• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26418

FALTEN 16 DIES AIXO ESTA A LA VUELTA DE L´ESQUINA dance dance dance dance dance icona_onada icona_onada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26420

JO VULL XOCOLATA, MOJITOS ,XUPITOS,RATAFIAS, CUBATAS,DE MOMENT RES MES.ENS VEIEM. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

La ratafia és feu de Mossèn Pàmies i de moment no le vist per la llista.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26426

Hola a tothom.

Per una banda us aviso que els Gordis m'hen enviat un correu per informar de que no podran vindre.

Més cosses:

*Activitats: com no hem arrivat al mínim de les 20 persones per activitat ho farem sobre la marxa, és a dir, que 15 volem banana, donç tots a intentar enfonsar la llanxa, el mateix amb el paintball i els karts.
El reste d' activitats son gratuites.
Cap de les activitats és obligatoria i sempre hi haurà l' opciò de fer panxing o pendre el sol o xerrada o assajar pel concurs de karaoke.

Us possi un planning perque vegeu la previssió d' activitats:

Dijous: Matí: Opciò A: Volley
Opciò B: Aquagym
Tarda: A: Minigolf
B: Dards
C: Paintball
Nit: A: Guitarres

Divendres: Matí: Opciò A: Circuit Aigüa
Opciò B: Fangoterapia

Tarda: A: Tarragona
B: Panxing

B: Concurs Karaoke

Dissabte: Matí: Opciò A: Circuit Aigüa
Opciò B: Aquagym

Migdia: A: Concurs de Truites i Barbacoa

Tarda: A: Bingo
B: Panxing
C: Campionat de Futbol: 18 hores

C: Concurs de Pesca
Mojitos

Diumenge: Matí: Opciò A: Xocolatada
Karts

Canvis: Comno puc demanr que la hem feu un ingrès per 2 € o 5 € o el que sigui pels mojitos i la xocolatada i el cremat, el que farem , serà que farem una recolecta i anirem a comprar al super, així no hi han mal de caps.
Del mateix modo, hem pensat que juntament amb el concurs de truites, fer despreès una barbacoa, que caa un porti el que vulgui menjar i ja comprarem el carbò entre tots al super. Potser tocarem a un euro o aixì, però la carn a la brasa val la pena.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26431

Hola,

Aquest és el missatge que m' ha passat el responsable del càmping en quant al check-in:

Bon dia de nou,

Si us plau la gent que no ha pasat dades ni dni no tenen la fitxa feta, així que no parin davant de la barrera, si us plau que vagin a la zona de check-in, els demès si poden pasar directament.

La gent no identificada que dongui dni i que diguin que són del grup de tot camping si no no podran passar a la vostar zona i hauran de pagar al moment.

Atentament
J.Soler
Camping Las Palmeras

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26437

Per part nostra totalment d'acord amb el proposat.

Sobre la marxa i depenent de les ganes ja anirem fent cosetes.

OK per la barbacoa............. :D

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26442

Per part nostra totalment d'acord amb el proposat.

Sobre la marxa i depenent de les ganes ja anirem fent cosetes.

OK per la barbacoa............. :D

He preguntat al camping si allà venen carn, suposso que sí però no ho sé segur. Sino, podem anar a tarragona que només son 5 km. Qui prefereixi portar-ho de casa perfecte.

En breu tindreu el cartell de la KDD així que a ningú se li ocurreixi donar-se de baixa ehhhhh.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26445

Si l gent vol cremat jo puc mirar de parlar amb en Tonio per anar a buscar el rom i ja passaríem comptes al càmping.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26446

Si l gent vol cremat jo puc mirar de parlar amb en Tonio per anar a buscar el rom i ja passaríem comptes al càmping.

Bitxitos, com vulguis, a nosaltres no ens agrada però participaríem en els calers a repartit igual; potser el tastaríem per si et coronem com a segon cremater (darrera del Tonio que és l' oficial).

KDD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26458

Donar-nos de baixa :?: :?: :?:
NOOOO!!!! de cap manera, esperem amb desig que arribi el dia doncs la parella Bitxitos-Willi será´recordada per sempre més per la seva super truita...... QUE TREMOLIN ELS OUS, LES PATATES I LES PAELLES, oi Bitxitos? =)) =)) =)) =))
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26466

Miriam

t'enviat un privat.
A part ens apuntem a compartir despesses de ron,xocolata,carn, mojitos etc etc.

De totes formes intentere portar cervessa per colaborar amb el guitarreo, mojitos dancing i demes.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: KDD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26468

NOOOO!!!! de cap manera, esperem amb desig que arribi el dia doncs la parella Bitxitos-Willi será´recordada per sempre més per la seva super truita...... QUE TREMOLIN ELS OUS, LES PATATES I LES PAELLES, oi Bitxitos? =)) =)) =)) =))

Ostres Willi, quin susto , quina por em fa aquesta truita.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26469

Miriam

t'enviat un privat.
A part ens apuntem a compartir despesses de ron,xocolata,carn, mojitos etc etc.

De totes formes intentere portar cervessa per colaborar amb el guitarreo, mojitos dancing i demes.

salut

tortugueta, Gràcies, ja està rectificat.

Nosaltres portarem vi i cervesses per la truitada.

A més hi han premis que espero us agradin.

Re: KDD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26474

A mi ja fa temps que en tremolen...

=)) =)) =)) =))

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26476

Ja que no podré portar res per sucar a la xocolata, ni sé com picar el gel, ni toco la guitarra, ni faré ploure per ho bé que canto, ni podré pescar si algú no m'ajuda a col·locar l'esquer a l'amb... :oops: :oops: :oops: :oops:

doncs a canvi convido a cremat brindeM

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26478

Ja que no podré portar res per sucar a la xocolata, ni sé com picar el gel, ni toco la guitarra, ni faré ploure per ho bé que canto, ni podré pescar si algú no m'ajuda a col·locar l'esquer a l'amb... :oops: :oops: :oops: :oops:

doncs a canvi convido a cremat brindeM

festassa

Bitxitos:
no nomès convides a cremat, hauràs de preparar-ho, aixó, sí, la Carrie ben lluny que si no podem sortir nosaltres ben cremats, ja explicarà ella perque ho dic.

Si em dona temps, el dimecres a la tarda anirè a bucar unes pastetes acabades de fer per la xocolata, això no ho puc prometre.

KKD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26489

Nosaltres ens apuntem ls mojitos del dissabte nit (portarem algún patís casolà per acompanyar els mojitos) i a la xocolata del diumenge.

Bitxitos en el tema pesca s'em dona força bé, t'ofereixo la meva ajuda a canvi d'algún mojito brindeM brindeM
El que s'escriu dura,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26490

HOLAAAA !!!!!!!!

Us tenim abandonats eh???

Tenim moltes ganes que arribi el pont de maig , ens apuntem a la xocolata , mojitos , el jaume al concurs de truites, i a tot lo que sigui de teka i glop ;-) , i per descomptat al "panxing i al xarring" ( jo sobre tot al xarring , oi ? ) , ja estem comptant els dies ...

Molts petons i moltes gracies anticipades por la feinada de les organitzadores

Re: KKD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26493

Nosaltres ens apuntem ls mojitos del dissabte nit (portarem algún patís casolà per acompanyar els mojitos) i a la xocolata del diumenge.

Bitxitos en el tema pesca s'em dona força bé, t'ofereixo la meva ajuda a canvi d'algún mojito brindeM brindeM

Willi, els mojitos no els preparo jo, però si t'agrada el cremat compta amb uns quants gotets.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26511

Bitxitos, si volia dir cremat però m'he equivocat. Seguirem en contacte i FINS AVIAT ;-);-);-)
El que s'escriu dura,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26516

Hola,

Algú coneix als següents companys i els hi pot dir que es passin pel fil si us plau???

Maop
Aventureros
Joan

Una altre cosa, hem asiganat el dissabte com al dia de la dona, :D :D per tant, cuinaran els homes, de primer la truita i de segon carn a la brassa, us veieu capaços???????? =))

Molts direu que el dia de la dona és tot l' any o cosses així, però volem que ens doneu molllltttttsssss mimos.

Com comentava un altre dia, el carbò el comprarem entre tots i la carn cada un que es façi el que vulgui, he preguntat al càmping i al super sí que hi ha carn, però diu el noi que a uns 15 km en línea recta (seguint la nacional) hi ha un Lidl amb canisseria, que està molt millor de preu i mès bona.

Alguns viatges

• Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12