• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA:

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26594

Enhorabona Jaume,amb gent com tu i d'altres de la UCC i individualment, que treballen per que Catalunya millori en infrastuctures,pot ser posible que de mica en mica anem millorant.De veritat es que en necesitem uns quants.
Endevant amb la feina.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26597

Jaguar, enhorabona per aquestes arees.
Jo crec que si ens posessim d'acord entre nosaltres tindriem molta mes força per poder reivindicar els nostres drets.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26636

Buenas tardes,

Acabo de recibir una llamada del Sindic de Greuges.

Me temo que no es tan sencillo como remitir la queja y esperar a que actúen.

1º Debemos remitir un escrito por correo certificado o administrativo, realizando una queja formal al Ajuntament de Blanes.

2º Si recibimos respuesta, debemos remitir al Sindic una copia de la queja enviada al Ajuntament, junto a su respuesta y adjuntando también el escrito dirigido al Sindic.

3º Si en un plazo de 3 MESES no recibimos respuesta, debemos remitir al Sindic la copia de la queja enviada al Ajuntament, y por supuesto el escrito dirigido al Sindic.

Redíos! 8O Tienen 3 meses para contestar, y hasta entonces... :evil:

De todos modos, sigo adelante con ello!

Arsenio, me permito abusar de nuevo de tu predisposición.

La queja formal al Ajuntament, debe basarse en nuestro desacuerdo en la Ordenanza y exponiendo las leyes que están por encima de ella. Puedo hacerlo yo, pero confío mas en tu buen saber hacer...

Jaume, vosotros estuvisteis batallando sobre el tema, quizás ya tengáis algo escrito, o incluso puede que alguna queja formalizada y sellada por el Ajuntament.

Por supuesto sin compromiso alguno.

Gracias y saludos.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26638

la concelleria de turisme segur que esta present, doncs es una molt bona ocasio per entregar una carta-queixa en el seu estand

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26640

Arsenio y Jaume :

Ya no es necesario, he adaptado la queja dirigida al Sindic, es perfectamente aprovechable y de paso no os molesto de nuevo.

La remitiré el próximo lunes por correo certificado.

Saludos.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26642

HOLA DYT

a mi tambè m'han trocat aquesta mateixa, tarda i m'han donat la mateixa explicacio. Pero a mi tambe m'han comentat que si ja tenim alguna queixa presentada amb data inferior a un any enrera i no contestada per part d'algun ajuntament o amb una contestacio ambigua o en contra podem presentar.la igualment. No cal que sigui del mateix Blanes, ja que a la meva carta al sindic parlo d'altres ajuntaments de catalunya, es a dir que de qualsevol serveix.

Si teniu alguna d'aquestes reclamacions i voleu que la presenti hem podeu enviar un privat que la remeteria amb el nº de registre de la meva carta al sindic.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26643

HOLA DYT

a mi tambè m'han trocat aquesta mateixa, tarda i m'han donat la mateixa explicacio. Pero a mi tambe m'han comentat que si ja tenim alguna queixa presentada amb data inferior a un any enrera i no contestada per part d'algun ajuntament o amb una contestacio ambigua o en contra podem presentar.la igualment. No cal que sigui del mateix Blanes, ja que a la meva carta al sindic parlo d'altres ajuntaments de catalunya, es a dir que de qualsevol serveix.

Si teniu alguna d'aquestes reclamacions i voleu que la presenti hem podeu enviar un privat que la remeteria amb el nº de registre de la meva carta al sindic.

salut

Hola Tortugueta!

En el meu cas no a sigut aixi, es una opcio molt interesant, potser seria bo que tambe ho expliquesis a ACPASION, amb els dos forums aumentem les posibilitats de que algun company tingui aquest document.

Un salutacion i a per ells!

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26644

Nosaltres teniem pensat cursar la queixa com Unió Caravanista de Catalunya,al sindic , que dius que primer s'ha de cursar a l'ajuntament, només cal canviar el destinatari??, ara me la torno a mirar.

Salut.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26645

¿existe una carta queja para presentar en el stand de la Conselleria de Turisme del SITC?

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26648

Tinc la carta que DYT va presentar al Síndic i que em va enviar per penjar-la aquí, però està amb totes les seves dades personals i no m'ha semblat prudent posar-ho, Penseu que aquí entren coneguts i anònims, lliurement.
Si ell m'ho diu, li puc enviar a qui la vulgui.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26649

¿y no se podria hacer una carta maestra y que cada cual la personalice?

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26653

;-)

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26654

Tinc la carta que DYT va presentar al Síndic i que em va enviar per penjar-la aquí, però està amb totes les seves dades personals i no m'ha semblat prudent posar-ho, Penseu que aquí entren coneguts i anònims, lliurement.
Si ell m'ho diu, li puc enviar a qui la vulgui.

Hola Webmestre,

Cap problema, pero t'agrairia que esborris les dades personals.

Gracies i salutacions.

M'he equivocat, la carta és de Tortugueta ( Jordi ) i no de DYT.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26657

aquest mati hem estat a la fira del turisme i per suposat hem anat al stand de la concelleria de turisme de la Generalitat, els hem explicat el problema i molt atentsens comentat que el que cal fer es a les oficines de turisme de les poblacions on tingem problemes presentar les queixes oprtunes que ja disposen d'uns fullatons adients, el noi i la noia, molt amables, diuen que es necesari fer la protesta d'aquesta manera perque es la forma legal que tenim i evidenment quantes mes queixes hi agin millor...han acabat dient que posiblement l'any que ve, si fem aixo, posiblement tinguin en el stand una guia per autocaravanes..(que ilus que soc creurem aixo :?: :mrgreen: )

Salutacions

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26677

Hola amics,
copio i enganxo l'escrit que hem publicat al forum d'ACPasion perque esteu al dia de les mesures que intentem prendre per a posar-li solució al problema que a tots ens afecta:

Hola,
Tal como ha avanzado Dyt ya hemos empezado a hablar con un buffet de abogados y les hemos explicado el caso. Este bufete es de Madrid són Canales & Asociados y nos atendió Aitor Canales Santander que es un experto en derecho de tráfico.

Estan estudiando como debemos proceder y si el contencioso es el camino para poder por fin reclamar nuestros derechos así como el que en caso de que esto se tirara hacia adelante y esperando que la ley nos diera la razon, tener un precedente en la justicia para futuros casos.

Como hemos podido comprobar en el hilo de la encuesta de cuales son las acciones que consideramos mas oportunas por nuestros derechos la mayoria creemos que primero hay que ir a por el contencioso administrativo y si no hay resultados convocar una manifestación, siempre dentro de la legalidad, por supuesto. También hemos podido comprobar la predisposición de muchos de vosotros para apoyar esta empresa, la cual no va a ser rápida ni fácil. Nuesta proposición es la siguiente, igual que nos apuntamos a las kdds y estamos dispuestos a pasar un buen rato juntos nos gustaría saber cuantos de vosotros estais dispuestos a apoyar moral y economicamente pues tal como os podeis imaginar en caso de que el contencioso siguiera adelante es un proceso largo y costoso así pues queremos proponer la participación economica por parte de todos. Por ejemplo, si todos renunciaramos a salir un fin de semana el ahorro de coste de gasoil de ese fin de semana podría ser una pequeña gran aportación y con la colaboración de todos podriamos luchar por el derecho de todos nosotros.

Cuantos mas seamos mas fuerza haremos y menos costoso sería porque tener en cuenta que contando que nos unamos 300 autocaravanistas a 10€ cada uno ya sabemos el resultado, no? Si el precio de nuestra libertad está entre 10€,30€ o 50€, los damos besados, no creeis?

Esta iniciativa en principio solo es para saber de cuantos de vosotros podriamos disponer para seguir con este proyecto.

Empezamos la lista con nostros mismos,

Josal
Dyt

Esperamos que esta lista sea mas larga que la de las ultimas kkd's que hay en marcha!

En cuanto tengamos noticias del bufete las colgarmeos para teneros bien informados.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26678

Podeu contar amb nosaltres Mariona!!!!

Josal
Dyt
Tiramillas

Esperamos que esta lista sea mas larga que la de las ultimas kkd's que hay en marcha!

En cuanto tengamos noticias del bufete las colgarmeos para teneros bien informados.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26679

ahplau ahplau ahplau

Muy bien Mariona, estos son los pasos que hay que seguir, con seriedad y respeto es como se gana en estos asuntos, tanto la actuacion de DYT en Blanes como el poner el asunto en manos de abogados son acciones muy positivas
creo que un post como el que has escrito merece un hilo propio y empezar de cero.
no se en que podre ayudar yo, soy caravanista y como sabes muchos opinan no tenemos nada que aportar, solo te digo que cuentes conmigo en lo que pueda ayudar y si esa ayuda es solo economica tambien, de momento no me viene ni de 10 ni de 30 ni de 50 €

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26680

Podeu contar amb nosaltres Mariona!!!!

Josal
Dyt
Tiramillas
Matrix/Homer

Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26682

Hola de nuevo [/b]Mariona y los demas, no digo compañeros por que ya se sabe, puede que no estemos utilizando bien esta palabra o termino. Bueno a lo que vamos, como veo que esto va en serio y creo que es como se tienen que hacer las cosas, yo puedo decir que asta 50 € mi actual bolsillo llega, aunque ya sabéis que ahora estamos en crisis, ya nos quedaremos un fin de semana en casa como dice Mariona.
Me parece
Mariona, que precedentes ya existe alguno de ayuntamiento que a tenido que retirar sus leyes municipales anticaravanistas aunque no fue en Cataluña, no se si estos pueden valer para ayudarnos.
Apuntanos a la lista por favor y si esto sale bien podemos hacer otra butifarrada, nosotros pondremos un par de kilos.

Saludos.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 13 anys 7 mesos #26683

Josal
Dyt
Tiramillas
Matrix/Homer
gunila

Ya nos hemos apuntado Saludos.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Alguns viatges

• Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12