al teucorreu!!

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37124

OK. Arizona missatge rebut...

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 9 mesos #37129

XANU ha escrit:

Hola, com que som "novatos" em podries explicar una mica, de que va aixó quan feu trobades? nosaltres no tenim camping xec, ens agradaría vindre a les Palmeres, de fet es un dels pocs camping que em probat i ens va agradar molt. Seriem 2 adults , un nen de 16 i una nena de 10.

Gracies.

Xanu, quan fem una trobada el que fem, bàsicament, és xerrar i riure (normalment, molt). En funció dels dies, del lloc i de les ganes de l'organitzador es fa alguna sortida o alguna activitat especial.

En quant als camping-xec, es tracta d'una oferta per fer estades en càmpings durant la temporada baixa. Cada xec costa 14 euros i dóna dret a una nit d'estada per a dos adults, cotxe, caravana o tenda, llum i una mascota. En funció del càmping també entren els nens o s'han de pagar a banda. Els xecs es demanen per internet, a través de la pàgina de camping xec (si poses "camping cheque" al google ho trobaràs de seguida). Si vols tenir-los per l'onze de setembre, en comptes de fer la comanda per internet truca per telèfon, perquè et confirmin si podràs tenir-los a temps. L'enviament el solen fer per correu certificat.

Espero que us animeu a venir, quan més serem més riurem.
Mercè & Cia.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37130

A aquesta adreça aracatcamping.com/ també els envien i son molt responsables.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Last edit: per matrix.

Re:II TROBADA Relax 11 Setembre Camping les Palmeres fa 13 anys 8 mesos #37133

* Per els que fa temps que no aneu al camping de Las Palmeras fa cosa d'un parell de mesos que esta en funcionament l'autovia A-7 es a dir que l'entrada es una mica diferent, jo ja us intentare fer un planell per on es entra tan per els que vingueu de sur com del nord i per els de ponent. a finals de setmana que be el penjare. I intentare senyalitzar la sortida de l'autovia d'alguna forma, donat que algunes versions de GPS inclosa la meva l'autovia al pas per el CAMPING no surt.

A veure donat que soc allo que en diuen NOVATO a veure si m'ajudeu a donar-me idees jejeje.

Portar calçat per caminar, si el temps acompanya doncs farem coneixement de l'entorn.

També per als que els pugui agradar la Pesca podem anar petar la xarradeta davant de Mar mentre tirem la canya "a dindre l'aigua" jejeje.

Planning II SORTIDAD RELAX

Dijous 10 de setembre 2009

Arribada primers Hotels Rodants
primer contacte amb els Forerus

Divendres 11 setembre de 2009

[color=]Es pot aprofitar per fer una petita sortida ja veurem, estic recopilant informació.
Els amants dels Raig solars podran gaudir de la platja de la Costa Daurada[/color]

[color=]Dissabte 12 setembre de 2009[/color]

Migdia com que l'intenció es repetir aquella primera trobada doncs podriem fer com l'any passat una o un parell de bandejetes de TAPES per familia per fomentar la creativitat culinaria. I així fomentar la tertulia amb els participants, jejeje

Tarde. Per fer baixar el dinar que millor que un bon xocalta desfet, com es trobada relax ens limitarem a RAM o VALOR d'aquell que "calentar i listo". i es que amb la feina de fer tapes ja ni ha prou.

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12