• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25153

Tortugueta: Ostres, quina passada, teniu dues residencies!!!!!! jaja.

Coincideixo amb Bitxitos, no crec que et doni temps a netejar gaire, però temps al temps ja explicarè tot.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25154

Holaaaaa Mirypaco nos gustaría mucho poder ir y volver a veros a todos, pero no se si podría ser. Apuntame con reservas y sabiendo de antemano que podemos falllar a última hora, las cosas claras, por respeto a las molestias que os tomais.
Taulaí, dos adultos y un adolescente desde Valencia con AC y preferimos El Delta del Ebro, pero hasta Tarragona nos vendría bien.

Un saludo a todos. OXO
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25155

Benvinguts tots! Taulai, espero i desitjo que pugueu venir.

TORTUGUETA!!! Ja era hora eh? Estàs segur per això de que s'haurà acabat la temporada d'hivern? Mira que ara a les portes de la primavera torna a nevar, eh? =))

De moment Tarragona va guanyant les eleccions oi Mirypaco?

Tonio, Willie, os fa res el canvi?

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25156

Hola Taulai,

M' alegra que et plantegis la possibilitat de vindre, tant de bó sigui així al final. Tinc moltes ganes de veure-us.

Sí, Carrie, s' impossa Tarragona i per aquesta zona estic mirant les possibilitats.

Us sembla bè a tots si ja establim Tarragona com a camp base (Creixell, Cambrils...):?: :?:

Passat setmana Santa, Carrie i jo anirem a veure els 4 campings que hi han que admeten camping-xecs i ens decidirem definitivament.

Així que VISCA TOTCAMPING i la nostra quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25157

´hola.. això va prenent forma.... m´alegro molt.
Respecte als càmpimgs , crec qeu hi ha:
Creixel, no el conec, però no te piscina, en cambi crec que te sortida directa a la platja.
Stel, està a prop de la platja i el càmping està molt be, sobre tot la zona de piscines. Hi han parcel.les que tenen pica per rentar els plats.
Cambrils, també està molt bé, te dues zones de piscines molt maques, però la platja queda força lluny.
Els Prats, ja vam fer una kedada allà, té la platja a la vora del càmping.
Les Palmeres, també es va fer allà quedada, i tambe te la platja a tocar de les parcel.les....

Crec que el més problemàtic seria els Prats, donsc és el més petit i el Creixel...per no tenir piscina....

No sé si tot això ja ho sabieu .... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25158

Hola Matrix!

Vols dir que la piscina a primers de Maig servirà per quelcom?? Deu estar glaçada!

Jo vaig trucar a Les Palmeres i em van dir que l'any passat ja havieu fet una KDD allà i va anar força bé. M'estan mirant preus i opcions d'activitats, com el circuit d'aigua i Surf, però encara no han dit res. Com ho veu passar els que hi veu anar?

veig que te'ls coneixes quasi tots, eh???

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25161

home... banyar-se.... no ho sé ..però remullar els peus segur que si que vindrà de gust... de totes menes els nens, ja ho saps...mai tenen fred...

A la zona on ens vam posar jo vaig estar molt bé, tranquils i amb ombreta... sí que és cert que estava una mica lluny del super...però també va be fer una mica de cames, b´caminat o amb bici.
I el passeig en la banana... els meus fills s´ho van pasar pipa!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25162

MiryPaco i Carrie,

Enhorabona per haver-vos "llençat" a la piscina. Ja veureu que, si la gent col·labora, no hi haurà gaires problemes. Sobretot si sou entre 10 i 15 elements, us ho passareu molt bé.

En quant al camping "Las Palmeras", com a co-organitzadora junt amb la família Tiramillas us puc dir que el tracte va ser molt cordial i ens van facilitar tot allò que demanàvem, per exemple: una zona allunyada de la resta de campistes i de la via del tren (això és important, hi ha parcel·les que estan a mig metre -real- de la via), la qual cosa ens permetia posar-nos amples i poder dinar i sopar tots junts. A més, teníem a prop la sortida a la platja, que per llençar els petards de Sant Joan i fer gresca ens va anar molt bé. La pega, és que estàvem a un quilòmetre de la recepció i el super, però en bici es feien molt bé.

A més a més, accepten camping xecs i com que els vam facilitar totes les dades uns dies abans de la quedada, la gent no havia de passar per recepció a l'entrada per fer el check-in, automàticament se'ls obria la barrera i podien dirigir-se a la zona d'acampada. Només s'havia de passar per recepció per pagar.

Nosaltres ja ens vam comprometre pel pont de maig amb uns altres amics, sinó ja sabeu que vindríem encantats. De totes formes, si necessiteu un cop de mà, no dubteu en dir-m'ho.

Una abraçada molt forta.
Mercè & Cia.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25164

Gràcies Mercé però sapigueu que si volen, els vostres amics també serien molt ben rebuts, no ho dubtis :-P

Petonets,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25174

Hola Carrie, tot i que nosaltres vam votar per Girona no tenim cap problema de canviar i anar a Tarragona, el que desidiu ens estarà bé la questió es passar uns dies amb bona armonia i fent noves amistats. Seguirem en contacte.......FINS AVIAT icona_onada
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25179

Hola Mercè, ja havia llegit en un altre fil (em sembla que el de la webcalçotada) que no podrieu vindre. Una pena, el Xavi sempre em pregunta pel Pau, ahir em deia que si el veuriem aquest dissabte a Navarcles. Ens agradaria que puguessiu vindre amb els amics.

La Carrie és qui està controlant aquest camping Las Palmeras, tè molt bona pinta i les activitats son divertides.

Penso que estar lluny de la recpeciò i del super no tè importància, total no son els lavabos que es on vas més subint, i en un momento donat agafes cotxe o bici.

Gràcies, Mercè i molts petons.

Marta, moltes gràcies tambè.

Willi, una curiositat, com és que vivint a Girona, prefereixes Girona?????????m' algro de que et vagi bè Tarragona, perque tè tota la pinta de que es farà allà.

MUAC

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25180

Hola,
Nosaltres estem esperant un parell de confirmacions (tenim una adolescent de 13 anys i no sempre és fàcil negociar-hi :cry: )...
Per si de cas, poseu-nos en interrogant.

Si podem venir, ens va perfecte que es faci a Tarragona...

:D

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25182

Traginers, la solución al tema de la adoslecencia es haciendo concentración de ellos, aunque luego les entra la verguenza de conocerse.
Mi hijo Víctor también tiene 13 años, así que ya son dos si vamos.

Saludos.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25183

Traginers: Perfecte us apunto amb interrogants, Carrie està en la mateixa situaciò ja que no sap com fer-ho per que els xavals s' animin.

Diga-li que hi hauran activitats molt divertides, encara que estem pendents de confirmaciò, però si no es fa una cosa, serà una altre.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25184

TAULAI, TRAGINERS, jo tinc la mateixa situació que vosaltres. Tinc dos nois de 13 i 14 anys i ja estava pensant que si no venia cap adolescent més a la trovada, hauria de portar-els-hi algun amic per què s'animessin.

Pensant en ells em sembla que la opció de Las Palmeras sería molt bona, ja que tindrien la oportunitat de provar el Surf i altres coses que els pot divertir força, no creieu?

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25186

Arizona: t' he enviat un privat. Digue'm que et sembla.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25187

Hola mirypaco:
A la llista ja sortim al número 8 i ens heu tornat a posar els darrers. Si finalment podem venir en total serem 5: 2 adults, una adolescent (13a) 1 nena (4a) 1 nen (18 mesos).

Gràcies.....

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25188

jeje, ho sento,

Tantes ganes tind d' apuntar gent amb adolescents que ho he tornat a fer,

lapsus, lapsus

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25401

Dos adults una nena i un gos.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 10 mesos #25402

Hola Aventureros,

Bienvenidos.

Os apunto en la lista principal.

Pasado semana santa habrán noticias puesto que los campings estarán abiertos.

Alguns viatges

• Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12