• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32901

Els homes que no estimaven les dones Stieg Larrson
La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina Stieg Larrson
Viaje por España H. Cristian Andersen
El Joc de l'Angel
Vuit
Katherine Neville
Te daré la Tierra
Un món sense fi
Marina
Carlos Ruiz Zafón
Luces de Setiembre Carlos Ruiz Zafón
Palacio de medianoche Carlos Ruiz Zafón
El principe de la niebla Carlos Ruiz Zafón
La Sombra del Viento Carlos Ruiz Zafón
Los hijos de la tierra Jean M. Auel
Los pilares de la tierra
Atrapada al mirall
Gemma Lienas
El curiós incident del gos a mitjanit Marc Hadaloc
Una breve historia de casi todo Bill Bryson
Pont dels jueus Martí Gironell

Si no vaig equivocada, abans teníem un apartat de llibres. O potser ho he sommiat, tan se val.
Només us voldria demanar si us heu llegit el llibre Els homes que no estimaven les dones de Stieg Larsson. Me n'han parlat molt bé, la gent s'enganxa i no pot parar de llegir-lo, però les seves 623 pàgines i la seva portada em frenen una mica.

Algú se l'ha llegit ??, algú s'anima a llegir-lo i fer-me companyia ?? Quan l'acabem, podem fer una xerrada virtual, com aquelles que es fan a les biblioteques;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per monrib2123.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32905

Forma part d'una trilogia. La meva filla diu que està força be i m'el passarà tant bon punt li tornin.
Quan el comenci a llegir ja tu diré.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32938

La Montse, la meva dona, s'ha llegit el que dius i el següent ("La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina") i per la manera com estava d'enganxada amb la seva lectura deu ser molt bo.
Jo m'acabo de llegir el "Viaje por España" de H. Cristian Andersen, és un diari del seu viatge per Espanya, i és curiós per conèixer l'Espanya del s.XIX vista per un nòrdic i intuir una mica el caràcter d'aquest senyor. Però en conjunt no mata, a no ser que t'interessin aquesta mena de curiositats.
Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32941

no, no l'he llegit i tampoc n'he sentit parlar. Tot just ahir vaig acabar -El Joc de l'Angel-, algú l'ha llegit?????
Salut,
Marta & cia.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32950

monrib2123 ha escrit:

Si no vaig equivocada, abans teníem un apartat de llibres. O potser ho he sommiat, tan se val.

Que la meva neurona recordi no hi havia apartat de llibres més enllà de l'espai de "Altres temes interessants"

De totes formes amb el cercador del fòrum si poses "llibres" sortiran fils.

Aquest fil el poso allà. :)
El general hauria de ser per temes campistes, per això el vaig posar dins "l'espai campista" però no sempre tinc temps de moure els fils que no hi són al lloc.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32953

No se si es bo o no aquest llibre que diu la Montse ,però durant un temps es el títol que m'hauria posat a mi mateix:laugh: :laugh: :laugh:
Jo ara m'estic llegint el "Vuit"de la Katherine Neville i està molt bé.
Recordo que teníem un fil de llibres al Miarroba però era un fil no crec que fos un apartat.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32959

Jo he acabat fa unes setmanes de llegir el primer llibre de Stieg Larrson. M'ha agradat, això sí, sense arribar a la qualitat quant l'argument d'El Perfume,per exemple. El que està ben aconseguit és el desenvolupament de la trama, que provoca tensió per esbrinar el final. Em fa una mica de ràbia que molts dels que es diuen best-seller tinguin morts, psicòpates, pervertits, nazis, etc., però deu ser que és l'única manera d'atreure la gent.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32964

SAUR ha escrit:

no, no l'he llegit i tampoc n'he sentit parlar. Tot just ahir vaig acabar -El Joc de l'Angel-, algú l'ha llegit?????
Salut,

jo no l´he llegit, però em va semblñar que van fer massa marqueting i , la gent que hio ha llegit, no surt molt encantada.

Per contra recomano "te daré la Tierra"
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #32997

los hombres que no amaban a las mujeres, me lo regalaron estas navidades, aun no lo he empezado porque estoy con Un mon sense fi, es un libro que me esta costando leer, he leido varios libros en catalan antes, pero con este tengo que tirar muchas veces de diccionario, usa palabras muy rebuscadas, creo que muchos catalanes de origen tambien tendran problemas para leerlo y entenderlo todo, si a esto le sumamos que es un libro enorme,,,,,,, buff , no se cuando lo terminare, por contra tengo que decir que me gusta, sino creo que ya lo hubiera dejado.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33003

Sens dubte, jo us recomano els llibres de la col·lecció jove de Carlos Ruiz Zafón: Marina, Luces de setiembre, Palacio de medianoche y, por supuesto, El príncipe de la niebla. Tots ells amb el típic gust pels temes misteriosos o sobrenaturals.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33006

de Carlos Ruiz Zafón he leido la sombra del viento, me gusto mucho, y el juego del angel, no me gusto nada.
JMFernan si te gustan los temas misteriosos o sobrenaturales, te aconsejo la pell fedra un libro digamos "especial"

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33022

Jo un Mon sense fi i Te daré la Tierra ja els he llegit, aquest tipus de novel.la m'encanta.
El Joc de l'Angel està bé però no per la fama que l'hi han donat, es una historia extranya.
Ara començaré a llegir La Sombra del Vent en castellà.
Jo el llegir es la meva perdició ;-) ;-)
Marta & cia.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33030

Vaig començar a llegir L'ombra del vent, pero en vaig quedar aturada. Hi han èpoques que lleigexo molt i altres que un llibre em dura ... i dura... com les piles "Duracell".
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33033

A mi me gusta mucho , muchisimo , la coleccion de Jean M. Auel "hijos de la tierra" se compone de 5 libros de 500 ò 700 paginas , pero que se te hacen como un de 150 paginas , os lo recomiendo , los titulos son los siguientes :
- El clan del oso cavernario
- El valle de los caballos
- cazadores de mamuts
- Las llanuras del transito
- Los refugios de piedra

Es novela prehistorica y per a mi son de esos libros que no me canso de releer una y otra vez , de seguro los he leido mas de 7 veces.

Otro de los libros que me entusiasma y que tambien suelo releer es "Los pilares de la tierra", novela historica.

Mària

Last edit: per arizona.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33034

Los hijos de la Tierra tambien me gustaron, pero demasiado extenso, quizas en tres libros hubiera estado mejor, ya sabeis lo bueno si breve, dos veces bueno, sobretodo el cuarto libro, demasiada descripcion de plantas, de flores, de,,,,,,,,, un rollo, lo termine porque no me gusta dejar libros a medias, eso si el conjunto de la coleccion muy recomendable.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33035

Vaya, me he equivocado y lo he puesto en el xat, no sé en qué estoy pensando...

Yo he leido tanto "los hombres que no amaban a las mujeres" como "la chica que soñaba....". No he leido el tercero de la trilogía porque no lo he encontrado en inglés (excepto en Amazon.com... y quizá me lance), y no leo el sueco, que si no.....

Hace tiempo que no leía un policiaco con esa capacidad de enganche. Ahora, que se pasa sueño, porque no lo dejas.

Lei en su dia el de Ruiz Zafón (antes de que se hiciera famoso), y el último tercio se me atragantó un poco.... Me han dejado el de "La sombra del angel", pero no me animo.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33036

Hola, jo si he llegit "El joc de l'Angel" a mi em va agradar molt i em va enganxar per mes d'una raó, el que em va agradar moltíssim va ser el de "El penúltimo sueño" d'Angela Becerra ,és una história d'amor maquissima i un dels escenaris es Barcelona, es per aixó que els carrers i els llocs eren coneguts i podia seguir-ho.
L'altre molt interessant es "Atapada pel mirall" de la Gemma Lienas, no li recomanaria a ningu que pogues intuir que és objecte de maltracte psicològic, es molt actual i els personatges

"El curios incident del gos a mitjanit" Marc Haddon. Es una novel.la molt interessant redactada en primera persona per un noi que té el Sindrome d'Asperger, es pot fer feixug pero es d'intriga i a més et serveix per fer-te una idea de com processen la informació les persones amb aquest trastorn i fins i tot les que no tenen el trastorn pero si que tenen aquesta manera de processar i a vegades no els entenem.

Seguim el fil perque es interessant oi?

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33039

Ah, m'apunto els que aneu dient pero montse, ja que tu has començat el fil que et sembla fer la llista al primer post? :blush:

Ja se que es feina pero si no no se com guradar-ne els comentaris, jo intentare penjar el cataleg del club de lectura del Institut perque é molt actual i estan comentats.

Josefina

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33053

fina ha escrit:

L'altre molt interessant es "Atapada pel mirall" de la Gemma Lienas, no li recomanaria a ningu que pogues intuir que és objecte de maltracte psicològic, es molt actual i els personatges

Me l'he llegit Fina, el vaig agafar de la biblioteca per agafar i em va enganxar.

La sombra del viento, genial. però com algú ha dit, això dels llibres és molt personal: fa molts anys em van fer llegir a l'escola La plaça del Diamant. Em va semblar un pal i vaig fer el treball llegint-me el llibre a trossos. Passats els anys, el vaig recuperar i em va encantar.
De vegades es trobar el moment per començar. Sovint agafo un llibre, molt recomenat, amb molt bona crítica i m'encallo al primer capítol i ja està, no cal que continui, no era el moment de començar-lo i no me'n sortiré. Així que millor llegir-ne un altre !!!!

Llista de llibres :blink: ?? Bé, m'hi poso i us els relaciono.

Re:Llibres ????? fa 14 anys 4 mesos #33058

Hola, Tonio. El de La piel fría me lo leí hace un tiempo. Me gustó la historia, es original. Los que nombras, Arizona, de la Jean Marie Auel, son realmente buenos, sobre todo el primero. Es de los libros que más me han gustado en estos últimos años.

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12