|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Pep i Iolanda, primer de tot benvinguts sigueu HF .
Finalment heu pogut entrar oi?, doncs això es el que compte. Comenceu-vos a preparar que això ja ho tenim a sobre. :mrgreen: Martí, 8O quina alegría de que vingueu!!!, això si que no m'ho esperava :-)) :-)) , i a més amb la vostra caravana-ou . Doncs res, benvinguts i cap a Pals hi falta gent :mrgreen: Referent a la calçotada, crec que no hi haurà cap dinar que el poguem fer tots plegats perquè sempre hi faltarà algú, per aquest motiu, jo no ho veig gens clar. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola nois,
fent una passejada per una pàgina web de pals ( palsweb.net ) he arribat a El Xiulet de Pals
A l'hivern fan sortides per a grups. Una altre web on trobar informació pot ser la Turisme de la Costa Brava També he aprofitat per enviar un correu electrònic per preguntar si hi ha cap activitat programa pel pont. walkie Seguirem informant... |
|
|
Bon dia a tothom,
Buenooooo, aquí et deixes de conectar un parell de dies i ja t'has perdut, eh? Bé, abans de tot, la més sincera benvinguda a la familia Martí, i evidentment, també als Castellarnau (gràcies per apareixer per aquí). Ja he avisat al camping de les noves families, però ara necessito rebre, per privat si voleu, les vostres dades: Nom, cognoms, adreça i edat dels nens. Això ho enviaré al càmping i despés os faré arribar la confirmació de reserva. Ei! Això del trenet pot ser xulo, oi? Lo de la calçotada ho podem deixar per més endavant, però a mi em sembla que fins Setmana Santa ja no hi ha més ponts, oi? Bé, finalment som 8 families i encara queden dos places lliures!!! Algú més s'atreveix amb aquesta colla :?: :?: ??? |
|
|
Hola amics,
he estat mirant pàgines de la zona (últimament treballo massa) i una possibilitat que tenim es fer una visita a Tossa de Mar, ho tenim a poc més d'una hora de Pals. Després, de cara al partit que jugarà el fill de na Carrie a Girona he pensat que podriem anar tots a donar ànims i després celebrar la victoria donant un vol pel cast antic. Si voleu puc portar més pom-poms com els que es van fer servir a Blanes =)) =)) =)) =)) Amb ganes de que arribi el pont... |
|
|
Jordi,
Com que uns arribeu un dia i els altres arribarem un dia després cap al vespre, jo sería partidari de parlar-ne allà amb tranquilitat del que fareu o farem :roll: , al cap i a la fí, som poca colla. Jo t'exposo: si dissabte marxem tot el dia cap a Girona (amb el permís dels Carrie), no tindrem temps d'anar a Pals o Palafruguell o la Bisbal que potser ho tenim més aprop......, no sé sí m'explico, :roll: en el nostre cas només tindrem un dia sencer (dissabte). Ep!!!, no vull dir que els altres no ho pogueu fer :oops: , que consti!!!!, però si més no, nosaltres no ens volem comprometre a decidir res ara perquè un cop ets allà potser prefereixes més fer una altre cosa, com per exemple fer una bona xerrada al voltant d'una taula o contemplar un capvespre sentats a la sorra de la platja...... Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Home Carles, jo crec que no tindriem perdò de Deu, si anessim a Pals i no el visitesim; ni per molt que jo intercedis. Si no, ja no caldria anar-hi.
Ara bé Tossa de mar es molt bonic, però potser ho podriem visitar a la trobada de l'any que ve a Blanes, ja que d'aquest poble està tant sols està a 17 qmts. :mrgreen: |
|
|
És que estic massa nerviós per a que arribi el pont :evil:
Perdoneu que vagi deixant anar tantes coses, però com que m'he hagut de perdre les dues anteriors... Em vaig sentir tant a gust a Camprodon que vull tornar a reunir-me amb vosaltres... :roll: Perdoneu que em faci tant pesat :oops: I ja callo :-| |
|
|
S'enten germà, s'enten... tots dessitgem el mateix.
|
|
|
Ai Bitxito bitxito.... Això ho fa la sobrecàrrega de feina i les ganes de marxar, oi que sí?
Mira, a mi lo de Tossa també em sembla una mica lluny i encara deu ser més pesat pels Carles, que ja es passen prou hores al volant, oi nois? Jo quasi que miraria de conèixer a fons el fantàstic poble de Pals, ja que hi som. Lo del trenet sí que pot ser xulo i els nens s'ho passarien pipa, no? En quant al futbol, evidentment l'Adrià estaria encantat de tenir-vos animant, però sé perfectament que hi ha gent a la que el futbol tant li fa (com a mi abans de que el nen comencés) i no voldria agobiar-los ni que es sentissin obligats a fer quelcom que no els hi va. Oi que m'enteneu? De tota manera estic d'acord amb el Carles. Un cop allà i sobre la marxa, anem decidint. El cas es riure, xerrar, conviure i divertir-nos i això amb tota aquesta colla segur que està garantit. I Senyors, Queden 16 dies... o 17 per alguns. |
|
|
Bon dia a tothom.
Que dificil es seguir aquet fil, per deu.... Aquesta colla fa una mica de por :twisted: ....pero sembla bona gent :mrgreen: ... i veig que encare hi han dues places lliures.... i e pensat que potser ens apuntem... :roll: . Encare no n'estic segur si podrem venir i per aixo em poso a la llista "per confirmar". A veure si d'aqui uns dies puc confirmar la nostre asistencia. Exactament no poso cap llista, nomes ens apuntem, en Carles ja actualitzara. :roll: A mes, e vist que hi ha gent del valles, aixo dona un punt de qualitat a la Kedada. =)) =)) Llista per confirmar. 1- Josep-Sqz : 1 + 1 nena en AC, arribada :?: - sortida dg tarda |
|
|
Hombre Josep, quina ilu si podeu venir.
Vaaaa Vingaaaaa!!!! Us hi esperem, i sobretot l'Alba que tindrà una altra amigueta de Blanes. Records. |
|
|
Benvingut Josep-Sqz,
Igual que en Martí desitjem que t'incorporis a la colla pessigolla. En quant al fil, no hi pateixis, fins i tot a mi que el miro quasi bé a diari em sorprén. No vaig poder mirar-lo el cap de setmana i ahir quasi necessito una hora per posar-me al dia. :oops: Però riem molt, això no ho pot discutir ningú Bé, jo per anar fent boca, aviso al càmping de la teva reserva pendent de confirmació. Es que m'encanta anar afegint gent i veure que la colla creix. brindem Salut. icona_onada icona_onada icona_onada icona_onada icona_onada |
|
|
Hola Josep,
Celebrem de poder tornar a gaudir de la vostra companyia!!! :mrgreen: . Res home, no t'ho pensis més i cap a Pals hi falta gent, en el fons tota aquesta colla son bona gent!!! :5} Per cert, això que comentes del punt de qualitat amb els dels Vallès, no sé, no sé....... :roll: algun que altre està fet un bon maranyero i d'altres, del Bages en diu Bajes :twisted: ....... Això es qualitat? =)) =)) ( tot i així ens els estimem molt :mrgreen: ) Vinga doncs, amb el permís de la "Jefa", actualitzo llista: Assitents: 1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda 2- CiM: 2 en caravana-ou , arribada dv tarda - sortida dg tarda 3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda 4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en caravana-ou , arribada dj matí - sortida dg matí 5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en caravana-ou , arribada - sortida dg tarda 6- Castellarnau-Llanès, 2 + 2 nens (11 i 4 anys ), en caravana-ou , arribada dj- sortida dg tarda 7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en autocaravana dibuix , arribada dv tarda - sortida dg tarda 8- Marti: 2 adults + 2 nens ( 5 i 8 anys) en caravana-ou , arribada dv tarda - sortida dg tarda Per confirmar: 1- Tortugueta: 2 + 1 nena en autocaravana dibuix 2- Josep-Sqz: 1 + 1 nena 8 anys) en autocaravana dibuix , arribada :?: - sortida dg tarda Comarques representades: Anoia, Bages, Baix Llobregat, Barcelonès, Vallès Occidental martell i Vallès Oriental. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Està be Carles, ho diré correctament, els del Bàges i els Bayés Offcidental
=)) brindem Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Bé, jo no sé si val, però vinc cada dia a Santa Perpètua (per que hi ha un senyor que em diu que si no vinc no cobro).
Compta com a Vallés????? |
|
|
Repeteixo: JO ARRIBO DIJOUS PEL MATÍ!!!! També pot ser que sigui l'últim i hagi de sortir corrents de matinada :mrgreen: |
|
|
=)) =)) =)) =)) =)) Pobret :!: Ara que ha aconseguit arribar dijous va i en CIM no li posa la arribada.... haurem de castigar al Carles amb 3/4 de got de cava menys, o de ratafia, vaja. Però pensat'ho bé per què en Carles s'ho curra molt i bé. Mira que si el castiguem per aquest "despiste de copiar y pegar" i després no vol treballar mes.....
Però no pateixis Jordi, algú sí s'ha enrecordat de tu. Oi que tens la confirmació de la teva reserva?? Doncs tú tranquil. Com deia la trinca, "Tranquil Jordi Tranquil, tu tranquil que es....." brindem |
|
|
Carrie, aquest és el privat que em vas passar: 8O 8O 8O 8O |
|
|
Ah vale, però el càmping ja saps que arribes dijous. Ja t'ho actualitzo, no pateixis.
|
|
|
=)) =)) =)) =))
Montse, mira als teu missatges privats els Elements enviats i llegeix-te el que em vas enviar. =)) =)) =)) =)) |
|