• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45914

Aquest estiu després de molts canvis d'itinerari al final ens hem decidid per visitar una part del sud d'Alemanya, concretament la zona dels castells de Fussen, que ens van quedar pendents en una sortida anterior per fer un canvi d'ultima hora per anar a Suïssa.

Aqui tenim tambe previst visitar les poblacions com Ettal, Oberarmengau, Mittenwal, Wies....i Innsbruck (Àustria)

Despues visitarem la carretera Grobglockner, Hallsttat i voltants

Tenim previst visitar a Eslovènia Bled, Ljbliana, coves de Postojna, castell de Predjama, en el càmping jublijanaresort pensem donar-nos una sesio de bany termal.

De aqui passarem a Venècia per gaudir de molts passejos i seguir cap a Llac Maggiore, els de la meva edat putser recordin la pelicula Aventura a Roma com a protagonestas Troy Donahue i Suzanne Pleshette amb la canço Al Di La. Una petita part de la pelicula va ser rodada al llac Maggiore. Tambe vistarem el llac Como

Aqui teniu un trosset de la pelicula amb la seva canço Al Di La

Que us sembla, s'accepten comentaris i suggeriments, :laugh: :laugh: :laugh: jejeje

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45916

Caram, Maria, és una senyora ruta !

Conec només petits trossets, com els castells de Fussen, Venècia.
Tinc pendent tota la part d'Alps Austríacs, bona part dels italians, Eslovènia.

És a dir, que no et puc donar recomanacions de primera mà, tot i que buscaré què em va cridar l'atenció d'Eslovènia, que és el primer destí, juntament amb Àustria, que em va cridar l'atenció per al 2012, que finalment se'ns ha decantat cap a Suïssa.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45921

Hola Maria.Jo d'Austria que es un petit país molt interessant no hem deixaria de visitar Salzburg,la ciutat de Mozart i de la música.Com que soc amant de les ciutats bohèmies,aquesta ne's una.Música al carrer,espectacles,concerts,opera,un luxe per la vista i els oïdes.
Un bon viatge de veritat.Que teniu dos mesos de vacances????je,je,je
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45922

Eva, de fet no ens volem apartar massa de la ruta prevista, no es tracta de fer km i volguer abarcar mol. Ens feia il.lusio veure els llacs de Plituika Jazera a Croacia, pro ens desviavam molt.

Agraire tot el que poguis dirme sobre el que et va cridar l'atencio d'Eslovenia, ja que es un pais desconegut per a nosaltres.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45923

Jepi, coneixem Salzburg i comparteixo el que dius sobre ella, ens va encanta. Gracies per l'aportació

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45924

Per cert, no heu dit res sobre la canço de la pelicula, ja se que sou molt joves, pro es tan romantica que no he pogut reprimir-me al acaba d'escriure els dos post anteriors de escoltarla i treure a vallar en Ramon, alguns del forum no els sorpendra aquet fet, dons ja ens han "enganxat" vallan dins a la cv en alguna ocasio

Last edit: per mar-mar.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45926

Maria, la cançó em sembla molt bonica i romàntica.

Aquí la teniu subtitulada en espanyol.

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Last edit: per Neus.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45927

mar-mar ha escrit:

Aquest estiu després de molts canvis d'itinerari al final ens hem decidid per visitar una part del sud d'Alemanya, concretament la zona dels castells de Fussen, que ens van quedar pendents en una sortida anterior per fer un canvi d'ultima hora per anar a Suïssa.

Aqui tenim tambe previst visitar les poblacions com Ettal, Oberarmengau, Mittenwal, Wies....i Innsbruck (Àustria)

Despues visitarem la carretera Grobglockner, Hallsttat i voltants

Tenim previst visitar a Eslovènia Bled, Ljbliana, coves de Postojna, castell de Predjama, en el càmping jublijanaresort pensem donar-nos una sesio de bany termal.

De aqui passarem a Venècia ...

Ostres Maria, quin viatge més bonic !!!
Baviera, el Tirol i el Sub-Tirol em porta records molt agradables...
També teniu intenció de visitar Garmisch-Partenkirchen i pujar en telefèric o cremallera fins el Zugspitze ???
Nosaltres ens vam esperar un parell de dies per veure si el temps amainava, però la nostra 1ª estada pel sud d’Alemanya va ser amb pluja quasi diària i ho varem deixar córrer per un altre cop. Han passat bastants anys i encara no hi hem tornat.

www.bayregio-garmisch-partenkirchen.de/espanol/

www.zugspitze.de/en/summer/berg/zugspitze/zugspitze.htm

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45935

Neus, tenim intenció de visitar Garmisch-Partenkirchen i pujar en telefèric o cremallera fins el Zugspitze si el temps en ho permet.

Gracies per els enllaços, el de Zugspitze ja mi trovaba, de fet en tinc una pila i no els miro mai, putser aquet cap de setmana ho fare.

Neus, tu no vas veure la pelicula?, segur que ets mes jove que jo

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45938

M'oblidava de dir que tambe farem gastronomia, tornarem a menjar tantes coses com: La Schwarzwälder Kirschtorte ummmm!!! deliciosa, Appfelstrudel bonissim... tambe manjarem coses no dolçes com Bratwurst, codillo, Wiennerschnitzel (escalopa), Häring (arangades)...-i infinitats de pans

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45949

Vosaltres tampoc un hi poseu per poc !!!
Compte per on passeu cap a Austria de d'Alemanya!!!, no totes les carreteres són aptes per vehicles amb remolc !!!

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45963

Maria, el que em va cridar l'atenció tot preparant Eslovènia (tot i que no hi hem anat, i no ho conec) és majoritàriament al nordoest, no vaig acabar de preparar el viatge i poden faltar moltes coses d'altres zones.

NORDOEST:
Arboretum Volčji Potok: www.arboretum-vp.si/lang/index.php/en
Terme Snovik: terme-snovik.si/en/?home
Velika Planina: www.velikaplanina.si/Home
Kamniška Bistrica: www.velikaplanina.si/What-to-see/In-the-Kamniska-Bistrica-valley
Škofja Loka: www.slovenia.info/?_ctg_kraji=4255&lng=7
Jelovica Plateau: www.radolca.si/en/jelovica-plateau/
Sorica: www.sorica.si/Slo/main.asp?id=3B0763FF
Fàbrica d'Alpina a Žiri: en.wikipedia.org/wiki/Alpina_%C5%BDiri
Dovžan gorge: www.slovenia.info/?naravne_znamenitosti_jame=102&lng=2
Museu de l'apicultura a Radovljica: web.bf.uni-lj.si/jbozic/muzej/muzej.html . Curioses colmenes pintades: web.bf.uni-lj.si/jbozic/muzej/hivefron.html
Museu de la forja a Kropa: www.muzeji-radovljica.si/5m_kovaski/5kovaski_uvod-en.html
I botiga al taller UKO www.uko.si/index-en.php
Bled: Vintgar Gorge (www.slovenia.info/?naravne_znamenitosti_jame=110&lng=2 ), Pokljuka Plateau ( www.slovenia.info/?planota=2186&lng=2 ), Babji Zob Caves (www.bled.si/en/default.asp?id=468 )
Llac i gòndoles a Bled. Quart cap de setmana de juliol, tres dies de concert al llac, culmina encenent milers d'espelmes al llac
Esports d'aventura al llac Bohinj: pac-sports.com/en/index.htm
Telefèric a Vogel: www.vogel.si/fotogalerija-poletje-en.php
Museu de la història lletera: www.bohinj.si/en/Museum_of_Alpine_Dairy_Farming
"Hórreos" a Studor: www.slovenia.info/?muzej=1694&lng=2
Cascada de Savica: www.slovenia.info/en/Waterfall-rapid/Savica-Waterfall.htm?vintgar=1734&lng=2
Vall dels llacs de Triglav: www.slovenia.info/?jezero=12759&lng=2
Mostnica Gorge: www.bohinj.si/en/Mostnica_Gorge
The Liznjek House: www.slovenia.info/?muzej=3366&lng=2
Planica Valley: www.kranjska-gora.si/Places-and-valleys/Ratece-Planica
Vršič Pass: www.slovenia-walking.com/driving-vrsic-pass.html
Mlinarica Gorge: www.soca-trenta.si/en/default.asp?id=102
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45983

Eva, dons estic de sort, es la zona on anirem, Nordoest, m'ho mirare amb calma. Gracies

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45984

Monrib, m'alegra llegir-te, i ens agradaria saber on anire-ho aquest estiu, podries obrir un fil?

Gracies per l'avis ho tenim previst, ja tenim amb compte que anem amb cv i ens informem sobre això.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45988

Ostres Eva, quanta informació d'Eslovènia ...

La guardaré, ja que és un pais que tinc pendent de visitar.

Maria, teniu intenció de visitar Trieste ???

Salutacions

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45991

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45995

Neus, ens faltan dies per visitar tants llocs, de moment ho deixem per un altre viatge.

Molt bons els enllaços, en un d'ell ja amb trovaba a Venecia passejant per alguns dels seus ponts.www.conociendoitalia.com/los-4-puentes-sobre-el-canal-grandeen-venecia/

Gracies, els gaurdare per una proxima ocasió

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #45997

Maria... te una pinta estupenda aquest viatge!!
Em guardo part de l´informacio.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46018

Maria, quines poblacions fareu servir com camp base (càmping) en el vostre recorregut ???

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46041

matrix ha escrit:

Maria... te una pinta estupenda aquest viatge!!
Em guardo part de l´informacio.

Marta, guarda que per aixo esta aqui, per els que volguin tenir informació.

No ens has dit on anireu vosaltres. Podries obrir un fil?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12