Benvingut,
Convidat/da
|
|
Fa un parell de dies vaig veure un reportatge al 33 on explicaven com es formava el gel a la cova de Werfen, i com les estalactites i estalagmites gelades canviaven d’any en any i que a vegades tenien de canviar de lloc les passarel•les pels visitants ja que a alguns anys quedaven cobertes pel gel.
A Àustria hi ha unes altres coves de gel a prop de Hallstatt; son las de Dachstein: www.dachstein-salzkammergut.com/en/summer/below-ground/dachstein-ice-cave/ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Referent el tema de les carreteres, tenim un dubte.
la carretera que va desde Innsbruck a Mittenwald, el tram que hi ha desde la poblacio de Zirl fins a Reith, al mapa hi tenim un prohibit el pas de caravanes,pro no saben si sols es a l'hiver o be tot l'any. Algu ens podria dir alguna cosa al respecte? |
|
Maria, en la pàgina de www.viamichelin.es només posa que hi ha un tram de corbes perilloses, però no hi ha cap indicatiu de prohibició per les caravanes.
Quan nosaltres vam recórrer aquests indrets amb cv, vam passar per moltes carreteres de "puja i baixa", però al circular amb un vehicle potent (Nissan Patrol) no vm tenir cap problema. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
aquesta carretera només té un problema que es molt dreta, nosaltres vam tenir de parar a mitja pujada per deixar que el motor respires una mica
![]() A la poblacio de Unterperffus hi ha un camping que si no ha canviat es fabriquen la millor servesa del "mundo mundial" ![]() ![]() |
|
Neus ha escrit:
ho habiam mirat, nomes vam veure senyals de corbes i velocitats. Però el nostre dubte esta en el mapa, que en aquest com vaig dir anteriorment hi posa una prohibicio de cv. Per el cotxe tampoc tindrem problema. Ho preguntarem a un camping que hi ha a Seefeld traves de un @, i si no podem posanse amb contecta, un cop alla investigarem ![]() |
|
Jofranc ha escrit:
Dexerem descansar el motor tal com dius a l'estacio d'esqui, per gaudir del panorama. Referent al camping pasarem a probar la cervesa, habia llegit en algun fil o relat, que per edurta la botella de litre s'ha de encarregar abans, es aixi? dons m'estranya |
|
Per els que aneu aquest estiu a Viena, es celebra el 150 aniversari de Gustav Klimt
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per mar-mar.
|
|
Maria, amb el cotxe que porteu, no tindreu necessitat de parar per refredar el motor; l’aturada serà més aviat per gaudir del paisatge i de les vistes.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Si Neus, es per gaudir del panorama
![]() ![]() |
|
Nosaltres vam fer el primer viatge amb caravana cap a Eslovènia. Han passat uns anys però potser pots treure alguna idea. Està penjat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Gracies Josep Maria, el vaig llegir fa temps pero el tornare a llegir
|
|
He començat a preparar la ruta de Baviera i la Selva Negra per la meva filla Elisenda, i fora dels llocs que ja coneixia de quan hi vam anar plegats he trobat nous indrets que he afegit al seu rutometre:
Löffingen:Població amb estructura de forma ovalada www.loeffingen.de/ Staufen:Població Medieval www.wir-halten-staufen-zusammen.de/english/staufen.html Laufenburg:Va ser Napoleó qui va dividir en dos la ciutat, una a cada banda del Rhin; una part suïssa i un altre alamana. www.laufenburg.de/ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus, gracies per l'aportació, ami amb queda apartat de la zona pro he pres nota
|
|
mar-mar ha escrit:
Maria, ja se que queda una mica allunyat de la teva ruta, però he fet un altre troballa: Bad Säckingen: Coneguda com la Ciutat del Trompeter, el pont cobert de fusta que creua el Rhin i l’uneix a la veïna Suïssa, és el més llarg d’Europa; te 203,7 m. de llargada, 80 cm. més que el pont Kapellbrücke de Lucerna amb 202,9 m. www.bad-saeckingen.de/v2/index.php?navid=0 ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
|
|
Maria, com teniu els preparatius ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Fa temps que no em poso, pro com ja saps ho tinc bastant apunt.
Ara estic netejan l'ordinador, llegint i llegint per ordenar millor, i esborrar coses |