• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26184

A més a més algú sap com diantres podrem picar el gel?????????????????????????

Mireia,

Us puc donar un parell d'idees per fer-ho:

1- La picadora que porten moltes batedores o minipimers com accessori (aquell got amb ganivetes que després l'hi acoplas el braç motor). Ha de ser una mica boneta per no cremar el motor.

2- En un drap ben net, emboliques uns quants glaçons i amb una ma de morter, li fots unes bones garrotades fins a trinxar-lo ben petit.
Aconsellable fer-ho després d'un bon esmorzar!!! :mrgreen:

Apa doncs, ja ho tens solucionat...., llàstima de no poder-los probar :cry: . Bona Cuina!!! =))

Salut ;-)

Gràcies Carles.

Algù tè una picadora d' aquestes???????

Busco voluntaris per picar el gel a garrotades, per tal de que qui doni les garrotades no es deshidrati, acompanyarem l' esforç amb mojitos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26185

...Busco voluntaris per picar el gel a garrotades, per tal de que qui doni les garrotades no es deshidrati, acompanyarem l' esforç amb mojitos.

8O 8O 8O 8O
Si fa falta el gel picat per a fer els mojitos, i els "picadors" no piquen si no tenen mojitos, com ens ho farem?
8O 8O 8O 8O

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26191

SABEU QUE?CADASCU QUE ROSEGUI EL SEU GEL.ENS VEIEM.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26193

[Si fa falta el gel picat per a fer els mojitos, i els "picadors" no piquen si no tenen mojitos, com ens ho farem?
8O 8O 8O 8O

Donç els voluntaris veuran mojitos sense gel picat, ala, aquñi queda això.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26194

Carles, no em puc creure que amb la pedazo caravana que tens que tingui de tot excepte picadora de gel, crec que hauries de reclamar a la tenda.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26199

Atenciò:

Els que m'heu demanat xecs, simplement multipliqueu el número de xecs pels 14 € que valen. No ens cobran els gastos d' enviament, desde aquí vull donar les gràcies a camping cheque.

Bitxitos: Et dec 2,7 € o et regalo els mojitos sense gel, jaja

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26208

...Bitxitos: Et dec 2,7 € o et regalo els mojitos sense gel, jaja

Queda-t'ho a compte de la xocolata, així ja no hi haig de pensar.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26216

Carles, no em puc creure que amb la pedazo caravana que tens que tingui de tot excepte picadora de gel, crec que hauries de reclamar a la te nda.
JO SI VOLS EL QUE PUC FER AMB LA CARAVANA ES PASAR PER SOBRE EL GEL,EL QUE EM FA POR ES QUE QUEDI GRANIZAT.ENS VEIEM.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26242

Carles, no em puc creure que amb la pedazo caravana que tens que tingui de tot excepte picadora de gel, crec que hauries de reclamar a la te nda.
JO SI VOLS EL QUE PUC FER AMB LA CARAVANA ES PASAR PER SOBRE EL GEL,EL QUE EM FA POR ES QUE QUEDI GRANIZAT.ENS VEIEM.

Ostres sí, passa amb la caravana per sobre, amb el mover no et costaria gaire.

Tortugueta, estic fent els cartells, necessito saber el nick dels teus amics si us plau.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26276

Ostres sí, passa amb la caravana per sobre, amb el mover no et costaria gaire.

Tortugueta, estic fent els cartells, necessito saber el nick dels teus amics si us plau.

Hola mirypaco

Finalment el nick dels nostres amics es Il-doctore.

T'envio un privat

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26277

[quote="TORTUGUETA
Tortugueta, estic fent els cartells, necessito saber el nick dels teus amics si us plau.[/quote]

Hola mirypaco

Finalment el nick dels nostres amics es Il-doctore.

T'envio un privat

salut[/quote]

Els teus amics que son doctors o fans del Valentino rossi? :D :D

Si son doctor que portin alguna eina per trinxar el gel, jaja

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26328

miypaco

A la meva compte apunta 2 adults mes que vindran amb la meva AC.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26333

Mirypaco, quan actualitzis el llistat apunta'm només un adult.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26336

Tortugueta: Ja els he apuntat com a amics de Tortugueta.

Bitxitos: ja ho he actulitzat, amb la de nens que hi ha a l' edat de la teva gran, no us ho repenseu?

Tambè he apuntat a uns amics que tenen problemes per donar-se d' alta a la web. Son ISERCAR: dos adults més nena en AC.

Recordeu: demà és l' últim dia per que em passeu les dades per fer el fast checkin, qui no me les hagi passat haurà de parar a recepciò.

Estem a temps que em demaneu xecs, si algú més necessita, tè temps fins el dijous, recordeu que no ens cobraran els gastos d' enviament. Qui falti per fer el càrrec al meu compte dels xecs, si us plau, feu-lo ja donç el càrrec de la primera tongada ja me l'han descomptat.

Tambè durant aquesta setmana m'heu de confirmar qui voldrà xocolatada el diumenge al matí (1 € per adult) i mojitos el dissabte nit (2,5 € per adult).

Demà segurament ja penjarem el tema de les activitats.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26339

aqui unos que se caen de la quedada, al final no podemos disponer del fin de semana, creia que podriamos disponer del sabado 3 y el domingo 4, por eso nos apuntamos para ir el viernes y resulta que "vaserqueno", es lo que tiene esto de trabajar por turnos.
unas veces por el trabajo, otras porque mis "circustancias" ( lease hijas) me pierdo todas las quedadas.
paciencia, paciencia, porque :evil: ya tengo

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26344

Sentimos mucho no asistir a la Kedada, estamos valorando otras opciones que satisfacen mas a toda la familia "adolencentes, el eterno problema". Hasta pronto, y que disfruteis de estos dias.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26347

Ostres!!!!!!!!!!!!

Una altre vegada serà.

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26350

Anims Mirypaco,ho esteu fent molt bé.de segur que serà un exit del cual n'estareu molt orgullosos.
Ja tinc ganes de que arribi el dia 4 de Maig per veure les fotos.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26411

aqui unos que se caen de la quedada, al final no podemos disponer del fin de semana...

Tonio lo siento mucho, nos va a faltar el maestro "cremador".

Però si la gent en vol, jo m'ofereixo voluntari per a seguir les ensenyances del mestre :roll:

Re: TRUITADA pel PONT DE MAIG fa 13 anys 9 mesos #26417

JO VULL XOCOLATA, MOJITOS ,XUPITOS,RATAFIAS, CUBATAS,DE MOMENT RES MES.ENS VEIEM. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12