• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26518

M'apunte al dia de la dona !!!!!

Vull mimos !!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26525

M'apunte al dia de la dona !!!!!

Vull mimos !!!!!!

Com es nota que ens agrada que estiguin per nosaltres, oi???

He rebut un privat de Mao, es donen de baixa. Mira que vaig avisar que cap baixa més que el cartell ja estava fet... :D :D

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26533

...Una altre cosa, hem asiganat el dissabte com al dia de la dona, :D :D per tant...

Com es nota que ho organitzen dues dones =)).

...per tant, cuinaran els homes, de primer la truita i de segon carn a la brassa, us veieu capaços???????? =))...

Segur que menjareu millor que mai :roll:

...Com comentava un altre dia, el carbò el comprarem entre tots i la carn cada un que es façi el que vulgui, he preguntat al càmping i al super sí que hi ha carn, però diu el noi que a uns 15 km en línea recta (seguint la nacional) hi ha un Lidl amb canisseria, que està molt millor de preu i mès bona.

Els del càmping t'han recomenat una altre botiga!!!!

O poques ganes de treballar o molta consideració en vers el grup de TotCàmping (prefereixo pensar això segon)

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26534

...Com comentava un altre dia, el carbò el comprarem entre tots i la carn cada un que es façi el que vulgui, he preguntat al càmping i al super sí que hi ha carn, però diu el noi que a uns 15 km en línea recta (seguint la nacional) hi ha un Lidl amb canisseria, que està molt millor de preu i mès bona.

Els del càmping t'han recomenat una altre botiga!!!!

O poques ganes de treballar o molta consideració en vers el grup de TotCàmping (prefereixo pensar això segon)

jo tambè m' he quedat de pedra però el joan és molr enrollat i estic segura de que ho fa per concideraciò amb nosaltres, ell en realitat està a les oficines i potser el super és una latre història, ni idea.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26535

]...per tant, cuinaran els homes, de primer la truita i de segon carn a la brassa, us veieu capaços???????? =))...

Segur que menjareu millor que mai :roll:

NO HO DUBTEM

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26536

jo tambè m' he quedat de pedra però el joan és molr enrollat i estic segura de que ho fa per concideraciò amb nosaltres, ell en realitat està a les oficines i potser el super és una latre història, ni idea.

Segur que el super és de la sogra i no sap com fer per que tanqui i el deixi tranquil

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26565

Segur que el super és de la sogra i no sap com fer per que tanqui i el deixi tranquil

Molt bò, boníssim, no sé d' on treus aquestes ocurrències....

KDD 1 DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26566

Jo també m'apunto al dia de la dona!!!!!, però deixem les coses clares.....
a part de fer-nos el dinar també han de rentar plats i fer el café, no us sembla que han de fer el servei complert? si no ho deixem clar després no podrem reclamar ahplau ahplau ahplau
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: KDD 1 DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26570

Jo també m'apunto al dia de la dona!!!!!, però deixem les coses clares.....
a part de fer-nos el dinar també han de rentar plats i fer el café, no us sembla que han de fer el servei complert ? si no ho deixem clar després no podrem reclamar ahplau ahplau ahplau

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

KKD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26571

Hola Bitxitos, el servei complert consta de FER DINAR, RENTAR PLATS, CAFE i amb el CAFE s'acaba el servei..........(ja,ja,ja) =)) =)) =))
El que s'escriu dura,

KKD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26572

Hola Bitxitos, el servei complert consta de FER DINAR, RENTAR PLATS, CAFE i amb el CAFE s'acaba el servei..........(ja,ja,ja) =)) =)) =))
El que s'escriu dura,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26574

Willi,

Em sembla que s' estranya perque en teoria sempre em pensat que el que escriu és un home, i clar que ara et donis mès feina, se'ns fa raro.

Crec que hauríam de signar els emails per tal de saber si escriu, per exemple, la Mireia o el Paco :-P:-P

Re: KKD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26575

D'acord Willia,

FER DINAR: les truites ens ho passarem de conya ja que ho acompanyarem d'algun "cubatilla"; la barbacoa no té secret, només caldrà vigilar de que no es cremin els més torrats.

RENTAR PLATS: plats de plàstic, els gots, paelles, coberts i altres estris els renten qui no ha cuinat.

CAFÈ: un cop fet ja s'ha acabat, per tant, com que servir-lo es fa després de fer-lo no ens toca a nosaltres.

Dona, vist així no està tant malament.

=)) =)) =)) =))

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26576

Willi,

Em sembla que s' estranya perque en teoria sempre em pensat que el que escriu és un home, i clar que ara et donis mès feina, se'ns fa raro.

Crec que hauríam de signar els emails per tal de saber si escriu, per exemple, la Mireia o el Paco :-P:-P

Molt bé la proposta, però podies començar a posar-la en pràctica :mrgreen:.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26577

Willi,

Molt bé la proposta, però podies començar a posar-la en pràctica :mrgreen:.

Donç tens tota la raó, encara que durant el dia l' única que puc escrire soc jo (nota el femení), a la nit sí que pot haver problemes.

Què puoquet que queda i que contenta que estic, tinc moltes ganes perque segur ho passarem de conya, amb tots nosaltres serà impossible passar-ho malamnet.

esperem que no ens façi el dia que fa avui, encara que agraeixo la pluja.

Mireia

KDD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26586

JA,JA,JA.....Sí sóc una dona, el nick és el d'en Guillem (el meu home i la parella d'en Bitxitos per la truitada)però resulta que ultimament m'estic aficionant a seguir el fil, me sembla bé lo de signar amb el nom, a partir d'ara així ho faré.
Bitxitos, la teva proposta está bé, no entrarem amb cap conflicte de qui fa o deixa de fer el xoco2 ....... sobre la marxa anirem fent, no creus?
Tenim moltes ganes de que arribi el 1 de Maig. FINS AVIAT (Dolors) :g) :g) :g)
El que s'escriu dura,

Re: KDD 1 de maig fa 13 anys 9 mesos #26589

JA,JA,JA.....Sí sóc una dona, el nick és el d'en Guillem (el meu home i la parella d'en Bitxitos per la truitada)però resulta que ultimament m'estic aficionant a seguir el fil, me sembla bé lo de signar amb el nom, a partir d'ara així ho faré.
Bitxitos, la teva proposta está bé, no entrarem amb cap conflicte de qui fa o deixa de fer el xoco2 ....... sobre la marxa anirem fent, no creus?
Tenim moltes ganes de que arribi el 1 de Maig. FINS AVIAT (Dolors) :g) :g) :g)

Ja m' imaginava jo que un home no s' oferiria a rentar els palts i fer el cafè :D

Quina gràcia, Dolors, com he rigut.

He rebut un missatge dels Aventureros, tampoco podem comptar amb ells. Però crec que dintre de poc tindrem una bona notícia.

Edito el meu mail, m'he deixat la signatura, :oops:

Mireia

1 de MAIG fa 13 anys 9 mesos #26599

OK, Mireia esperem notícies teves i no dubtis d'aquets homes que el dia de la dona ens portaran com a reines. Fins aviat i gràcies per tot

Dolors :g) :g) :g)
El que s'escriu dura,

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26624

Hola companys,

Tenim clar que la parella guyanyadora de la truitada son el Bitxitos-WIlli, (com realment guanyin pensareu que hi ha tongo), la resta farem sorteig, una mà inocent reurà els noms de dos en dos i així seran les parelles.

Us sembla?

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26627

Hola a todos!!!!!
Por problemas logísticos no podemos ir a Galicia :8} :8} y hemos pensado que
NOS APUNTAMOS A LA TRUITADA :D :D
Aun no he hablado con Jordi :mrgreen: :mrgreen: pero igual se apunta al concurso de Tortillas
Para la pesca si que podeis contar con él !Es un forofo de las cañas!!!
de pescaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!
Y sobre todas las otras actividades nos apuntaremos sobre la marcha

icona_onada icona_onada

Hasta pronto a todos

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12