• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20534

Acabo de mirar els missatges enviats i veig que tens reserva del 6 al 9 de Desembre, es a dir, des de dijous al matí. Dos adults i un nen (la nena com que només te un any no te la cobren). Si finalment només hi ha un adult, el preu es el mateix doncs es un pack de "caravana, llum, cotxe i dos adults". No sé, potser m'estic perdent quelcom :roll: :roll: :?:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20535

Ui ui ui, ara veig el problema. Espera que t'ho envio per privat corregit.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20545

Està be Carles, ho diré correctament, els del Bàges i els Bayés Offcidental
=)) brindem

No home no!!!, ara et diré com es diu segons la Reial Acadèmia de la Llengua Espanyola: Vaye i Bayé oszidentá :mrgreen:

8O 8O 8O 8O

=)) =)) =)) =))
Montse, mira als teu missatges privats els Elements enviats i llegeix-te el que em vas enviar.
=)) =)) =)) =))

Pobre Montse :roll: , quina manera de fer-li ballar la testa sense necessitat. Quina santa paciència que tens!!!. :5}

Sr. Bitxitos, disculpi vosté :oops: per oblidar-me del seu dia d'entrada :roll: (no fos cas que em porti a Magistratura!!! =))
Referent als comptes, es tan senzill com fer la suma total i afegir l'iva!!!, d'això a casa meva en diem "tocar el vora viu" martell martell martell
La audiència, a decidit, mitjançant votació popular que .............. has d'abandonar la trobada!!! :mrgreen: ooooooooohhhhhhhhh =)) =)) =))

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20546

No home no! Abandonar no!!! Que a mi em fa ilu anar allargant la llista!

Va perdonem germans, segur que en Mossen Pàmies així ens ho recomanarà.

El tema, com ja li he dit per privat al Bitxitos, es que internet a la feina va una mica lent i quan vaig a mirar un lloc, entre que s'obra i no s'obra i com truqui algun client al mig, ja no sé el que deia o el que havia de dir. Si per postres haig d'anar a mirar els mails rebuts del càmping, ja l'embolic es de peli de terror. Però "crec" que està solventat, oi Jordi?????

Ostres ostres ostres, ara sí que ja tinc ganes d'enganxar la caseta rodant.... caravana-ou

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20548

Assumpte: Re: Activitats pel pont desembre
De: Turisme <info(a)pals.es>
Data: 16:20
A: Jordi Poch <bitxitos(a)igualada.cat>

Apreciat Sr. Poch,

En resposta al seu e-mail, lamentem informar-li que pel pont de desembre, al municipi de Pals no tenim organitzada cap activitat. Hem demanat a les oficines de turisme de la zona que ens enviin les seves agendes de desembre. Tan punt les tinguem, li informarem de les activitats de la zona pel pont de desembre.

Atentament,

Georgina Revilla
Àrea de Turisme de Pals.

Si heu rebut aquest correu electrònic sense ser la persona a qui es volia destinar, agrairem ens ho comuniqui i suprimeixi el missatge, si és el cas, amb els fitxers adjunts. Qualsevol altre ús o acció, podria ser contrària a la llei. Gràcies.

Si han recibido este correo electrónico, sin ser la persona a la cual iba destinado, agradeceremos no lo comunique y elimine el mensaje, si es el caso, con los archivos adjuntos. Cualquier otro uso o acción, podría ser contraria a la ley. Gracias.

If you have received this e-mail by mistake, we would be grateful if you could inform us and delete the message, if is the case, from your files. Any other action or use could infringe the law. Thank you.

Original Message
From: Jordi Poch
To: info(a)pals.es
Sent: Monday, November 19, 2007 9:29 AM
Subject: Activitats pel pont de desembre

Bon dia,

som un grup de campistes que passarem el proper pont de desembre al càmping Mas Patoxas i ens agradaria saber si hi ha programada alguna activitat especial. Em mirat la vostra pàgina web però a l'agenda no hi em trobat res de cara a desembre.

Moltes gràcies per la vostra atenció.

Atentament

Jordi Poch
6XX-XXX-XXX
totcamping.cat
Mo em puc estar quiet :roll:

però és per a tenir informació de les opcions que podrem triar un cop estiguem tots reunits

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20549

Apa nois, deu ni dor la conya que us porteu amb Bajes i el Vallé Osidentá, eh?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20550

Martí, no pateixis, potser es enveja de que com el Vallés no hi ha res....

Bitxitos, decididament tes mooooolta feina i estas molt atabalat, però tú tranquil, Jordi, tranquil, que si no hi ha activitats del poble, orgenitzem activitas "del camping". Ja en liarem alguna ja.

"però el trenet tampoc no hi es??

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20552

"Haz pipi caballo"
(la manera pija de dir "me_a burro")

No patiu que no estic organitzant res, només estic recopilant informació per oferir-la a debat i votació en la parcel·la XX del càmping en dia i hora a determinar, per tal d'estalviar tràmits avisem que la jornada de reflexió va ser ahir.

Montse, el trenet és una empresa privada i no depèn de l'Ajuntament.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20568

Ostres nois, realment tenia raó en Martí, es super difícil seguir aquet fil tan llarg. Porto estona buscant quí va ser que va preguntar pel tamany de la parcel.la i encara no ho he trobat. Tan se val, em rendeixo. Suposo que serien o en Lince-Monrib o en Josep-Sqz.

Bé, el cas es que ja m'han contestat del càmping dient que no hi ha d'haver cap problema per alçada, doncs les parcel.les que ens tenen reservades les fan servir primordialment per AC's.

Tema solventat doncs. I comunico que queden 14 dies!!!

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20570

Hola Montse,
La pregunta te la vaig fer jo per privat, així que no segueixis buscant al fil que no trobaràs ;-)

Apunto a uns altres:
Joaqui-JJV Estan pendents de confirmar, però com que les places estan quasi cobertes em sabria greu que es quedessin fora. Aquesta tarda-vespre confirmo la seva assistència.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20571

Ja deia jo que no ho trobava! es que això ja es de boixos :mrgreen:

Ostres què bé!!! Més colla!! ahplau ahplau

Val, doncs quan ho sàpigues ja em diràs les dades per passar-ho al càmping. Què xulo!

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20574

Ja tinc reposta de la Joaqui, i em sap greu :cry: , però tenen celebracions familiars.

Però si els volem, potser pujarien a dinar el diumenge :mrgreen: !!!!

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20577

Oh i tant que els volem!!! Mireu, podem organitzar una costellada pel diumenge: què os sembla? En Piti no hi serà, però entenem que ha de concentrar-se en els Pastorets per què si no ho fan bé ens sentirà durant moooooollt de temps. De qualsevol manera, podem fer més d'una costellada, oi? Amunt barbacoes!!!! que per altre part aniran bé per escalfar l'ambient.

Ningú més s'apunta???? Pares amb nens adolescents! On soooooou????

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20578

Carrie, això et pot interessar.

Assumpte: RE: Horaris pont de desmebre
De: el Xiulet de Pals <info(a)xiuletdepals.com>
Data: 08:21
A: 'Jordi Poch i Font' <bitxitos(a)igualada.cat>

Benvolgut Sr. Poch,

Referent a la seva consulta, ens posem amb contacte amb vostè per
comentar-li que durant la temporada d'hivern, el Tren de l'Arròs no té
un horari fix, sinó que les rutes que oferim son a demanda del nostre
client.

Es per aquest motiu que li agrairíem ens expliqués que li agradaria
veure en la seva estada a Pals per així poder-li proposar una bona
opció.

De totes maneres durant aquest matí intentaré posar-me amb contacte amb
vostè per poder comença a dissenyar-li la seva ruta.

Gràcies per la seva confiança.
Una cordial salutació,

Belinda Moreno

Coordinadora De Projecte
www.elxiuletdepals.com
info(a)elxiuletdepals.com
M. 6XX XX XX XX

Mensaje original
De: Jordi Poch i Font [mailto:bitxitos(a)igualada.cat]
Enviado el: martes, 20 de noviembre de 2007 21:59
Para: info(a)elxiuletdepals.com
Asunto: Horaris pont de desembre

Bona nit,

som un grup d'amics que formem part de totcamping.cat que ens
reunirem pel pont de desembre a Pals. Buscant informació per les pàgines

webs de l'ajuntament de Pals i de Turisme he arribat fins la vostra.

Al ensenyar-ho a la resta de membres els hi ha agradat la idea i
creiem que podria ser una activitat a realitzar. És per això que
agrairíem ens facilitéssiu horaris i preus per al pont de desembre
comptant amb un grup de 18 adults i 14 nens (d'un a tretze anys). També
conèixer les possibilitats de fer una ruta a la carta.

Moltes gràcies per tot.

Atentament,

Jordi Poch
6XX-XXX-XXX
totcamping.cat

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20579

Home, pot estar bé oi? Ja t'han trucat?

Suposo que a la resta també li farà gràcia, vaja, no ho sé, a veure si ara aniré jo sola de maquinista i pasatgera!! :5}

Jo no ser dir qué ens interessa veure per què no sé que hi ha; llavors es difícil, oi? Suposo que ells et sugeriràn el més adient per tal de que als nens tampos se'ls hi faci pesat.

Ja ens explicaràs què t'han dit, val?

Per cert; com va la feina?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20582

Aquestes són les rutes que tenen:

Arròs
Arròs i confitura
Arròs i menú
Arròs i Recinte Gòtic
Arròs i Observació d'Ocells
Pobles Medievals

A part es pot configurar una ruta a la carta.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20584

La meva modesta puntuació es per aquest ordre:
1: Pobles Medievals
2: Arròs i Observació d'Ocells
3: Arròs i Recinte Gòtic
4: Arròs
5: Arròs i confitura
6: Arròs i menú

Os explico: El recinte Gòtic es el de Pals i com que estarem a 1 Km, ho podem fer nosaltres solets, tot ocupant el poble d'aquella tranquila gent.
Observació d'Ocells: Es que els nens van anar l'altre dia al Cim d'Aligues (no al del Carles i la Marta) i van venir alucinats.
Arros i confitura ( Nosaltres no som llaminers) i el menu, si hi ha arròs caldós, a casa meva ningú dinarà. Ara os toca a vosaltres dir la vostra.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20591

Bona tarda,

acabo de parlar amb la Belinda Moreno, d'"el Xiulet de Pals".

M'ha tornat a dir que ara a l'hivern no tenen horaris fixats, però que podem demanar qualsevol ruta amb antelació indicant nosaltres dia i hora.

La ruta que ella ens recomana és la de l' Arròs i Observació d'Ocells ja que ara és època migratòria i n'hi ha molts. Aniríem acompanyats d'una guia tota l'estona, al molí hi hauria el moliner per explicar-nos com treballa i a “Les Bases d’en Coll” ens trobaríem amb un ornitòleg que ens ensenyaria les diferents espècies d'aus que puguem veure.

També m'ha comentat que una ruta divertida de fer en grup és la de l' Arròs i Confitura , i que si ens decantéssim per la de l' Arròs i Menú es podria demanar un menú diferent pels nens o per a qui no li agradi l'arròs.

He quedat amb ella que dilluns em tornarà a trucar per si em pogut parlar-ho, jo ja li he dit que en principi només volíem buscar idees per a fer durant el pont i que en principi es van decidint sobre la marxa, però si us sembla podem mirar de trobar-nos a través del "Messenger" entre aquest vespre i diumenge i comentar-ho.

No he concretat res amb ella, tan sols que us faria arribar la conversa a vosaltres i que ja decidiríem si fem alguna ruta o no.

Doncs bé, per qui vulgui parlar-ne el meu "MSN" és bitxitos(a)igualada.cat

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20593

bitxitos(a)igualada.cat

La (a) aquesta també s'ha de posar? Mira que ets complicat eh?

.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20594

Ah! i a quina hora ens hem de trobar al ciberespai?

Cercador

Alguns viatges

• Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12