|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Enviat mp Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A mi no... |
|
|
Ara sí!
|
|
|
Me han comentt algunes rutes per fer en 4x4 no masa lluny de Pals, algu s'animaria, en tindriem prous per anri,...
Recpords |
|
|
Doncs em sembla que a part d'en Piti i vosaltres... no en tindrem cap més.
|
|
|
Hola PepiYoli!!! Em sembla que anem una mica justos de 4x4's.
Heu mirat si hi ha cap lloc per poder anar els nens amb les bicis? |
|
|
Carles, ja començo a tenir ofertes d'algunes revistes per publicar les imatges (l'Interviu ja m'ha trucat) i Tele5 m'ha demanat tota la "pilicula" per emetre-la al Tomate. =)) =)) =)) =)) =)) Suposo que ja sabràs que vol dir això :mrgreen: , així que si no arribem a un acord en breu, publicaré el sucós material. icona_onada icona_onada icona_onada |
|
|
Atenció als que ens trobem per primer cop. Os explico un secret que acabo de descubrir. :twisted:
Vigileu les càmeres ocultes que sembla ésser que poden ser utilizades per plasmar imatges compromeses que ens poden portar a portades de revistes..... bufaespelmess Ai Déu meu, quina colla ens trobarem... =)) ahplau |
|
|
Ummmmm, Montse això es posa interessant!!! Escolta i analitza bé la meva oferta: 4 càmping-xecs i un croissant de xocolata (per cert, et sona d'alguna cosa un croissant de xoco? :mrgreen: ) Pensant-ho millor :roll:, recordes que jo també en tinc una còpia d'aquestes imatges? 8-) pensa que els xantatges sempre acaben tornan als xantatgadors, com els boomerangs, oi sigui que, quam ofereixes? =)) =)) =)) Crec que ha de ser una quantitat raonable i equitativa, el telèfon no em deixa viure aquests dies per poder atendre a totes les productores, cadenes televisives i demés. M'han arribat informacions confidencials de bona mà que el Dow Jones, l'Ibex-35 i el Nikkei s'han disparat amunt davant els rumors de la possible publicació de les imatges als mitjans. Els de YouTube, a hores d'ara ja m'ofereixen una temporada de primavera pagada al càmping de Rocapeluda de Dalt...... noia, aquest material val calés!!! gustós Que hem de fer? No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Vosaltres no sé que fareu, però jo començo a carregar les bateries de les càmeres de vídeo i fotos, a comprar cintes miniDV i targetes Memory Stick. Aquí hi ha pela llaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarga!!!! =)) =)) =)) =)) |
|
|
No sabeu la ràbia que em fa no tenir pont, i més veient la colla que us esteu juntant. Quin perill teniu tots junts!!!
Marti, tu ja pots conduir i treballar? Com va tot? Bé, una abraçada a tots, i seguiu igual, que m'ho passo pipa llegint el fil. Mercè & Cia.
|
|
|
Carrie,
Txafardejan els mapes per Pals passa el GR92 que a primer cop de vista sembla ciclable, cap una banda ens portaria fins Begur i per l'atre banda a la desembocadura del Ter, punt mol interesant per veure aus aquatíques. Si juntem una colleta de bicis, nens i alguns pares i us semble be carrego les rutes al gps Petonets a tots |
|
|
PepiYoli, Si home, si, divendres, mentre esperem als que arriben mes tard ho podem aprofitar per fer uns quilometrets. Jo portaré a l'Arnauet a la cadireta; tinc entes que tot es molt planer. El Piti i familia igual també s'anima.
|
|
|
Jo m'apunto a la partida de strip-poker 8O :oops: :oops:
Una abraçada per tu Mercè, i va bueno tambè pel Xavi. Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Mercè,
Qui alegria veure't per aquest fil. Del braç ja estic millor, en total he hagut d'anar amb gix quatre setmanes i dues més amb una munyequera, i ahir ja em dir que fora tot però això sí, em fan fer quinze sessions de recuperació. Bé, crec que hagués pogut ésser pitjor. Com que m'avorria, a la cuarta setmana ja vaig anar a treballar, al principi va molt bé un descans, però després un es pansseix. Ens hagués agradat molt que haguessiu pogut venir, però de ben segur que ens tornarem a veure ben aviat. Una abraçada i fins aviat. |
|
|
Nosaltres també ens apuntem a fer l´excursió amb bici, hi han molts camins senyalitzat en els camps d´arrossos, son molt planers per anar amb els nens, |
|
|
Jo tinc dues bicis però nomès una cadireta, em sembla que hi ha quelcom que no em quadra?
|
|
|
Bitxitos
Jo en tinc una cadireta que no faig servir, ja que el petit el porto amb la seva bici i un tub que l'uneix a la meva. L'unic problema es l'adaptador al tub verticar de la bici, es de 32 mm i no conservo els demes adaptadors, si pots medeix el diametre del tub de la bici a sota del sillin, pero no el propi de la tija del sillin, sino on entra aquest el millor es que ho medeixis damunt del desviador del plats. La bici ha de ser rigida, sense suspensio darrera, Si es aixi us la podem deixar. Records |
|
|
Quin fil més ensopit !!!!! dorm
Ja porteu 2 dies sense respirar !!!!! :-)) :-)) |
|
|
Carles,
No pares, no pares !!!!!! =)) |
|