• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20683

Tranquil Lince, es que no sabem què fer per animar el post

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20684

Ja ho sé, es per donar-li una mica més de corda. Sobre tot al presi de la penya madridista de Castellbell :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20685

Ei!!!! companys,

passejant per la xarxa he troba aquest web amb informació turística de Pals, el problema és l'idioma, però crec que algú ens la podrà trauidir.

www.spain.info/TourSpain/Destinos/TipoII/Datos+Generales/I/HH/0/Pals?Language=es

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20686

Penya madridista??????????????????????? Però Presi! com pot ser???

Ostres ostres ostres....

Bitxitos ara ho miro i si no es gaire complicat os ho explico.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20687

La mare que t'ha...... Però si està en castellà! Ja em veia traduïnt una parrafada. Et mato.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20688

Ah! Doncs si està en castellà passa-li al Presi de la Penya Madridista de Castellbell millor, no creus?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20689

Home, doncs potser sí, però encara que no ens coneixem gaire, se'm faria molt extrany sentir en Presi parlar en castellà, al menys com a idioma natural...

Presi? Alguna cosa a dir?

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20690

Envia-li també aquesta pàgina:

www.palsblauigrana.net/

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20691

Ets follonero eh??? I ràpid, això també t'ho haig de dir.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20692

EEEEpppppp nois,

Pareu el carro. Dos dies sense veure aquest fil i teniu la barra de dir que és aburrit?
M'he passat mitja hora seguint-lo i m'he trobat des de abduccions, madridistes (merengues), ruisenyors de la padrera...
Bé, us haig de fer una confessió: Aquest díes he patit una abducció. M'han abduït més que mai els de la feina.
Eiiiii, és broma, però al final, quan estem a la feina semblem com robots que van a 200 per hora, no us sembla????
Bé, nois, a vosaltres no ho sé, però a mi em falten 14 dieeeeeeesssss!!!!!!

Ja tenim la festa a tocaaaaar amics!!!! dance brindem dance
I el bateig amb cava de la meva caravana-ou icona_onada

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20693

Per cert, se m'oblidava dir els hi a tots els treballadors que avui Divendres estan pencant com a negres que......

AVUI TINC FESTAAAAAAAAAA!!!!!!!

Ep nois, que ho faig per animar aquest fil que dieu que és tan aborrit. Una mica de polèmica va bé, no?????

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20695

Martí, ja que tens festa, si baixes fins a Barcelona et convido a dinar.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20696

Festa avui??? Per què? Què s'ha de fer? A qui se li ha de demanar?

Jo també vul marxar a casaaaaa!!!

La veritat es que sí que això ha estat una mica parat, però també es veritat que quan engega, afafeu-vos fort!

Bé Martí, t'animes a baixar a dinar amb el Bitxitos? Ves amb compte, que el nick que te, l'ha posat en plural per dissimular com si anès pels nens, però t'asseguro jo que es li va més al pare que no pas amb ells. Pobres criatures, si son dos ninos.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20698

Carrie, he trobat més coses per traduir, mira't l'enllaç

www.visitspain.uk/catalonia/bravebeach/towns/pals.html

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20699

Bitxitos,

Ho sento molt però ja s'han avançat. He quedat amb el Lince (Ruiseñor de la pradera).
De tota manera, a la kedada ja tindrem temps de dinar, sopar, resopar... tots junts.

Carrie,

El meu cas amb les feste és ben curiós, com diria un andalus, "tien má trabajo quel chapista del Mazinger Z", els dies que tinc d'assumptes propis no me'ls puc agafat mai, i quan s'acaba l'any.... apa! correm-hi tots per no perdrel's l'any següent.
De fet avui he aprofitat per dur el cotxe a que m'instalin l'enganche per dur la CV.

Fins aviat.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20702

Ostres qué bé. Nosaltres d'assumptes propis no tenim cap dia :cry:

Ja t'has posat l'enganxe?? Vigila, que a nosaltres ens van posar la pinya de 7 i la caravana era de 13. Vam haver d'ahar a canviar-ho a corre cuita.

Bitxitos, tan ràpid que estas sempre i el Lince se t'ha avançat. Bé, es que ja ho diu el seu Nick, oi?

Ara miraré la web que has passat.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20704

Ja ho sé, es per donar-li una mica més de corda. Sobre tot al presi de la penya madridista de Castellbell :mrgreen:

Lince, però si no cal donar-li corda aquest fil, ja se'n encarreguen la Carrie i el Bitxitos de tenir-lo al Top-Ten!!!
Nois, estic alucinat!!! 8O , té més respostes aquest fil que el de qualsevol kdd de les que s'han fet a Totcàmping, aquest pas, el Webmestre (i amb raó) ens fotrà a tots al carrer per bloquejar el servidor!! :oops: :oops:

A veure :roll: , ja tenim clar on anem, les dates, els que som i les entrades i sortides, oi? doncs ara toca esperar la data i tranquils que segur que això es tornarà a animar quan manquin uns dies, però ara nosaltres (els CiM's) estem fen meditació, relaxació i valoració dels resultats finals després d'uns dies intensos de campanya electoral, eleccions i soborns pel mig inclosos =))

Estigueu tranquils, no es bó passar nervis......., tot arribarà........ però si no podeu i el vostre cos és incontrolable, una til·la i escoltar música clàssica va molt bé!!! =)) =))

Agraeixo l'atenció del nostre apreciat Cap d'Esports de Totcàmping (Lince) cap a la meva persona, però com a bon colega i estan ell al capdevant de la Presidència de la Penya Madridista de Sabadell (PMS), li otorgo tots els drets de traducció, la veteranía és un grau. :D
Per cert Lince, saps alguna cosa d'unes imatges compromeses de la Pantoja de Puerto Rico i de la Carmen de Mairena en la intimitat?, m'han arribat veus que se'n podren treure molt diners el qui tingui l'exclusiva ;-)
Martí, que bé que ja te l'instal·lin!!! brindem , cada vegada ja tens més aprop poder arrossegar la vostra caravana-ou

Vinga doncs, que ja ho tenim a la cantonada, i per les activitats a fer allí, vosaltres feu, els que arribem divendres ja veurem que fem ok!!. brindem

Una abraçada ;-)

P.D. Per evitar mals entesos :mrgreen: , que consti que jo soc C U L É ! ! !
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20705

Sr. President: Agraeixo de tot cor el seu aclariment.

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20707

Com a Cap d'esports de la kdd de Blanes, tothom sap que jo no presideixo cap PMS, tot el contrari, tothom coneix els meus colors i a més faig publicitat amb la meva imatge. Així que nanai nanai, i aixó t¡ho dic com a moderador de la pàgina d'una penya (no oficial) barcelonista.

Cim escrigué:
P.D. Per evitar mals entesos , que consti que jo soc C U L É ! ! !
=)) =)) =))
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: PONT DE DESEMBRE fa 18 anys 8 mesos #20711

Quina pàgina Lince? :5}

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12