Benvingut,
Convidat/da
|
|
L'última joia que acabo de llegir:
El insólito peregrinaje de Harold Fry, Rachel Joyce, Salamandra - Salutacions |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola a tots,
estic quasi al final de El Jardín Olvidado de Kate Morton..us el recomano molt....des que vaig començar no he pogut deixar-lo anar. La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
Aquesta és una recomanació de lectura per a la vostra canalla: El Cavall Fort, o el Tatano si són més petits.
Avui que he sentit per la ràdio que estan de promoció ( que desconec els detalls) he pensat que pot ser un bon regal si teniu canalla per casa o per la família. I de la seva utilitat puc donar fe ( a casa vam començar amb Tatano pel Ferran de petit i vam acabar amb la Sara, ja amb el Cavall Fort): és una bona manera d’introduir els nens en la lectura des de ben petits, a part que ofereix més coses, com per exemple excursions, nosaltres ens vam inspirar en aquesta en la darrera escapada en autocaravana: www.cavallfort.cat/cavallfort/ca/cavall-fort/arxiu/1093/14-excursio.html ). El web: www.cavallfort.cat/cavallfort/ca/qui-som.html Salutacions i bona lectura, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Jo els he heretat dels meus germans grans i m'estan encantant
![]() Soc el fill del nouespai...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Pau.
|
|
Bon dia,
avui més que d’un llibre recomanaré un escriptor de llibres. Ahir vaig passar pel Palau Robert, a Barcelona, on han fet una petita exposició en homenatge a Joan Fuster amb motiu del 50è aniversari del seu llibre “Nosaltres els valencians”. Aquest escriptor valencià a penes el coneixia però ara està clar que l’hauré de llegir. Desconeixia la seva gran importància per a les lletres catalanes i la nostra Cultura en majúscules, i vista l’exposició t’adones de la seva importància com a pensador, escriptor, poeta, assagista, etc. Projecten un vídeo/documental molt interessant, que espero que tard o d’hora el passin per la TV3. Recomanable la visita: si passeu per Barcelona i disposeu d’una estona, podeu passar pel Palau Robert Salutació ...i aquests dies regaleu llibres!!! Marce
John Steinbeck
|
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Hola ,acabo de leer "Viajes con Charley" de John Steinbeck ,el autor de Las uvas de la ira y y Al este del Eden ,entre otros ,premio Novel de Literatura en 1962
Un libro muy interesante para los que nos gustan los viajes en autocaravana. Pongo un enlace de como empieza el libro , fronterasblog.wordpress.com/2008/05/11/libros-viajes-con-charley/ El libro fue publicado en 1962 y esta dificil conseguirlo ,yo lo he conseguido en la biblioteca municipal de Sagrada Familia pues en la de mi barrio, Horta no lo tenian aunque me lo conseguian. Salutacions y Bon Any per tothom. Amador |
|
Hola comapnys,no he seguit totes les 9 pagines ,però suposo que algú haurà proposat de lleguir le "50 ombres de Grey" que s'esta lleguint i venent com a xurros, o es que a Navarcles anem molt calents...je,je,je,.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Ole, per aquest cambrer maco i sexi....jajaja
Si no passa res és el proper llibre que vaig a llegir, encara que no tinc moltes expectatives, mes bé curiositat... Una abraçada. |
|
Jo ara estic amb "El invierno del mundo", la segona part de "La caida de los gigantes".. una manera de vuire els començaments de la segona guerra mundial.
Recomanable. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Jo ara estic amb el segon volum (El temor de un hombre sabio) de la trilogia "Crónica del asesino de reyes".
M'està enganxant, com ja ho va fer el primer volum (El nombre del viento). O sigui que m'hauré d'esperar a que publiquin el tercer llibre, que encara no té data ... ![]() 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bon dia fórum,
doncs jo he acabat de llegir el Nosaltres , el valencians de Joan Fuster. Com deia l’altre dia, vaig descobrir l'autor en una exposició i ara m’he llegit el seu llibre sobre la realitat social, política i cultural al País Valencià, i encara que es va fer fa 50 anys , jo diria que és molt vigent vist des del Principat. Anotar que el llibre es va publicar en ple franquisme, amb el que això implica de com s’havien d'explicar les coses, i tot i així està clar que li van colar un gol al censor; amb la segona edició no va haver-hi tanta sort. I sobre tot reconèixer la vàlua d’en Joan Fuster, intel•lectuals d’aquesta mena són imprescindibles en totes les cultures. Per cert, agrair la intervenció de l’amadorp sobre el fet que havia trobat el seu llibre via biblioteques. Jo he fet el mateix amb aquest i he redescobert les biblioteques públiques: si les teniu a prop, aprofiteu-les, són un tresor pels malalts de llegir, com nosaltres. Salutacions,
John Steinbeck
|
|
El llibre d'aquest estiu:
EL DIA QUE LA VIRGEN LLEGÓ A LA LUNA ROLF BAUERDICK Us el recomano
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72
|
|
POR QUE FRACASAN LOS PAISES
DARON ACEMOGLU; JAMES A. ROBINSON , DEUSTO S.A. EDICIONES, 2012 ISBN 9788423412662 Molt interessant, ajuda a entendre molt la relacio actual entre Castella i Catalunya. Molt recomanable al que li agradi l'economia i la història. |
|
L'ultim que he llegit es "VICTUS".No cal dir que m'ha agradat.Ara estic llegint un llibre interesant que es titula"Vive sin trabajar" de José Castello.La llàstima es que nosaltres si que hem de treballar i molt per poder viatjar i viure.Salut.Una abraçada.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Aquí van uns quants llibres llegits aquest darrer any:
El primer dia de Marc Levy La casa cantonera de Silvia Alcantara L'estiu que comença de Silvia Soler Las horas distantes de Kate Morton Emma de Maria Barbal i ara estic amb "Y las montañas hablaron" de Khaled Hosseini Després d'haver llegit "El tiempo entre costuras" ara toca estar enganxada a la tele cada dilluns a la nit: per fi una bona adaptació. Tot i així prefereixo la lectura i imaginar. |
|
El de Khaled Hosseini em va encantar. Del mateix autor hi ha Kite Runner (el caçador d'estels, crec que es deia en català), recentment portat al cinema. Llibre amb temàtica dura.
Enviat des del meu PRA-LX1 usant Tapatalk
|
|
Els del Khaled HOsseini, son molt durs....
Nosaltres som de novel·la negra. Ens va agradar molt la trilogia del Baztan de la Dolores Redondo. Ens va servir d'excusa per anar-hi en AC, il la verita és que la Vall de Baztan és preciosa. US recomano la lectura i després la visita. Salut Salut, Kms i República!!!
|
|
Hola, Despres de llegir molta nivel.la negra Nórdica em van recomenar els del Baztan. Em va costar una mica agafar l estil. Pero un como llegir els tres puc dir que em van agradar molt. Salutacions Eva |
|
Bones!
feia setmanes que no entrava en el fòrum i m'ha agradat molt trobar aquest fil en marxa , fantàstic! Si us agrada la història jo us recomano aquest: El nacimiento de los Estados Unidos (1763-1816).Isaac Asimov. Alianza Ed. forma part d'una sèrie de llibres sobre història nord-americana. Compte! molt amena, de fet la sèrie la signa Issac Asimov, garantia de redactat amè i didàctic, a l'abast de tothom. I destaco aquest capítol per motius obvis, sobta veure com la història es repeteix i la similitud amb la història contemporània més propera a nosaltres, en el temps...i l'espai. :-D. Salut i encert! i bona lectura, que no decaigui aquest fil!.
John Steinbeck
|
|
|
Bones!
tal vegada als malalts dels llibres ens interessi aquesta notícia. La vaig trobar ahir i va de recomanacions de llibres fetes pels mateixos editors...només són 200 llibres!!!. Crec que pot estar bé si penseu en algun llibre per autoconsum o per regalar. L'article és de Vilaweb: www.vilaweb.cat/noticies/els-editors-recomanen-200-llibres-p...ecial-llibres-nadal/ Salut i encert!
John Steinbeck
|
|