• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re:Llibres ????? fa 14 anys 1 mes #37006

Jo el tinc demanat.....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 1 mes #37011

M'han recomenat molt tant La mano de Fátima con Un mundo sin fin; aquest últim l'està llegint la meva filla però en angles i ja l'he dit que busqui una versió en castellà o millor en català.

Marta, a l'auto (de vacances) no puc llegir quasi mai ...
Encara que sigui en Ramon el que condueix, a mi em toca fer de "copilot" i sempre he d'anar pendent de la carretera, les cruilles i les destinacions. Actualment els "navegadors" son d'una gran ajuda, no obstant, m'agrada comprovar que anem pel lloc correcta i m'agrada gaudir dels paisatjes per on passem encara que sigui una autopista.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Llibres ????? fa 14 anys 1 mes #37015

Jo es que tinc un greu problema, enlloc de llegir, devoro lectura i clar de vegades hi ha llibres que els tinc que llegis dues vegades.
A mi personalment un Un mundo sin fin em va agradar molt i la Mano de Fátima crec que es bó llegir-lo (encara no he acabat) perque de la mà del protagonista ens porta a un capítol de la nostra historia on com sempre les diferents religions han obert profundes ferides. Bé millor el llegiu jejejejejej.
Marta & cia.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 1 mes #37016

Jo també sóc un devorador de llibres (a vegades porto diverses lectures simultànies :whistle: ), i també no m’importa fer relectures d’un llibre ja llegit. Ara m’estic acabant el “Paral•lel 42” del John Dos Passos, i a la cua tinc esperant dos Josep Pla i una monografia sobre la Serra de Collserola.
Salutacions.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 1 mes #37020

Neus, si no el trobes, t´el deixo, Un mundo sin fin.
Jo a l´auto aprofito quan anem per les autopistes i autovies.

Re: Llibres ????? fa 13 anys 4 setmanes #41202

Bon dia,
recupero aquest fil per parlar-vos del darrer llibre que m’he llegit:

I m’ha agradat força. Va de la història que li va tocar viure a Jaume I el Conqueridor, una biografia novel•lada molt interessant que t’ajuda a comprendre la vida a la Catalunya medieval , la creació del seu imperi i la seva importància a l’Europa del XIII. Molt amena , amb acció, intrigues, aventura, sexe i curiositats històriques vertaderes com la correspondència creuada entre en Jaume i el gran Kublai Kan, l’emperador mongol.
Si us agrada la novel•la històrica, o la de Catalunya, i no us espanten les seves 600 pàgines, us la recomano. Jo m’he quedat amb ganes de llegir-me la seva crònica (El Llibre dels Fets de Jaume I ) que diuen que és autobiogràfica i segur que l’autor de Jaume I el Conqueridor se la deu saber de memòria.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Last edit: per MarceCRN.

Re: Llibres ????? fa 13 anys 2 setmanes #41308

Nota recordatori pels lectors empedreïts: acaba de començar la 59 edició del llibre d’ocasió.

Jo acostumo a anar-hi i penso que val la pena fer un tomb si passeu per BCN. Podeu trobar tota mena de llibres a uns preus molt interessants . Es fa al Pg. de Gràcia (BCN) fins l’octubre. N’hi ha de tot, des de llibres infantils a bestsellers, llibres especialitzats, monotemàtics, de text, clàssics, en anglès, francès, restes de sèrie o incunables, etc....
Recomanable si vols abastir la teva biblioteca i a sobre per pocs euros.
Salutacions,
Marce
Adjunts:

Re: Llibres ????? fa 13 anys 2 setmanes #41310

Doncs jo m'acabo de llegir "Historia del Rey Transparente" de Rosa Montero:
Es una novel·la d'aventures que explica les peripècies d'una jove del segle XI per fugir del assetjament que els nobles feien a la població amb les seves guerres per conquerir nous territoris i també per poder escapar de l'església catòlica amb la seva lluita encarnissada contra els heretges anomenats Bons Homes (càtars). Està ambientada al sud de França (Albi, Carcasonne, Minerve, Montsegur...) a l'època de la encisadora Reina Leonor de Aquitania, el seu fill Ricardo Corazón de León, els Creuats i la Santa Inquisició ...

Salutacions.

Re:Llibres ????? fa 13 anys 2 setmanes #41312

Hola a mi La mano de Fatima m'està costant una mica perque el trobo molt cru, ja se que es història pero ... em fa sentir fatal.
El que m'ha encantat en las Virgenes del Paraiso. per la cultura egipcia i també pel paper de les dones. Va ser un plaer llarg llegir-lo.

Re:Llibres ????? fa 13 anys 2 setmanes #41313

Per cert, busco un llibre eshaurit que es diu Visualiaciones que ayudan a los niños de la editorial Integral, algu sap on puc trobar-lo? primera o segona mà, tant fa. gracies

Re: Llibres ????? fa 13 anys 2 setmanes #41315

Hola Fina, he vist que a la web dels que organitzen la fira tenen una email per adreçar-te a tots el agremiats, allà tal vegada pots fer la consulta sobre el llibre que busques.
Et poso l’enllaç i que tinguis sort.
www.gremillibrevell.cat/public.php?idioma=ca&apd=35&email=

Per cert Neus, aquella època , la de l’Europa medieval, ha estat molt fructífera en històries, novel•lades o autèntiques; i pel que fa a la zona de la que parles ( Aquitània, i per extensió l’Occitània) ha estat font de moltes històries, moltes d’elles relacionades amb la història de Catalunya. En algun lloc vaig llegir que Ricard Cor de Lleó mai va trepitjar Anglaterra, però no li digueu a Robin Hood, que encara l’està esperant :laugh: ; i si s’haguessin trobat és possible que no s’haguessin entès, el monarca parlava occità :laugh: .
Salutacions,
Marce.

Re: Llibres ????? fa 13 anys 2 setmanes #41316

MarceCRN ha escrit:

Per cert Neus, aquella època , la de l’Europa medieval, ha estat molt fructífera en històries, novel•lades o autèntiques; i pel que fa a la zona de la que parles ( Aquitània, i per extensió l’Occitània) ha estat font de moltes històries, moltes d’elles relacionades amb la història de Catalunya. En algun lloc vaig llegir que Ricard Cor de Lleó mai va trepitjar Anglaterra, però no li digueu a Robin Hood, que encara l’està esperant :laugh: ; i si s’haguessin trobat és possible que no s’haguessin entès, el monarca parlava occità :laugh: .
Salutacions,
Marce.

Sense personatges llegendaris com Ricardo Corazón de León, El Cid Campeador, Guillermo Tell, Roland (nebot de Carlomagno), Anastasia o Cleopatra entre altres, l'Historia seria més certa però molt avorrida ...

Salutacions

Re: Llibres ????? fa 13 anys 2 setmanes #41317

Jo vaig llegar tota la trilogia l’estiu passat i em van agradar tots tres moltíssim, i ja he vist les 2 pelis que han fet , però estan molt millor els llibres. També em va agradar molt Los Pilares de la Tierra ,que ara l’han convertit en una sèrie de 4 capítols de 90 min, ho fan per Cuatro i de moment el primer capítol s’assembla bastant al llibre. L’ombra del vent també em va agradar moltíssim, ja l’he llegit 2 cops i serà l’ultima… Un mon sense fi, està be …. i el Pont del Jueus també està be. Ara me pasat a la Isabel Allende i m’està agradant molt com escriu.. el que passa es que em falta el temps..

Re: Llibres ????? fa 13 anys 2 setmanes #41319

jo ara estic llegint "el puente bajo el mar" de la Isabel Allende, tot just vaig pel principi però he llegit molts dels seus llibres i m'agrada molt com escriu.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: Llibres ????? fa 13 anys 1 setmana #41322

Gràcies Marce, ara ho provo.

Re: Llibres ????? fa 13 anys 1 setmana #41329

El puente bajo el mar???? no és la isla bajo el mar??? el llibre d´Isabel allende??

Jo ara m´estic llegint "Tiempo entre costuras", llibre que ha agafat fama amb el boca a boca, m´està agrandant força.

Re: Llibres ????? fa 12 anys 1 mes #44382

Aprofitant una conversa que tenia amb Ciuatanejo a un altre fil, anoto un llibre i aprofito per remuntar aquest fil, que estava molt bé i ara, a l'estiu, segur que molts tenim un llibre entre mans i que podem aconsellar als foreres.

Vinga! aconselleu llibres ( a més , ara amb la crisi, la lectura és la millor manera de viatjar ;-) ).

Doncs be, el llibre és aquest, Ciuatanejo i tot aquell qui li agradi en general les ciències naturals i la muntanya, i en particular la geologia i el Pirineu del Pallars.

Llenguatge entenedor per a tothom, fotos a color, molts croquis i dibuixos geològics, rutes comentades i amb les parades on aturar-te i gaudir de la muntanya i entendre la seva formació geològica.

Les dades: és de Lluis Ardèvol et alt. Editorial: Arola Editors, 279 pàgs. I jo no recordo on el vaig comprar, però deu ser fàcil trobar-ho, és força nou, del 2005.

I si no el tens Ciuatanejo pots comentar-ho per casa com el qui no vol la cosa, i a veure si pel teu sant, l’aniversari o festa assenyalada algú té un detall amb tu :laugh: .

Salutacions,
Marce.
Adjunts:

Re: Llibres ????? fa 12 anys 1 mes #44383

Moltes gràcies Marce!Té molt bona pinta el llibre i crec que en ciuatanejo no el coneixia :cheer: Li hauré d'avançar el regal del sant..... :ohmy: que pel cumple es va autorregalar Espanya capital París(li està agradant, ja us en farà cinc cèntims). Jo us recomano la memòria de les formigues de Iolanda Batallé.
Salutacions!

Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Llibres ????? fa 12 anys 1 mes #44435

Tens tota la raó, Iogui, ja començo a :woohoo: només de veure la portada del llibre. L'haurem d´encarregar, no sigui que s´acabi i no puguem recórrer aquests fantàstics indrets!

Respecte, al llibre "Espanya, capital Paris" d'en Germà Bel, encara estic en procès. De fet he llegit tots els capítols del llibre, ara em falta el recull de les seves publicacions als diaris que està al final del llibre com un annex.

És un llibre que intenta explicar la política d´infraestructures a Espanya des d´una perspectiva històrica i econòmica. Té moltes dades, gràfics i mapes per intentar explicar per què són les coses com són (segons el parer de l´autor) i tracta totes les infraestructures: les carreteres, el ferrocarril, les autopistes i autovies, el model aeroportuari i els trens d´alta velocitat.

Suposo que has d´estar motivat per llegir-la, per què no és una novel.la.

Ara em centraré en acabar-la i en tornar a rellegir el llibre "El crash del 2010: Toda la verdad sobre la crisis" d'en Santiago Niño Becerra.

Iogui em comenta que començarà a llegir "El tiempo entre costuras" de Maria Dueñas.

Salutacions
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Llibres ????? fa 12 anys 1 mes #44442

Bona tarda,
sobre “Espanya, capital Paris” he llegit bones crítiques igual que del seu autor. Però com intueixo el contingut ( on tornem a sortir malparats, els catalans ) he optat per postposar la seva lectura per a més endavant.

Jo, aquest estiu, he anat fent zapping: saltant de Josep Pla a llibres d’història catalana, passant per una autobiografia de Charles de Gaulle (“Memoires de Guerre”) que vaig trobar a Paris i que va com oli en un llum quan la calor em provoca insomni :laugh: ... compte! que el llibre està molt bé, és un document històric. La darrera nit ho he deixat en aquell moment on l'home estava veient el que se li venia a sobre a França ( la previsible derrota en front els nazis, la falta de divisions blindades, etc.) i ningú li feia cas.

Ara estic amb “La Catalunya a la fi del primer mil•leni” de Josep Maria Salrach., interessant per conèixer els primers anys de la nostra història com a pais, a partir del s VIII. Molt instructiu.

Salutacions,
Marce.

Last edit: per MarceCRN.

Cercador

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12