• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA:

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26480

DYT

Porto aquest dies llegint el que t'ha passat i els comentaris que fan els companys. malauradament crec que tornem ha estar com moltes vegades , parlem, parlem, diem de fer accions que si la UCC ens pot ajudar etc, etc, pero crec que no acabem mai ni de fer res ni ningu ens fa cas. Jo tambe tinc una nena de 8 any i no tinc cap ganes de que visqui una situacio com la viscuda per vosaltres

Doncs passem a l'accio encara que sigui a nom particular ( d'aquesta manera la meva conciencia estara tranquila per que haure fet alguna cosa) he escrit una carta al Sind de Greuges, crec que la normativa de la DGT en ampara perfectament i la seva sindicatura es la defensa del ciutada davant de les administracions (en aquest cas ajuntaments) i la negligencia d'aquestes a l'hora d'aplicar les lleis, normatives etc.

Si no et sap greu, he copiat el texte del teu relat integrament a la carta i si ets sembla be aquesta setmana la port personalment al registre de la sindicatura, ( quasi be cada dia paso per el davant )

A veure que et semble l'escrit :

Attn Sr.Rafael Ribó i Massó
Síndic de Greuges De Catalunya

Em dirigeix-ho a vostè, davant el continuat greuge que patim els usuaris d’autocaravanes a bastants del municipis de Catalunya, molt d’ells concentrats a les costes. No es el moment de queixar-nos per la falta d’instal•lacions adequades per el nostres vehicles, però crèiem que ha arribat l¡hora de dir prou a aquells ajuntaments que continuant fen cas omís al codi de circulació ací com la ultima directiva ( copia adjunta) de la DGT fent referència al aparcament dels nostres vehicles i de les activitats que fem dins d’ells, procedeixen, lliteralment a l’expulsió del seu terme municipal de les autocaravanes i dels seus ocupants. Diem de les activitat dins de les autocaravanes per que no ens puguin dir que fem “ acampada” que ja sabem que en aquet país, parla d’acampada lliure es com un pecat.

Els hi copio integre el text que un company a penjat a la pagina web WWW.TOTCAMPING.CAT, sobre els fets petits per la seva família a la Vil•la de Blanes el pasat dia 11 d’abril. Casos com aquet han sigut i son habituals a bastants ajuntaments catalans, de tots els usuaris de AC son coneguts els problemes a Cadaquès, Blanes, Salou, Cambrils, entre altres.
Malauradament aquets fets han traspassat les nostres fronteres i el boca-orella funciona molt en aquest mon de les AC i a França ( nº 1 a Europa d’aquest vehicles ) se sap que a Catalunya i per extensió a Espanya els nostres vehicles no son gaire benvinguts.
Un propietari Francès, pre-jubilat i amb un poder adquisitiu mig, hem va relatar el seu problema de far 2 estius. Volia fer tota la costa Mediterrània, desde Port-Bou fins a Huelva. A la segona nit a Cadaquès al van fer fora. Sabem els problemes que es trobava a la Costa Brava va saltar, malauradament, a Cambrils. Un altre vegada fora. Va pensar , Be deixo Catalunya i continuo al País Valencia,. El mateix problema. Finalment va fer un bot directe fins a Algesires, agafar un Ferry i va passar 3 mesos al Marroc sense problemes. Vostè s’imagina la quantitat de diners que el nostre país va deixar d’ingressar per turisme amb aquest cas. I si el multipliquem per tots els usuaris de AC de l’Europa occidental ( es calcula que hi ha un 2 milions entre propietaris i usuaris). Crec que es un luxe que no es podem permetre que un col•lectiu tant gran i amb un poder adquisitiu mig-alt. (El preu de sortida d’una AC son a partir de 40.000 eur fins a 300.000 les mes luxoses) faci una propaganda negativa del turisme a Catalunya. Ref al tema de França, els hi adjunto copia d’un fulletó del Sindicat Francès de turisme com exemple per les bones practiques d’aquesta mena de turisme, tant per l’usuari com per part dels ajuntaments.

Es per això que ens dirigim a vostè per veure si ens pot ajudar a fer complir als ajuntaments la directiva de la DGT sense excepcions.

Per més endavant ja parlaríem de la necessitat d’àrees especifiques que aquest vehicles tenen per el buidatge d’aigües, de WC químic i recarregues d’aigües potable.

Blanes 11 de abril 2008

Antes de empezar, quiero dejar muy claro que el trato dispensado por los agentes de la Policía Local de Blanes, ha sido muy correcto, cordial y finalmente incluso solidario.

- Blanes Sabado 11 de Abril a las 16:00 h. Aparcamiento publico junto al polideportivo. Quienes lo conocen, saben que este aparcamiento es enorme y que nunca ha existido ningún problema de espacio para los vehículos que han querido utilizarlo.

- Mi autocaravana correctamente estacionada apenas dos horas antes de la visita policial, evidentemente sin ningún elemento de acampada extendido, nada que sobrepase el perímetro del vehiculo, y por prudencia, ni tan solo había puesto los oscurecedores de la cabina, ya que con la cortina nos apañamos bien.

- A nuestro lado otra AC correctamente estacionada, y muy cerca en el mismo aparcamiento, varias furgonetas con la misma MMA que nuestros vehículos.

- Se acerca una vehiculo de la Policía Local, concretamente una grúa de un tamaño considerable, se detienen junto a las dos AC's que estábamos allí correctamente estacionadas, y los dos agentes se dirigen directamente hacia mi.

- Agente : Buenas tardes, Uds. no pueden estar aquí!

- Yo : Perdone pero no le entiendo, hemos hecho algo malo?

- Agente : Esta Ud. acampado con su caravana y la acampada esta prohibida en la población. Tiene que dirigirse Ud. a un camping.

- Yo : (pienso, diosss... Empezamos mal, muy mal, no sabe lo que es una autocaravana, y lo que significa acampar) De acuerdo señor agente, entonces puedo quedarme, mi vehiculo no es una caravana y no estoy acampado, estoy correctamente estacionado con mi vehiculo de clase M1, y tengo el mismo derecho a estacionar que cualquier otro turismo o vehículos de la misma MMA.

- Agente : Yo le aviso de que si no retira su vehiculo, nos lo llevaremos con la grúa o le pondremos un cepo.

- Yo : (pienso, mare meva, tampoco sabe que necesita una orden judicial para llevarse la AC) Me esta Ud. diciendo que me expulsa de Blanes? Yo no deseo acampar, ni necesito contratar los servicios que ofrecen los campings, hemos estacionado, nos hemos comido una paella preparada por un restaurante del pueblo y ahora nos íbamos al centro para realizar unas compras.

- Agente : Vaya Ud. a comprar si lo desea, pero no pueden pasar la noche aquí, ya que si utilizan el vehiculo para pernoctar, están Uds. practicando la acampada.

- Yo : (pienso, que raro, no se apoya en la ordenanza municipal que prohíbe el estacionamiento de autocaravanas excepto en los lugares habilitados para ello, ¿será porque también la desconoce?¿ o no la menciona porque el ayuntamiento ha cerrado el único lugar habilitado para ello? Es el momento de mencionar la instrucción 08/V-74!) Se equivoca Sr. agente, según la instrucción 08/V-74 emitida por la DGT el pasado mes de Febrero, mi autocaravana esta estacionada correctamente, independientemente de si esta ocupada o no, siempre y cuando no sobrepase el perímetro del vehiculo con algún tipo de elemento de acampada.

- Agente : Cambia totalmente de actitud, nos dice que ellos solo cumplen ordenes, y que estas ordenes han sido provocadas por las trifulcas de los políticos de Blanes. Que nos entiende, literalmente me dijo "ya se que es una putada".

- Yo : Conozco muy bien las trifulcas que ha habido en el Ayuntamiento, participe activamente en la pagina Web del ayuntamiento cuando cerraron el aparcamiento para autocaravanas, se que partidos están a favor y cuales en contra, y lo que están haciendo con nosotros es una vergüenza.

- Agente : Mire Ud., ahora le hablo como ciudadano, no como Policía... Los propietarios de los campings de Blanes presionan al Ayuntamiento, y como Uds. los turistas no votan...

A partir de aquí la charla sobre este tema es de ciudadano a ciudadano, y se alarga unos quince minutos más... Nos despedimos de los agentes, dándonos las gracias unos a otros y dejo mi AC estacionada allí para dirigirme al Ayuntamiento para pedir explicaciones.

Mi calentón es importante, estaba nervioso pero no he perdido la calma en ningún momento. Nuestra hija de 7 años esta atónita ante lo que ha sucedido, ella no entiende nada, solo quiere seguir los planes que teníamos, subirse a las atracciones del paseo, pasear e ir de compras porque necesitábamos un regalo de cumpleaños.

Aun así le pido paciencia, y finalmente le hago entender que debemos luchar por nuestro derecho a quedarnos en Blanes, por supuesto tengo el apoyo de mi mujer para seguir perdiendo parte de nuestro fin de semana.

Nos desplazamos hasta el Ayuntamiento andando, esta a una distancia aproximada de 2 kms. Allí había tres Policías locales con la función de ofrecer atención ciudadana.

Como veo que me estoy alargando en exceso, voy al grano :

La respuesta de estos agentes ante mi queja por la expulsión de Blanes, es exactamente la misma que la de los agentes de la grúa. Una caravana no puede acampar en el pueblo.

Esta vez y ante los nervios acumulados, mi tono esta algo mas alterado, por supuesto sin levantar la voz, pero estaba cabreado... muy cabreado.

Después de unos cinco minutos de conversación, les nombro la instrucción de la DGT, se la "canto" y les afirmo que la instrucción está aprobada y promovida por el ministerio del interior, que está por encima de una ordenanza municipal, y que ningún Ayuntamiento puede discriminar a nuestros vehículos por el motivo de construcción. Las leyes de tráfico dejan muy claro que solo puede haber limitaciones por razones de MMA y que en ese caso las furgonetas de reparto o que vendan salchichas, tampoco pueden estacionar en todo el pueblo. Pido hablar con el jefe de la Policía Local, y que incluso me estoy planteando poner una denuncia en los Mossos por abuso de autoridad. El policía que más intervino en la conversación, se me acerca y me dice... " No enfilem tant prim" no te compliques la vida porque solo conseguirás amargarte la estancia, disfruta con tu familia del fin de semana en Blanes, quita tu AC del aparcamiento del polideportivo, y estaciónala en cualquier lugar del pueblo donde pueda hacerlo un turismo, no te molestaremos para nada. Además me confirma que tiene ordenes de echar a todas las AC's del pueblo porque la pasada semana había 20 AC's en el aparcamiento, y que los siete campings que hay en el pueblo se han quejado. Ufff! Esto aun me indigno más! O sea, que si pataleo y pierdo parte de mi fin de semana para defender mis derechos, puedo quedarme en el pueblo? Ahora si? Pero esto que es? La mafia camping-calabresa?

Insisto en hablar con el jefe de la policía local, me indican donde esta la comisaría, y resulta que esta a mas de media hora andando, nuestra hija ya estaba cansada y aburrida por esta absurda perdida de tiempo provocada por la expulsión, así que decidí continuar mi fin de semana en Malgrat de Mar que esta apenas a 5 kms. de Blanes, y hoy lunes con calma, relatar mi experiencia en el foro, escuchar vuestras opiniones y consejos antes de tomar una decisión.

No me vale el... "donde no nos quieren, no vamos" la situación es grave, y lo logico es que las asociaciones, especialmente las catalanas intervengan en este asunto, no solo a nivel administrativo, si no también dejando de gastar el dinero en esos campings y evitando promover KDD's en unos establecimientos que pretenden obligarnos a utilizar sus servicios a la fuerza.

Evidentemente, para hacernos oír y notar, también seria conveniente la colaboración de todos los usuarios de estos campings, sea cual sea su medio de acampada. Por supuesto esta decisión es de libre elección, pero la solidaridad nos ayudaría a poner a estos empresarios en su sitio...

Yo por mi parte, debo ser sincero y no me veo capaz de afrontar solo esta batalla. Os pido colaboración y consejo para que TODOS podamos volver a disfrutar de Blanes libremente.

Denuncio al Ayuntamiento? A los Policias? A los campings que no cumplen los requisitos obligatorios y que además no respetan ni tan solo las leyes de costas?[/color
]
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26481

Inadmisible. Vaig estar a punt de fer servir un camping-xec per anar a un càmping de Blanes fa tres caps de setmana, tenia ganes de sol i pànxing...però no hi vaig anar recordant que em vaig prometre no trepitjar-ne cap des del tancament de l'àrea. A hores d'ara m'estiraria els cabells si hi hagués anat..vaig tenir esperances de tornar a Blanes ciutat amb els fils que vaig llegir als fòrums que les autocaravanes s'hi estaven sense cap problema; i vaig pensar que potser tenia raó una regidora de l'equip de govern de l'ajuntament de Blanes, a la qual van entrevistar a un programa de ràdio de campisme, que tothom en feia un gra massa...que ningú no deia res a les acs a Blanes...doncs mentida. Gracies DYT per fer difusió del que et va passar a tu. Blanes es mereix a partir d'ara(encara amb més raó) un bombardeig de mala prensa
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26482

De dijous a divendres es Cel.lebra FITUR a Barcelona, no estaria malament presentar queixes a l'estand de Blanes si el tenen??

Salut

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26483

Tortugeta: jo vaig estar parlant amb el Montilla del tema, per una casualitat vaig poguer parlar amb ell i li vaig exposar el tema, amb l' ajuda d'uns quans forers ens van redactar una carta i li vaig adreçar una a la presidència, una altra al Sindic i l'altra la que li vaig donar al President en mà, despres de fer-li cinc centims en Palau.
La resposta de la presidència la vaig posar al foro, la del síndic també la vaig explicar: ells no actuen si no abans es fa un seguir de passos com és informar primer a turisme, un cop turisme a contestat i si no et satisfà la seva resposta llavorç es quan has d'informar al Síndic.

et copío la resposta de la Presidencia

Benvolguda senyora,
Acusem recepció de la carta adreçada al President de la Generalitat, on li exposa els problemes que tenen a Catalunya els autocaravanistes i els conductors de rulots, sobre la dificultat a l'hora d'aparcar en els diferents termes municipals.

Per indicació del President, i atesa la natura del tema, enviem una còpia del seu escrit al Departament d'Innovació, Universitats i Empresa - competent, entre altres coses , en materia de turisme- perquè tinguin coneixement de la seva quietud.

Gràcies per fer arribar a la Presidència de la Generalitat els seus comentaris.

Atentament,

fins aquí silenci "administratiu"

DYT salutacions

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26485

Bon dia!

Mil gracies a tots!!! Quincho, me alegra leerte en el hilo...

Tortugueta, adelante! Cualquier acción de este tipo, debe ser positiva.

La sang ens bull, i penso que aixo es molt bo!

El tema esta molt viu, en tots els sentits...

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26486

Mari

Gracies per recorda-me la teva accio, que la vaig segui, pero com diu en DYT tota petit gra de sorra ajuda.
A la pagina web del sindic diu clarament que pot pendre accions contra l'administracio publica ( i detalla, generalitat, dioputacions, ajuntaments, consells comarcal e inclos empreses privades donant serveis contractats per l'administracio) quant aquesta vulnera els drets del ciutadans. I ara amb la nota de la DGT que es clarissima per el que fa als aparcaments i activitats que es fan dins de les AC, els ajuntaments estan fen un greuge comparatiu amb els demès usuaris de la via publica.
Jo tirare endavant, si soc sol el que presonto la carta al sindic, sere un ciutada amb la meva conciencia tranquila d'haber aportat una miqueta a la solucio d'aquest tema.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26488

Realment el Síndic no pot pendre mesures contra ningú, només pot demanar informació, fer una avalució, demanar informe i "recomanar", peró en cap moment pot ordenar o obligar a fer cap actuació.
Igualment, crec que és el camí a seguir, fer escrits i consultes al Síndic.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26495

Siento lo que le ha pasado a DYT, tiene todo mi apoyo, la verdad es que es una situación desagradable, que estes con tu familia y te quieran echar de un sitio sin ninguna razón y cuando estás cumpliendo con la normativa.
Yo sólo no puedo solucionarlo, creo que primero tendrian que ser las asociaciones catalanas o estatales, las que tendrian que luchar y defender casos como este.
Si no me equivoco, la UCC por poner un ejemplo, tiene en estos campings de Blanes, 1500 elementos haciendo temporada, dentro de estos elementos hay AC. La UCC tiene sección de ACC, pues ellos mismos tendrian que reivindicar y defender los derechos de poder aparcar, estacionar, pernoctar es este municipio, por parte de sus socios.
Ellos, (en este caso la UCC, porque es el caso que conozco) que estan dejando mucho dinero en los diferentes camping y en los comercios, que hablen con los campings y negocien o les presionen diciendo que no llevaran nunca más a sus asociados a Blanes, si siguen persiguiendo a las AC . Desconozco como funciona la UCC, ni los tipos de acuerdos que llegan con los campings.
Igual que la UCC, otras associaciones pueden hacer lo mismo, igual lo han hecho ya y no les han hecho caso.

Tambien creo que cualquier acción de protesta, contra el Ayuntamiento, realmente el culpable de todo esto, yo la apoyo y soy partidario de hacer protestas, lo que no tengo muy claro, qual puede ser la mejor.

Cambiando de tercio, Gunila no, no espero que me aplaudas, y tampoco estoy removiendo la mierda, como dices, eres tú el que ha removido el tema y no sé con que intención. Si tu crees que te estoy dando consejos, estás equivocado, no los necesitas, por lo menos de mí, simplemente he dado mi punto de vista ante la utilización de la palabra "compañerismo". Que no coincide con la tuya, pues nada muy bien no pasa nada, cada uno hace y piensa lo que le viene en gana.
Yo no doy consejos a nadie, ni sabios ni estúpidos, puede ser que otros los den y te guste recibirlos, yo ni doy ni quiero que me los den.
¿Celos yo? ni de coña, bueno sí, tengo celos de lo gana ronaldiño cada año, pero ya está.
Buenos foreros, somos todos, tu y yo somos iguales dentro del foro, a lo mejor no reaccionamos igual ante estas situaciones, pero somo igual de buenos foreros, ninguno es mejor que el otro. Y te vuelvo a decir, que el que no está en el foro o se ha ido de él ,es porque quiere, no creo que nadie haya echado a nadie.

A ti, Quincho, no me hables de empresas que putean o presionan al ayuntamiento para que recorte los derechos de un forero. El único culpable de todo esto es el Ayuntamiento que accede a las peticiones de estas empresas.
Donde está aquello de "primero la amistad y después las convicciones".

Todas la opciones pueden ser correctas e incorrectas, tienes razón, pero ni tú ni yo somos nadie para valorar o criticar la opción de nadie, por mucho que tú creas que es incorrecta.
Por lo tanto... y tampoco quería citar a Ghandi, "Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes culpar de traición a los demás, por no pensar como yo".
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26501

Hola a tots.
En primer lloc voldría comentar que estem al davant de les nostres propies limitacions que ja hem comentat en alguna ocasió.

S´ha de tenir clar una cosa la UCC tè unes prioritats i les seves pripoitats son les caravanes. Les autocaravanes es alguna cosa a més a més que tenen. La secció d´autocaravanes de la UCC no tè un caire reivindicatiu i no crec que puguin fer res ja que la junta no els hi deixarà ja que el que mès pesa en aquesta organització es el tenir càmipngs oberts a la costa on la gran majoría dels seus associats estuiguin de temporada (la cual cosa es molt normal ja que la aclaparadora majoría dels seus socis son CARAVANISTES). I les altres associacions autocaravanistes a casa nostre son mès associacions de lleure i no pas associacions reivindicatius.

Que trovo a faltar , el que sempre hem dit i que entre tots no hem sigut mai cacaços de crear, una organització autocaravanista independent catalana que tinguès una gran quantitat d´associats al darrera i que poguès defençar els nostres drets a casa nostra.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26503

Que trovo a faltar , el que sempre hem dit i que entre tots no hem sigut mai cacaços de crear, una organització autocaravanista independent catalana que tinguès una gran quantitat d´associats al darrera i que poguès defençar els nostres drets a casa nostra.

Si Señor, eso es lo que hace falta, no creo que el webmaster tenga ningun problema en que se pueda usar este foro o en abrir un subforo, para que esa organizacion diera sus primeros pasos, una organizacion que sus objetivos primordiales sean la defensa de los derechos del turismo itinerante, vaya mas reindivicativa que festiva.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26504

Nois

ja ho he fet, aquest migdia he passat per la seu del sindic i m'han registrat la carta que vaig detalla a un post d'aquest mateix fil.
Ja us dire quelcom quant contestin. Tambe penso que podrieu agafar el meu escrit, el personalitzeu una miqueta i el podeu remetre al sindic ja personalment, per correu electronic a la seva pagina web www.sindic.cat o per correu certificat. Quants mes en rebi millor penso jo.

De totes formes, i torno a dir, aqui i ac pasion sempre es par-la de fer coses, d'actuar etc. Pero sempre acabem parlant entre nosaltres, pasen els dies i es difumina l'assumpte fins que un altre "probre" l'hi toca el rebre com aquest cas en DYT. A mi mai m'ha passat. pero no tinc gens de ganes que hem passi, per aixo crec que, encara que sigui a titol individual ja que fer-se veure fora dels foros d' ac o d'altres mitjans exclusivament campistes. Enviem informacions al diaris generals, radios, TV, omplenem de correus electronics les seves busties.

Com soc soci del RACC, penso fer.lhis una consulta, a veure que passa.

salut

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26506

A mès a mès acabo d'envia copia a El periodico de Catalunya macro@elperiodico.com;deportes@elperiodico.com;gente@elperiodico.com,agenda@elperiodico.com ( com no se quina seccio es pot fer carrec he enviat a 4 diferentes) , al programa versio RAC1 de RAC1 Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., i com que soc soci del Racc a la seva fundacio que treballa amb temes d'aquest

He enviat copia tambe al Webmestre per que la penji a la web i la podeu veure amb el seu nº de registre.
Animeu-vos hi envieu tambe vosaltres escrits semblants .

salut

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26507

Cambiando de tercio ostia con perdon, vaya termino mas taurino que as utilizado lince a este paso no voy aplaudirte nunca, sacare directamente el pañuelo y pedire que te den las dos orejas y el rabo por esa obsesion en remover y remover y volver a remover. Que no , que te equivocas, que no te das cuennnnnn, que yo no tengo intencion de nada solo de intentar estar pendiente del hilo por si se hace una salida buena salida a Blanes de 200 o 300 ACs para darle trabajo toda la noche a la policia local y al de la grua o lo que haga falta. Y veo tambien que eres de ideas fijas siempre con lo mismo compañerismo, buen forero, consejos etc, etc yo abandono y admito pulpo como animal de compañia y haber si nos vemos en Blanes algun dia compañero asta entonces, que te vaya bien.

DYT no as de dar las gracias y como dices el tema esta caliente y vivo, creo que no se tendria que dejar enfriar y si no a comformarse con lo que hay.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26508

Hola a tots.
En primer lloc voldría comentar que estem al davant de les nostres propies limitacions que ja hem comentat en alguna ocasió.

S´ha de tenir clar una cosa la UCC tè unes prioritats i les seves pripoitats son les caravanes. Les autocaravanes es alguna cosa a més a més que tenen. La secció d´autocaravanes de la UCC no tè un caire reivindicatiu i no crec que puguin fer res ja que la junta no els hi deixarà ja que el que mès pesa en aquesta organització es el tenir càmipngs oberts a la costa on la gran majoría dels seus associats estuiguin de temporada (la cual cosa es molt normal ja que la aclaparadora majoría dels seus socis son CARAVANISTES). I les altres associacions autocaravanistes a casa nostre son mès associacions de lleure i no pas associacions reivindicatius.

Hola Cala,

Crec que vem coincidir un cop descarregant a una area de la AP7. Si ets o eras delegat de la Paca, llavors sense dupte en coneixem...

Aixo que acabes d'escriure sobre les asociacions catalanes, es exactament el que penso, i per aquest motiu, la gran majoria de nous autocaravanistes catalans no s'asocien. La majoria pensem que per fer KDD's no cal fer-se soci de cap entitat, nomes has de donar un cop d'ull al apartat de trovades d'aquest forum o de ACPASION.

Tots els catalans estem veient com a Espanya les asociacions es mouen per crear noves areas, per retirar senyals il-legals, per lluitar contra els Ajuntaments toca-peres, i en general per promoure el nostre tipus de turisme i els nostres drets. Nosaltres que som molts mes, no tenim practicament res... D'acord, l'area del Forum es molt important, pero no es per nosatres, i la de Navarcles esta molt be, pero que mes tenim?

Sens dupte es necesari crear una nova asociacio o plataforma reinvindicativa catalana. Recordo que no fa gaire temps, hi habia un fil en aquest Forum que parlava d´’ASANDAC, el vaig seguir amb interes, pero esta enfonsat en el desvan del Forum i no tinc ni idea si heu tirat algo endevant. Hem va cridar l'atencio perque penso de la mateixa manera que vosaltres, ASANDAC es un molt bon ejemple a seguir, sota el meu punt de vista, ho es tant... que avants de lleigir el vostre fil, jo ja habia demanat fer-me soci d'aquesta asociacio. Evidentment, no volia ser soci per les trovades, posiblement no hi aniria a cap, pero m'impresionava el seu espirit lluitador e intel-ligent, tant per la seva lluita dialogant amb els ajuntaments, com per la seva forma de captacio de socis, amb informacio per tots els autocaravanistes, transparencia i demostrant el que es una feina ben feta.

No va poder ser perque els seus estatuts no ho permeten, de moment es d’ambit regional.

Ja se que tambe tinc l'opcio de la Paca, els respecto i soc concient de que han fet molt per el autocaravanisme, pero he lleigit i sentit massas follons, les referencies que tinc de ex-delegats no son gaire bones, i per un altre banda, no puc entrendre i no comparteixo que no deixin asociarse a un home com l'Arsenio, un gran lluitador que podria aportar molt mes si tingues opcio de participar.

Disculpe-ho per el rotllo, i pel meu catala.

Respecte al asumpte de Blanes, volem arrivar a nivell administratiu fins on calgui i a on ningu s'ha decidit a arrivar mai. No puc avançar mes informacio, pero aviat hen sabre-ho algo, tindrem que fer-ho entre tots, be... entre tots els que vulguin lluitar i col-laborar per defensar els nostres drets...

Salutacions.

Dani.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26522

Mari m'imagino que al president de Generalitat, nomes li deurias parlar de AUTOCARAVANES, perque suposo que aquestes altures ja esta clar que les caravanes forman part dels campings.
Com ja vaig dir al començamen i al seu dia tambe al Toni de Ros que no espereu res o gairebe res dels caravanistes, tenen una altre concepcio del tema, pertant al qui cregui que l' UCC fera alguna cosa va malament.

Referent a les cartes al Sindic, tambe costara molt jo personalment i a titol personal li vaig enviar una carta-protesta que tambe hem va ser contestada, mes endevant vaig rebre una altre carta que hem demanaba tota la informacio posible per tirar el tema endevant.. li vaig enviar tot el que vaig poder..la contestacio per telefon va ser "no es preocupi ja posarem mas al assumpte" mes o menys al cap d'un mes rebo un correo del Sindic dien-me que com que no els havia det res el tema quedaba tancat :evil: ...amb tot aixo vull dir que costara molt que ens escoltin. Tambe a traves del forum vaig demanar que la gent fes el mateix enviar cartes de protesta al sindic o a qui calgui..mireu-vos el fil la contestacio va ser nul-la
Per si vos interesa dema el Sr. Ribo sera a Catalunya Radio al mati, li podem exposar les nostres queixes, es pot fer per correu o trucan directament.

Potser una de les coses efectives seria envials-hi un manifest que e mes de explicar que som tractats com a gitanos (amb molt de respecte) doncs que tenim intencio de deixar de pagar els impostos corresponents ja que ha canvi no obtenim res.
Salutacions

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26523

Aqueta tarda he presentat el recurs redactat per l'Arsenio i dirigit al sindic de Greuges, a la presidenta de la UCC i a la junta de la secció d'autocaravanes, tothom ha estat d'acord en cursar l'escrit signat com UCC.
Despres de traduir-lo i repasar l'escrit es podrà cursar el proxim dimecres.

Ja que que dieu que els de la UCC no fem res, us vull donar dos bones noticies:

Inauguració area d'autocaravanes en Avinyonet 28 i 29 de Juny, LA REVETLLA serà oberta previa inscripció ,sortirà mes informació en viajarenautocaravana en el seu moment.

Vilanova i Geltrú desprès de les entrevites realitzades amb l'alcalde i el regidor de mobilitat, estan disposats a obrir un àrea primer volen fer una prova abans de posar-la en marxa.

Salutacions.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26526

Aqueta tarda he presentat el recurs redactat per l'Arsenio i dirigit al sindic de Greuges, a la presidenta de la UCC i a la junta de la secció d'autocaravanes, tothom ha estat d'acord en cursar l'escrit signat com UCC.
Despres de traduir-lo i repasar l'escrit es podrà cursar el proxim dimecres.

Ja que que dieu que els de la UCC no fem res, us vull donar dos bones noticies:

Inauguració area d'autocaravanes en Avinyonet 28 i 29 de Juny, LA REVETLLA serà oberta previa inscripció ,sortirà mes informació en viajarenautocaravana en el seu moment.

Vilanova i Geltrú desprès de les entrevites realitzades amb l'alcalde i el regidor de mobilitat, estan disposats a obrir un àrea primer volen fer una prova abans de posar-la en marxa.

Salutacions.

Hola Jaume,

Son tres molt bones noticies.

Crec que no hauries de sentirte aludit quan diem que la UCC no treballa per l'autocaravanisme, ni tu, ni tres o quatre autocaravanistes mes que sempre este-ho a peu del cano.

Pero la sensacio es que ho feu a nivell personal, amb nom de la UCC, pero per conta vostre, potser m'equivoco... pero es el que semble.

Enhorabona pels resultats que us ha donat treballar per tots nosaltres.

Salutacions.

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26527

:D

Jahugar, molt bona noticia el fet de l'inaguracio de noves areas.
Pero crec que nomès es una part del problema, gros, pero una part.

A mi personalment el que mès en fot, es que ara que tenim una normativa de la DGT la cual es molt explicativa per els ajuntaments i els i diu que les seves ordenançes municipals no poden canviar o no podem esta per sobre de la normativa i regulacions de transit, hi han encara ajuntaments que en fan cas omis, i literalment ens expulsan dels seus municipis. Hi aquet fet jo lo dic pasar-se la llei per el forro dels. . . . . .

Jofranc.

acabo de envia un correo al Matì de catalunya radio. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

si els hi passem moltes copies o e-mail a lo millor demà ens fan cas.

salutacions

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26532

Jaume espero que no et sentis aludit, aixo ja saps que no va per tu, hem parlat (per curreo) varies vegades i ja saps que no es aixi, ben al contrari es sabut de tots que si algu es mareix ser reconegut amb tot aquest afer aquest ets tu.

Salutacions i estem aqui pel que calgui

Re: Blanes, crónica de una expulsión... fa 15 anys 1 mes #26578

&amp;quot;Gunila&amp;quot; va escriure: Cambiando de tercio ostia con perdon, vaya termino mas taurino que as utilizado lince a este paso no voy aplaudirte nunca, sacare directamente el pañuelo y pedire que te den las dos orejas y el rabo por esa obsesion en remover y remover y volver a remover. Que no , que te equivocas, que no te das cuennnnnn, que yo no tengo intencion de nada solo de intentar estar pendiente del hilo por si se hace una salida buena salida a Blanes de 200 o 300 ACs para darle trabajo toda la noche a la policia local y al de la grua o lo que haga falta. Y veo tambien que eres de ideas fijas siempre con lo mismo compañerismo, buen forero, consejos etc, etc yo abandono y admito pulpo como animal de compañia y haber si nos vemos en Blanes algun dia compañero asta entonces, que te vaya bien.

Compañero Gunila, donde se ponga una buena corrida, que se quite el fútbol....y también los toros. Bromas a parte "dejaré" de como tú dices "remover y remover", aunque creo que no es así.
200 o 300 Ac en blanes, me parece ok, ahí estaré yo también reivindicando, rezando para que no me pongan un cepo, apoyando la actuación que se crea conveniente hacer.
En cuanto a las ideas fijas, más o menos todos somos de ideas fijas, pocas veces cambiamos, todos somos de ideas fijas.
No aceptas pulpo como animal de compañia, pues mal hecho, porque entre blanes i lloret hay una cala donde hay buenos pulpos y en cantidad.
Hasta siempre compañero, o hasta pronto, sea donde sea.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12