• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46044

Neus, les poblaciones per fer base seran:

De cami dormirem a Sisteron, o Savines le Lac, o Brianson, segons com vagi la ruta i el cansament.

Peschiera de Garda i visitarem Verona, aqui començen les visites

Natterer See

Oberarmengau

Xellam See

Hallsttat

Bled

Ljublijana

Venecia

Arona

Tornada a casa

Arles

Rubi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46063

Hola Maria.

Quan varem estar (fa molts anys) al Llac du Garda, varem tenir molts problemes per trobar càmping, ja que és una zona molt turística i molt atapeïda, però que ens va agradar força. No us perdeu la península de Sirmione
www.sofiaoriginals.com/may711sirmione.htm

A les meves filles els hi va encisar la ciutat de Verona, sobretot al ser la vil•la d’en Romeo i Giulietta ...
... Per elles va ser més important trobar la tomba on va ser enterrada, que veure l’Arena !!!
www.veronissima.com/sito_spagnolo/itinerarios-verona.html

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46076

Gracies Neus, tenim previst fer una escapadeta a Sirmione i Verona.
Son molt interessants els enllaços

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46081

Maria, vec que Natterer See està a prop d'Innsbruck, i que també voleu fer estada a Hallsttat. No massa lluny d'aquest últim , es troban les coves de gel de Werfen (Eisriesenwelt ). Os recomano que les aneu a veure. No se si amb els anys que han passat des de que nosaltres hi vam anar han perdut belleza, però a nosaltres, malgrat la caminata que es te de fer per arribar-hi (caminata+telefèric)ens va fascinar.

www.eisriesenwelt.at/site/content/CB_ContentShow.php?coType=home

Salutacions

Last edit: per Neus.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46089

Hola Maria,
Quina ruta més maca. Dessitjo ho disfruteu moltisim.
Un tema que igual coneixeu, però si no es així, teniu en compte que hi ha moltes carreteres i algunes principals que està prohibit circular amb caravana. D'altres està recomanat no circular.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46093

Mar,

Per si et serveix d'ajuda nosaltres vàrem estar l'estiu passat a la zona dels alps austriacs, trobaras informació al meu bloc. Bona ruta.

elcargolsobrerodes.blogspot.com

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46098

Maria

Recorda que per circular per les autopistes austríaques es necessita una “vignette”.
www.acl.lu/fr/Tour-info/Avant-de-partir/Peages-Vignettes/Les-peages-autoroutiers

- Vignette setmanal: vàlida durant 10 dies consecutius a partir del moment de la compra. Preu turisme 8,00 €.
-Vignette mensual: vàlida durant 2 mesos a partir de la data de la compra. Preu 23,40 €.
-Vignette anual: vàlida del 01-12-2011 al 31-01-2013. Preu 77,80 €

A Àustria, l'ús de certes carreteres requereix un cost addicional que es paga directament en les instal·lacions o a través de la "Video-Maut". Més informació en el lloc de ASFINAG
www.asfinag.at/

Les carreteres afectades són les següents: A -9 Pyhrn Autobahn (Bosrucktunnel und Gleinalmtunnel), A-10 autopista de Tauern (Tauern und Katschbergtunnel), autopista de Brenner A-13 i S-16 Schnellstraße Arlberg (Arlberg Straßentunnel.

Salutacions

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46107

Neus, no se si podrem anar a veure les coves de gel de Werfen (Eisriesenwelt). Si no recordo malament ens vindria de pasada de Innsbruck a Halsttat, recorda que anem amb cv, estan a uns 64km de Halsttat,i tornar enrera fa pal. Un cop alla decidirem.

Gracies per recordar-m'ho i per les imatges

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46108

Toni, m'alegra llegir-te en aquest fòrum.

El tema de carreteres s'encarrega Ramon, i diu que el té controlat.

Gracies

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46109

Patufet, he donat una mirada al teu bloc aquesta tarda, el llegiré amb més calma.

Una dada m'ha fet gràcia, la pastisseria Zauner. Els que segueixen aquest forum ja saben que el tema gastronòmic m'interessa, és casual però la tinc a les meves anotacions, no volia perdermela però ara amb el teu comentari .....

Et passo els meus apunts sobre el tema, encara que molt petit

Bad Ischl la antigua ciudad imperial de veraneo. Aquí pasó sus veranos el emperador Francisco José, y fue aquí donde conoció a Elizabeth de Baviera, Sisi, e hizo oficial su compromiso no hay que dejar de visitar la famosa Pastelería Zauner. Su chocolate no tiene precio.

Gracies

Last edit: per mar-mar.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46111

Hola Maria,
Si voleu visitar Werfen (Eisriesenwelt), que mereix molt la pena, podeu anar amb la CV. No podeu puixar dalt, però baix hi ha un parking al qual podrieu diexar el cojunt, i llavor puixar amb un bus fins l'entrada de les coves.
Hi ha una caminata desde l'entrada (pagament), fins l'entrada real, més les 700 escales que hi ha que puixar.
Però es una bona experiencia.

La carretera directa cap a Hallstatd, es una de les que esta restringit el transit a CV, crec, però més al nord, hi ha un altra.

Innsbruck es interessant, però Alpbach per mi ho es més.
I a la població de Kramsach, hi ha el camping Seehof, en un paratge fantàstic, i amb preus molt més econòmic que el Natersee.

Si puc ser d'ajuda, ja saps demana. L'any passat vam passar les vacances per Austria un 15 dies.

Records a Ramon.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46120

Toni, Eisriesenwelt de ben segur que és molt bonic, ho recomanen en molts relats, però no estava segura que pogués deixar el cotxe i cv, no obstant la caminada i escales també cal tenir en compte. He llegit de gent que els preocopava haber de pujar 700 escales per el tema de les "agugetas" a mi tambe em fa una mica, no sigui cas que després no pugui seguir el meu ritme, pro sobretot el genoll de Ramon i el meu. potser hagués hagut d'explicar tot això quan vaig contestar a la Neus, però escriure no es lo meu.

Referent a les carreteres en Ramon te un mapa d'Austria any 2010, en que hi constan les prohibides i no recomenades per cv. No obstant ho tornarem a mirar, i posarem ho al forum.

Alpbach, es troba a 47 km d'Innsbruck, he llegit, que és el poble mes bonic Austria, encara que jo tinc dubtes.

Referent al camping putser es mes bonic pro tambe es mes lluny, segurament farem estada el previst

Podries passar la ruta que vas fer?

Gracies per les recomanacions

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46155

A grans trets, si creus puc ajudar m'ho dius:

Salzburg (2 dies)
Werfen (Eisriesenwelt)
Wasserwolf
Fuschl Am see
Sankt Gilgen (Deprés d’un revol, abans d’arribar al poble, hi ha una vista en alçada del llac I el poble molt maca.
Sankt Wolfgang
Hallstatt
Obertraun
Schlögen (curva de 180 graus del Danau/Danuvi)
Linz
Mathausen (camp de concentració)
Au (Camping municipal a la vora del Danau)
Viena (3 dies)
Zell Am See
Grossglockner
Kramsanch
Alpbach
Innsbruck

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46192

Toni, la mirare amb calma.

Gracies

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46193

Eva, crec no no tindrem problema per la zona que tenim prevista amb la placa ambiental, que en saps?

Cotxe Nissan Phatfinder

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46196

Maria, mira aquest enllaç; sota i ha un plànol amb les zones restringides:

umwelt-plakette.de/int_spanien.php?SID=81m3vsf9foaggta34s4806tin1

Si la vols demanar, pots fer-ho a:

José Luis Sánchez Pinar
Certificación de Vehículos

Avda. Burgos, 114 - 3ª planta
28050 Madrid
Tel.: +34 917444500
Fax: +34 914165498
Directo: +34 917444513
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
www.tuv.es

Només és necessari que envies la fitxa técnica i el permís de circulació escanejats a ladreça de e-mail. Rebràs un nombre de compte i en pocs dies la tindràs a casa.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46203

Gracies Neus

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46213

La Neus se m'ha avançat, t'hauria enviat el mateix, Maria.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 11 mesos #46223

Dons gracies Eva,ja em semblava que aquesta zona de moment no la necessitava.

Re: Ruta 2012 fa 11 anys 10 mesos #46257

Nosaltres la vam demanar al febrer del 2010 sense tenir previst visitar Alemanya, però ja la tenim. Si aquest estiu la meva filla va per Baviera i la Selva Negra, no hauran de patir per l’enganxin.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12