Benvingut,
Convidat/da
|
|
No m'he portat gens bé aquesta setmana santa, i tot i les bones intencions, no ha estat possible acabar el llibre. Ara estic amb el canvi d'hora: primer l'hora que ens han près aquí i després les dues de diferència del Marroc
![]() Res, que em torno a posar les piles i a llegir !!!!! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Donsc vaig aabar "Los hombres que no amaban a las mujeres" en un sprint per lo enganxada que estava... i sort que la meva filla es va porta el primer llibre de "El clan del oso cavarnario" que també em va enganxar molt... fins al punt que m´el vaig acabar just quan arribaba al poble i, com que no tenia res pel viatge de tornada, li vaig agafar a la meva mare "La judia de Toledo" que és el que tinc ara a les meves mans...
Desprès no sé prr on tiraré , si per el de la gasolina, o per el del clan cavernari... ja veurem.. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Ja estic a les últimes de Els homes que no estimaven les dones. A més, estrenen la peli el dia 29 de maig. Ja tinc ganes de veure-li la cara a en Mikael i a la Salander !!!!!!
![]() |
|
Jo per la Diada de Sant Jordi li vaig regalar El silencia del Gaspar Hernández i se l'ha llegit bastant ràpid pel que sembla entre fulla i fulla dels temaris de les Oposicions, es veu que anava passant pàgines d'amagat...Així que pugui, ja us en farà 5 cèntims.
De fet, entre tot el munt que hi havia, va ésser aquest el que em va cridar més l'atenció per regalar... Salutacions Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
Ahir vaig acabar la segona parte de "Els homes que no estimàven les dones", em sembla que el títol és "La chica que soñaba con una cerilla y un bidon de gasolina", és tant bo com el primer.....manté molt l´intriga, quasi bé fins al finl del llibre..... jo , ara , estic esperant la tercera part.... aggggg.....quina angoixa...
![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Ah, he començat "Todo bajo el cielo" de Matilde Asensi.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Marta me'ls he apuntat a la llista! En tinc ganes de llegir-los....
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
A veure com surt la pel.licula....
|
|
El cap de setmana passat varem veure la peli d'un llibre que hem va agradar moltisim.Angels i Dimonis.Com sempre les pelis no poden avarcar tot el llibre ,però dintre de tot per a mi esta més ben adaptat a la pantalla que el Codí da Vinci.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola!!
Doncs jo també estic enganxada a "los hombres que no amaban a las mujeres", espero acabar-lo aquest cap de setmana per començar el de "La chica que soñaba con una cerilla y un bidon de gasolina", perquè avui ha sortit a la venda el tercer llibre "la reina en el palacio de las corrientes de aire" i ja m'el han regalat!!! S'hem acumula la feina!!!!! També m'agradaría que hi poseu a la llista la "Catedral del Mar" de l'Ildefonso Falcones, trobo que és una molt bona novela així com els "Cien años de soledad" del Garcia Marquez, o "El medico" del Noah Gordon, hi ha molt bona literatura!! Els que ens agrada llegir tenim molta feina!!!! Salutacions!! |
|
Mentre "Els pilars de la terra" o "Leonor d'Aquitania" son dos noveles de caire históric que vaig devorar en un tres i no res, La Catedral del Mar se m'està fen molt passada. Espero acabar-la abans de les vacances !!!
Després encara m'he de pensar quin llibre començaré. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bon dia,
doncs jo us recomano una música per sentir de fons durant les lectures: ahir vaig descobrir a Jacques Loussier , en concret el seu treball “Jacques Loussier plays Bach”, on un reduït grup de jazz (em sembla que piano+contrabaix+bateria) es recreen amb la música de Bach, una passada, ideal per acompanyar una estona de lectura o simplement sentir-la uns minuts , al final del dia abans d’anar al llit, quan la canalla ja la tenim dormida. I en llibres, m’he llegit un dietari reivindicatiu sobre Josep Pla ( “El nostre heroi Josep Pla”, d’Enric Vila, A Contra Vent Editors) i m’han vingut ganes de rellegir a Pla , ara estic amb “Contraban i altres narracions”, d’Edicions 62. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Neus ha escrit:
Donsc mira que és estrany , Neus, deu ser que no és el mometn de llegir-lo , o de llegir, simplement. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
El meu llibre d´ara és "Mil soles espléndidos", segurament l´acbaré aquest pont de Sant Joan...... ja us fraé 5 céntims...
|
|
A mí també m'ha passat, per exemple amb el Món sense fí, el tinc a casa i ja he intentat començar-lo en dues ocasions, però com que cap de les dues no ha aconseguit enganxar-me he decidit deixar-ho fins que en tingui realment ganes, perquè sé que m'agradarà.
|
|
ya termine el de la cerilla y el bidon de gasolina, muy bueno, en cambio fui a ver la pelicula y no me termino de gustar, a pesar de que el cine hizo un esfuerzo extra para ambientar la sala segun el libro (hacia mas frio que dentro de una camara frigorifica).
otro libro que acabo de leer es el del "El niño del pijama a rayas" muy bueno, empeze a leerlo sin saber de que iba, creo que es lo mejor, es un libro que no deja indiferente a nadie. ya tengo el tercero de la trilogia del Milenium, pero quiero leer algo antes, ya que no me gusta leer libros seguidos del mismo autor. |
|
matrix ha escrit:
ës un llibre que reflexa molt bé, crec , la realitat de les dones a afganistán... dur, força dur. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Aquests dies passats a l'hospital i ara a casa, he pugut llegir alguns llibres que tenia pendents i altres que se m'havien atravessat i tenia totalment aparcats ...
Entre altres he llegit: - L'església del mar de Ildefonso Falcones ambientada a la Barcelona del segle XIV. - Te daré la tierra de Chufo Llorens ambientada a la Catalunya del segle XII. - L'ombra del vent de Carlos Ruiz Zafón ambientada a la Barcelona de la postguerra. També m'he llegit La noia que somiava un llumi i un bido de gasolina de Stieg Larsson i ara acabo de comenzar el tercer volum de la trilogia: La reina al palau dels corrents d'aire ... Bé, no està gens malament; crec que he llegit en un mes i mig el que normalment trigu dos anys; ... no hi ha res com estar a la "pata ranca" ![]() ![]() ![]() Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Ostres Neus, veig que t´has posat al dia!!
Jo a les vacances m´he llegit La Hermandad de la sábana santa Un mundo sin fin, la segona part de Los Pilares de la Tierra, i ara , com tu, la tercera part de Milenium.... vaig començar-lo ahir... i no te mala pinta.... Jo a l´auto puc llegir força bé, a més com que no anem molt deperessa.... tinc més temps!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Algú ha llegit ja La Mano de Fátima de Ildefonso Falcones?
Jo ho estic fent ara i tot i que porto més de la meitat encara no sé que pensar... Saludos Marta & cia.
|