|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per l'any que ve nosaltres també ens apuntem el destí ens será igual doncs aquest any ens quedem sense vacances i tindrem un "mono" increible i referent al Jave4.............. i tant que tindran auto la Marta ja fa temps que s'encarrega del tema ....... Marta no desisteixis!!!!! la Eli sembla molt dura però al final "quien la sigue la consigue".
Esperem tornar-vos a veure a tots molt aviat. Eli guapa un "achuchón" molt especial per vosaltres. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
ja li he dit a l´eli que a l´agost començarema a visitar cv... que ja porto moltes d´ensenyaades per la web, ara toca les visites reals.... ja tinc un telefon guardt per trucar quan tornem... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Tu estàs de caxondeo ....no?? Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Donç no, ja saps que jo no soc gaire de fer conya. Espavila, que pel setembre has de tenir una preparada, hi ha per qui un ocellet que de vegades piula, diu, piu-piu. |
|
|
Doncs... crec que aquest ocellet t,ha informat malament...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Donç si no has preparat res |
|
|
jajajjaa.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
A veure si la Eli troba la seva auto aviat que s'acaba l'any i he de poder sopar oiiiiiiiiiiiiii????????? A part de tot molt xules les fotos, i el trofeu una canya, qui el va guanyar? |
|
|
hola a tots, a estat una kdd. fenomenal i a més amb un dia de festa de més, la repera. quant tingui temps i em deixi eli l'ordinador, ja que dema es presenta a l'examen de teoric de cotxe(test per un tub), pujaré fotos de la kdd i el poble de rupit, aquesta vegada no pujaré vídeo al youtube. gràcies al mega i famili per aquesta meravellosa kdd.
|
|
|
Para INFORMATICO :
Pablo, tienes un mensaje privado con el enlace de las fotos de Rupit-Tavertet. Deseamos que Eli haya aprobado el teórico. ¡ Nos vemos pronto !. Un saludo. Un parell de fotos de "l'excursió de les fonts" a St.Hilari de Sacalm: picasaweb.google.com/Caracoltrotter/KDDStHilari/photo#5220919592749575522 picasaweb.google.com/Caracoltrotter/KDDStHilari/photo#5220919669827404482 Salutacions. |
|
|
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
jejeje mira que estic per canviar les dades del viatge.... :roll: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|